Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדשו. אם היא אוהבת ורוכבת הרבה, עשיתם בחירה נכונה במותג ידוע.

לגבי תיק, אני לא חובבת תיקי אוכף, לא נוח לגשת אליהם, לא ברכיבה וגם בעמידה צריך לפתל את הגוף. אוהבת תיקי משולש שיושבים מלפנים מעוגנים לצינור השלדה העליון וזה של מוט הכסא (מסרבת לקרוא לזה אוכף). יש גדולים יותר ופחות (הגודל מוגבל מזוית השילדה ואצלי גם יש בקבוק), עם ובלי תאים... הם לא נפוצים בארץ אבל אפשר למצוא או להזמין מחו״ל.

פורסם
לפני כשעה, Be roo כתב:

לגבי תיק, אני לא חובבת תיקי אוכף, לא נוח לגשת אליהם, לא ברכיבה וגם בעמידה צריך לפתל את הגוף. אוהבת תיקי משולש שיושבים מלפנים מעוגנים לצינור השלדה העליון וזה של מוט הכסא (מסרבת לקרוא לזה אוכף). יש גדולים יותר ופחות (הגודל מוגבל מזוית השילדה ואצלי גם יש בקבוק), עם ובלי תאים... הם לא נפוצים בארץ אבל אפשר למצוא או להזמין מחו״ל.

 

המרווח של השלדה בין הצינור העליון לתחתון מצומצם מאוד, אנחנו הצלחנו להכניס בקבוק מים קטן עם מתקן שמאפשר הכנסת בקבוק מהצד. לצערי במרווח המאוד מצומצם לא נשאר מקום לתיק שלדה. 

 

Precaliber 24 8-speed Suspension Girl's pinkdark

 

לגבי תיק אוכף - אני רוכב עם מגוון תיקים מגודל של פנימית ועד לגודל של 10 ליטר. בעבר התנסיתי בתיקים שהפריעו ואני מבין על מה את מדברת. אבל רוב התיקים יושבים מצויין ואת הקטנים שבהם לא מרגישים לא כשיושבים על האוכף ולא כשרוכבים בעמידה בשטח.

פורסם

יש תיקי שילדה עליונים, שיושבים מעל הצינור העליון.

לגבי תיקי אוכף, הם לא הפריעו לי, סתם היו לא נוחים לגישה.

×
×
  • תוכן חדש...