Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם התאונה הייתה בקידמת הרכב אז הדבר אפשרי שהמעבה / אחד הצינורות נפגעו והגז דלף.

 

קירור מתבצע על ידי המדחס.

חימום מתבצע על ידי נוזל הקירור שבמנוע.

אין קשר בין תקינות הקירור לחימום וההיפך.

 

המלצות אין לי .. לא מהאזור

 

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

בירושלים יכול להמליץ על שניים:

1. ש.ע.מ כהן ברוממה - אהליאב 16. 

2. אלי מזרחי  בתלפיות - בעלי מלאכה 23. 

 

שניהם בסדר , מחירים סבירים. 

בשניהם מאוד צפוף ויש תור ארוך...

 

כנראה ניתן למצוא באזור המרכז מקומות עדיפים הן במקצועיות והן בתמחור. 

 

 

ScreenShot_20200516125507.png

ScreenShot_20200516125425.png

עריכה אחרונה על ידי orankohn
תוספת
פורסם
בתאריך 15.5.2020 בשעה 17:27, Superdror כתב:

אם התאונה הייתה בקידמת הרכב אז הדבר אפשרי שהמעבה / אחד הצינורות נפגעו והגז דלף.

 

קירור מתבצע על ידי המדחס.

חימום מתבצע על ידי נוזל הקירור שבמנוע.

אין קשר בין תקינות הקירור לחימום וההיפך.

 

המלצות אין לי .. לא מהאזור

 

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

תודה רבה, בכל אופן אשמח אם למישהו יש המלצה על מזגניסט באיזור ירושלים

×
×
  • תוכן חדש...