Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לאופנוע קאג'יבה Mito *כותרת ערוכה*


Nitro_86
שימו לב! השרשור הזה בן 6926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתם באים בכוונה לנסות לתקל אותי או מה ?

 

כולה הסברתי לבנאדם שזה אופנוע עם בלאי גדול ונתתי לו דוגמא שזה כאילו מוטוקרוס...לא אמרתי שזה אופנוע מוטוקרוס...כי אופנוע 125 רגיל ( דוגמא של הסי בי אר החדש ) לא מגיע לביצועים שלו כי המנוע שלו לא בנוי באותה צורה ( כמו לדוגמא של אופנועי שטח , XR וCR ... ששניהם 125 סמ"ק אבל הבדל עצום בהספקים )

 

אל תשתיקו סתם אם לא פירשתם נכון...

 

ואני לא מקשקשק כי לחבר שלי יש את האופנוע...

אנחנו לא פירשנו נכון ? וזה כותב בן אדם

שטוען שמנוע ה2 פעימות של ה-MITO כי המנוע שלו "לא בנוי באותה צורה" כמו מנוע

ה-4 פעימות של ה-CBR125

 

 

תראו מי שמדבר על "לפרש לא נכון"

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה קשקשן ?

 

פשוט הסברתי לו שזה "מוטוקרוס" לכביש...הכוונה שלי הייתה להסביר לו שזה אופנוע שתי פעימות שבנוי כמו המנועים של המוטוקרוס ( שמספקים המון כ"ס ביחס לנפח קטן ) רק שהצורה שלו שונה ויחסי העברה שונים בהתאם לאופנוע כביש...ושיתכונן לבלאי כמו שיש לאופנוע מוטוקרוס...

קשקשן 2.0

 

"זה מן מוטוקרוס ב-צ-ו-ר-ת א-ו-פ-נ-ו-ע ש-ט-ח וחוקי לכביש...ממש כלי טוב..."

 

כן, רוצה להוסיף?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם באים בכוונה לנסות לתקל אותי או מה ?

 

כולה הסברתי לבנאדם שזה אופנוע עם בלאי גדול ונתתי לו דוגמא שזה כאילו מוטוקרוס...לא אמרתי שזה אופנוע מוטוקרוס...כי אופנוע 125 רגיל ( דוגמא של הסי בי אר החדש ) לא מגיע לביצועים שלו כי המנוע שלו לא בנוי באותה צורה ( כמו לדוגמא של אופנועי שטח , XR וCR ... ששניהם 125 סמ"ק אבל הבדל עצום בהספקים )

 

אל תשתיקו סתם אם לא פירשתם נכון...

 

ואני לא מקשקשק כי לחבר שלי יש את האופנוע...

ממש מתאפק שלא להנחית...

 

למרות שאתה מרים כל פעם להנחתה.

ממש מתאפק בינתיים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מתאפק שלא להנחית...

 

למרות שאתה מרים כל פעם להנחתה.

ממש מתאפק בינתיים.

לא לימדו אותך שלא בריא להתאפק :yum:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי 2 אופנועי מיטו אבולושן, שהם שונים מהמיטו הרגיל, אם טיפה בשילדה, בפרינגים, בבולמים.

 

שלי זה לא דוגמא, כי הם היו משופרים מהתחת, הצלחתי להוציא מהמנוע כ40 כוח סוס, בהמה אמיתית.

כלים תחרותיים לכל דבר, כייף של רכיבה, מה שתבקש מהאופנוע תקבל ואפילו יותר, אבל, אמינות קטסטרופלית, צריך להיות איש טכני, בעל ידע ורצון לתת לאופנוע הרבה תשומת לב.

כיום רוב הכלים בתי שימוש אמיתיים, חוץ מאחד או שתיים שמורים בקנאה,בעיית חלקים, יש אפשרות להביא הכל, אבל אתה לא יכול לדעת מה ילך לך עוד שעה.

הכלי פשוט כלי מירוצים טהור, בפלורידה עד היום יש ליגה תחרותית של האופנועים האלו, שתלו בהם גם מנועי 600 סמ'ק 4T של הסקוורנה אם אינני טועה ומתחרים איתם, אבל גם המנוע המקורי נותן את הטון , 7 הילכים שעושים לך רק טוב על הנשמה.

אבל, לא ממליץ להתעסק כבר עם הכלי הזה, פשוט עוד דינוזאור רקס אמיתי שנכחד.

שיפורים, קיט פוליני 160 סמ'ק, שסתומי עלים קומפלט טורפדו, מאייד מוגדל, אגזוזי לחץ, גלגלי שיניים ושרשרת תחרותיים, בולם אחורי.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי 2 אופנועי מיטו אבולושן, שהם שונים מהמיטו הרגיל, אם טיפה בשילדה, בפרינגים, בבולמים.

 

שלי זה לא דוגמא, כי הם היו משופרים מהתחת, הצלחתי להוציא מהמנוע כ40 כוח סוס, בהמה אמיתית.

כלים תחרותיים לכל דבר, כייף של רכיבה, מה שתבקש מהאופנוע תקבל ואפילו יותר, אבל, אמינות קטסטרופלית, צריך להיות איש טכני, בעל ידע ורצון לתת לאופנוע הרבה תשומת לב.

כיום רוב הכלים בתי שימוש אמיתיים, חוץ מאחד או שתיים שמורים בקנאה,בעיית חלקים, יש אפשרות להביא הכל, אבל אתה לא יכול לדעת מה ילך לך עוד שעה.

הכלי פשוט כלי מירוצים טהור, בפלורידה עד היום יש ליגה תחרותית של האופנועים האלו, שתלו בהם גם מנועי 600 סמ'ק 4T של הסקוורנה אם אינני טועה ומתחרים איתם, אבל גם המנוע המקורי נותן את הטון , 7 הילכים שעושים לך רק טוב על הנשמה.

אבל, לא ממליץ להתעסק כבר עם הכלי הזה, פשוט עוד דינוזאור רקס אמיתי שנכחד.

שיפורים, קיט פוליני 160 סמ'ק, שסתומי עלים קומפלט טורפדו, מאייד מוגדל, אגזוזי לחץ, גלגלי שיניים ושרשרת תחרותיים, בולם אחורי.

והשיפור הכי גדול,

 

מדחס ענק שיהפוך את האופנוע לקוביה קטנה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6926 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...