Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך בנתניה שמבצע החלפת נוזל בלם כמו שצריך


Muchacho88
שימו לב! השרשור הזה בן 1418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

הייתי היום במוסך שלא אנקוט בשמו לביצוע החלפת נוזל בלם במערכת ברכב בכול ה4 גלגלים וכמובן ניקוז אוויר ביחד עם אבא שלי באוטו שלו.

 

אציין שיש לי ניסיון בתחום האופנועים, למדתי ואני יודע לבצע זאת בעצמי באופנועים, ביצעתי את זה הרבה פעמים, לרכב פשוט אין לי כלים ולכן פניתי למוסך.

 

דיברתי עם בעל במוסך בטלפון בבוקר וקבעתי שעה בצהריים והגעתי.

ששאלתי אותו אם הוא עושה את זה עם משאבה (קומפרסור) ושואב, אמר לי שלא צריך וזה מיותר. כבר אז הייתי אמור לקחת את הרגליים וללכת משם, אבל לצערי לא עשיתי את זה.

העבודה התחילה בכך שעובד חדש במוסך (כנראה ללא שום רקע עקב צורת העבודה ואיך שהמנהל דיבר אליו) פשוט התחיל לפתוח את כול הפטמות בקליפירים ונתן להם לטפטף,

כבר הבנתי שהתעסקתי עם חאפרים שלא יודעים לעשות דבר פשוט ביותר, יותר נכון חאפר - בעל מוסך שאין לו שמץ של מושג מה זה תהליך נכון, ופשוט מעסיק אנשים ללא רקע ונותן להם הוראות שגויות.

 

20-30 דקות אחרי שמטמטף, הבחור סגר את הפטמות ומילא נוזל בלם במיכל, תוך כדי שאני אומר לו, שהם מבצעים טעות, כי אם המיכל במכסה מנוע ריק - נכנס אוויר, וגם זה שהוא ימלא את זה מחדש לא יתן כלום כי יש אוויר במערכת וצריך לנקז.

הדוושה כמובן ספוגית, אני קורא לבעל המוסך.

שוב, בא ועושה את אותה פעולה מטומטמת ושגויה, ממלא, תוך כדי שהוא ממלא אני אומר לו שהוא טועה ולהוכחה הבועות אוויר שצצות שהוא ממלא נוזל בלם במיכל. שמי שעם קצת ניסיון בתחום ובאמת יודע על מה הוא מדבר יודע שממלאים את המיכל תוך כדי שמנזקים בשביל שהמפלס לא ירד ויכנס אוויר. אבל הבן אדם בשלו. עושה את זה שוב, נכנס איתו לאוטו והוא נוסע, נותן כמה בלימות חירום הכול טוב ויפה, אבל הדוושה ספוגית ויש אוויר במערכת!

חוזרים, אני ואבא שלי נכנסים לאוטו, והוא (נוסע עליו כבר שנתיים) ישר אומר שהדוושה ספוגית - לי זה ברור, הרי אותו "בעל מוסך" לצערי הוא טיפש שלא למד את הנושא מימיו ולא יודע מה הוא עושה העיקר לגבות כסף מאנשים.

נסענו קצת וחזרנו אליו. בעל המוסך שוב מעלה את המכונית על הליפט, ופשוט שופך בצורה שכוס מים נשפכת על הרצפה את הנוזל בלמים מהקליפירים, ממלא שוב (שהמיכל ריק ונכנס אוויר), עושה קצת "ניקוז" ואומר מוכן.

 

כמובן הדוושה עדיין ספוגית. אבא שלי עצבני וגם אני כי הבן אדם פשוט בזבז לנו את הזמן וגבה סכום מופקע של 260 ש"ח (שזרמתי איתו, כול עוד הוא עושה את העבודה נכון, כך האמנתי לפחות משיחת הטלפון).

 

לצערי הבן אדם במילים עדינות טיפש ואני לא רוצה שהוא יגע באוטו יותר והולך לדרוש ממנו את הכסף בחזרה, אם בכלל יביא.

 

 

האם אפשר לקבל המלצה למוסך בנתניה שיודע לנקז אוויר ממערכת הבלמים בצורה מקצועית ונכונה??? יש כזה דבר במדינת ישראל???

 

תודה.....

עריכה אחרונה על ידי Muchacho88
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולה מוצ'אצ'ו. אני מציע שתפנה לאפיק יותר פרודוקטיבי. חפש בפייסבוק את הקבוצה של כנופיית הטיפולים השוטפים ('תשאלו כנופצון') ושאל שם. להרבה אנשים בקבוצה יש משאבה כזו, ואני בטוח שיעזרו לך ברצון.

 

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מטפל במוסך "מוטוקאר 2000" בא.ת. נתניה ותמיד מרוצה. בנאדם הגון ומקצועי. אתה מוזמן להתקשר לשם (לבעלים קוראים מוטי) ולשאול מה התהליך, אם מוצא חן בעניך ונראה לך מקצועי, תיגש לשם. 

09-8821999

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...