Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות מוזרה - מנהלים או ספורטיבי עד 250 אש"ח


Tibbyle
שימו לב! השרשור הזה בן 1453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, Tibbyle כתב:

זהו שאני לא מתחבר כל כך לטרנד הג׳יפונים.

אכן וואגית זה הכיוון, אבל כדאי לחכות לדגמים החדשים.. לא?


לא בהכרח. לדגמים החדשים יקח זמן להגיע ולא בטוח שיהיה שיפור משמעותי מהדגם הקיים.
במקרה של הלאון שמועות מדברות על הנחות משמעותיות לדגם הקיים.
יש עוד שתי אפשרויות שאפשר לשקול: יונדאי i30N ומגאן RS אם אתה מוטרד מדגמים שלפני החלפה.
יונדאי בתנאי שידני זאת אופציה. אחד היתרונות שלה זה האפשרות לקונפיגורציה של כמעט כל דבר: נוחות מתלים, רעש מהאגזוז, תגובת המצערת, משקל ההגה ועוד
זה אומר שמדובר ברכב שנמצא על הציר בין מכונית מהירה אבל די נוחה למכונית מסלול בשליטתך. מה שכן, היא יקרה וכנראה נדרשת הנחה יפה כדי שהעסקה תהיה משתלמת.
המגאן אוטומטית, היא די חדשה בארץ וכדאי שתתרשם ממנה, כנראה יהיה לך ממה. 
תיקח בחשבון שלקוח פוטנציאלי רציני למכונית כזאת יכול לבקש נסיעת מבחן שתבוא אליך עד הבית וכדאי לבקש נסיעת מבחן ממושכת ולא בכביש עמוס.

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע, מוקדם לדעת. אתה מוזמן לבדוק מחירים של מגאן RS מהדור הקודם ולנסות להסיק מזה משהו
בעקרון הגולף gti נחשבת לשומרת הערך הטובה ביותר אבל זה חלק ממכלול השיקולים.
למשל חבר הפורום @windsurfer היה בדילמה דומה לא מזמן, הוא מודע לעניין שמירת הערך. הוא ביצע נסיעת מבחן בגולף ובקופרה ובחר בקופרה.

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, robertf כתב:

מאזדה 3 וCX-30 הם דגמים, לא מותג. בכל אופן, מאזדה זה לא מותג פרמיום ולא בדרך להיות כזה, גם אם תאי הנוסעים שלהם מרשימים עבור מותג עממי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כן, אבל בוא, מאזדה היום יכולה להתחלק בכיף ל-2 תתי מותגים, 2, ו-CX-3 בצד אחד, ו-3, 6, CX-30, CX-5 MX-5 בצד השני.

הראשונות עממיות לחלוטין, האחרות כבר לא עממיות.

מדברים על זה כבר הרבה זמן בעולם הרכב, לדוגמה או פה או פה

כן עובד, לא עובד, כן יקרה או לא יקרה, זה הדיבור.

 

לפני 6 דקות, Tibbyle כתב:

לא כל כך מבין איך מאזדה 3 יכולה להתקרב למכונית כמו אוקטביה RS, מה גם שזה לא כיף בלי טורבו :)

 

היא לא, אם יש דרישה לטורבו היא נפסלת על הסף, אם יש דרישה להאצות ברמת RS היא נפסלת על הסף.

 

Just now, Tibbyle כתב:

המגאן לא תישחט במחיר כשארצה למכור? כיאה למותג :)

 

מחירון של מגאן ספורט אף פעם לא יתנהג כמו מחירון של מגאן האצ'בק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי עכשיו מבחן שעשו למגאן, כותבים שהיא מאוד לא נוחה בנסיעה רגילה בעיר. זה די מוריד את האופציה הזאת. 

אולי שווה ללכת לצ׳מפיון ולראות על איזה מותג נותנים הכי הרבה הנחה כרגע בעקבות החלפת הדגמים.

סתם לדוגמא, התעניינתי באאודי a3 ונתנו לי הנחה של 45 אלף בלי שאפילו ביקשתי.

עריכה אחרונה על ידי Tibbyle
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ישבתי בניסאן מקסימה שנמכרת בימים אלה סביב 200,000 ש"ח בימי מכירות של ניסאן, לא נהגתי אבל הרכב נראה מאוד מפנק. הנחה של 50K כמעט בימים אלה - אולי שווה לך לנסות

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר שוב. אתה תעשה לעצמך עוול אם לא תלך לבדוק את הג׳וליה המחודשת ותעשה בה נסיעת מבחן.
בתקציב שלך תיכנס ג׳וליה 200 ברמת הגימור האמצעית שהיום היא כבר מאובזרת יפה מאוד.

