Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 30.1.2021 בשעה 17:09, natco כתב:

למרבה הבאסה, אי אפשר להשיג רק את האימפלר.

כי אני מבין שהמנוע תקין...


האמת שחשבתי כמוך, אבל באתר של דובין פתאום מצאתי אימפולר שעושה רושם שמתאים. שיחה עם החנות אישרה שבאמת הוא מתאים בדיוק לדגם המנוע הזה 😃 לא יאומן!
נפרדתי מכ-150 שקלים.
פירקתי את הישן (הברגה הפוכה! שעה הסתבכתי איתו והוא בכלל הברגה הפוכה!), הרכבתי את החדש. הרכבתי הכל, הפעלתי את המדיח. התחיל המנוע לשניה לעבוד ובום קפץ החשמל.
שמתי לב למים מטפטפים. פירקתי אותו שוב (קללה, אבל כבר למדתי בעל פה איך לפרק), ראיתי שהגוף חימום לא היה מהודק על האמבטיה, כנראה שיצא אחוצה בפירוק המנוע. 
דחפתי אותו פנימה, עדיין מקפיץ את החשמל. תיארתי לעצמי שמשהו נשאר רטוב שם.

ייבשתי הכל טוב טוב עם מייבש שיער ונתתי לו לנוח יומיים.

היום חיברתי לחשמל (הפעם הוא היה מפורק), הדלקתי, לא מקפיץ.
הרכבתי הכל ונתתי לו לעבוד. כרגע הוא לקראת סיום תוכנית מלאה והכל נראה תקין. גם הרעש שלו חזר להיות כמו שאני זוכר והוא הרבה יותר שקט!, אז כנראה שהאימפולר הזה התחיל להתפרק כבר לפני שנה.

הדבר הבא שידרוש החלפה לדעתי הוא גוף החימום, אבל אם זה לא שבור לא נוגעים...

image.thumb.png.3f12db6f61617bab192838c3d61cd7d5.png

 

image.thumb.png.8cd35e32aa3a2ff7e294f50161747c3d.png

  • אהבתי 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...