אישית לא מתחבר לאנמיות היחסית של הוואגיות אם כי אני מבין את המשיכה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Michazzz כתב:

היום ישבתי בניסאן מקסימה שנמכרת בימים אלה סביב 200,000 ש"ח בימי מכירות של ניסאן, לא נהגתי אבל הרכב נראה מאוד מפנק. הנחה של 50K כמעט בימים אלה - אולי שווה לך לנסות

האמת ששקלתי את זה, אבל שוב, זה פאקינג טנק. לא יודע איך אסתדר עם רכב בגודל כזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, robertf כתב:

עוד אופציה אגב זו ה508 החדשה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

גם האופציה הזאת נשקלת, הפחד העיקרי שלי זה מירידת ערך עקב המותג. מעבר לזה נראה לי רכב מדהים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסכומים כאלו, חובה נסיעת מבחן, ולהבין מה יותר חשוב לך (או על מה אתה מוכן להתפשר)

במשפחה של VAG

אאודי S3 - יקרה משמעותית

אוטביה RS - התנהגות פחות טובה (אין דיפרנציאל מוגבל החלקה), מרכב יותר שימושי כמשפחתית

קופרה - חזקה וחוייתית תוך פשרה על איכות חומרים ומעט שמירת ערך

גולף GTI PP - משהו טוב באמצע (לי אחרי הקופרה, הרגישה לי לא אגרסיבית מספיק)

אני כאמור בסוף הזמנתי קופרה

עריכה אחרונה על ידי windsurfer

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם האופציה הזאת נשקלת, הפחד העיקרי שלי זה מירידת ערך עקב המותג. מעבר לזה נראה לי רכב מדהים

אתה מתעקש... icon_smile.gif.a5c07751e041a45b800f801050cdfb97.gif

 

ברצינות, צא מהדעות הקדומות האלא שכבר לא מחזיקות מים (ראה 3008 למשל...).

אין ספק שה508 תסבול מירידת ערך לא קטנה, אבל זה לא יהיה שונה מסדרה 3, או כל סדאן פרמיום/ יוקרה אחר לצורך העניין.

 

אתה מאוד מוטרד מירידת הערך למרות שברשימת הדרישות שלך בכלל לא הזכרת את זה. כמה זמן אתה חושב שתחזיק את הרכב?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, windsurfer כתב:

בסכומים כאלו, חובה נסיעת מבחן, ולהבין מה יותר חשוב לך (או על מה אתה מוכן להתפשר)

במשפחה של VAG

אאודי S3 - יקרה משמעותית

אוטביה RS - התנהגות פחות טובה (אין דיפרנציאל מוגבל החלקה), מרכב יותר שימושי כמשפחתית

קופרה - חזקה וחוייתית תוך פשרה על איכות חומרים ומעט שמירת ערך

גולף GTI PP - משהו טוב באמצע (לי אחרי הקופרה, הרגישה לי לא אגרסיבית מספיק)

אני כאמור בסוף הזמנתי קופרה

אבל שוב, השאלה היא האם להמתין לדגמים החדשים, או שלא צפויים איזה שינויים משמעותיים בהם ואין טעם לחכות?

לפני 1 דקה, robertf כתב:

אתה מתעקש... icon_smile.gif.a5c07751e041a45b800f801050cdfb97.gif

 

ברצינות, צא מהדעות הקדומות האלא שכבר לא מחזיקות מים (ראה 3008 למשל...).

אין ספק שה508 תסבול מירידת ערך לא קטנה, אבל זה לא יהיה שונה מסדרה 3, או כל סדאן פרמיום/ יוקרה אחר לצורך העניין.

 

אתה מאוד מוטרד מירידת הערך למרות שברשימת הדרישות שלך בכלל לא הזכרת את זה. כמה זמן אתה מושב שתחזיק את הרכב?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מניח שסביב ה5 שנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פה אתמול דיון בנושא, יש עכשו אופל איסיגניה בגרסה הכי חזקה ומאובזרת שלה (2 ל' טורבו, 250 כ"ס, 8 הילוכים, 4X4) ב-160K ש"ח יד ראשונה אפס ק"מ (מ-2019).

 

אם אתה מתכוון להחזיק ברכב הרבה זמן, ולא מפחד מהתחזוקה, זה רכב לא רע בלא המון כסף (יחסית). מה שכן, ירידת הערך תהיה גבוהה, די בוודאות.

 

ממש היום התפרסם כאן מבחן ל-330E החדשה, יכול להיות שהדגם הבסיסי יתקרב לתקציב שלך אחרי מו"מ. יכול גם להיות שלא, לא ניסיתי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1453 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...