Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
akivas

בוקים או רמפות?

Recommended Posts

אני רוצה להתחיל לעבוד על הרכב שלי ומתלבט באיזה דרך יותר קל ובטיחותי להרים את הרכב לפני הטיפול?

הבנתי שהמגבלה העיקרית של רמפות שלא ניתן לפרק גלגלים(בקיצור אין אפשרות להחליף רפידות בלם או כל דבר אחר שדורש הורדה של הגלגל)

מצד שני נראה לי שרמפות הרבה יותר בטוחות מבוקים מתכווננים.

בנוסף אין לי ג'ק עגלה שאני מבין שאצטרך לרכוש כדי לעבוד עם בוקים.

 

אשמח לשמוע מה דעתכם?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי אישית ישאת שתיהם הרמפות הרבה יותר נוחות אבל אתה מאוד מוגבל במה שאתה יכול לעשות איתם, אם אתה מתכוון רק להחליף שמן ופילטר אז כן, אבל אם אתה מתכוון לעבוד על חלקים של המתלים ולהחליף רפידות וצלחות בלימה אתה חייב גק ובוקים

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כל עוד אתה לא מפרק גלגל או לא צריך לאזן את הרכב פלס - רמפות יהיו אופציה עדיפה - מנסיון. 

 

אתה מרוויח בנוסף לגובה הרמפה את גובה חתך הצמיג שלך ואתה לא נמצא בשום סכנה של נפילת הרכב עליך - מה שכן - תדאג לשים סדי עצירה כאשר הרכב על רמפות. 

 

דוגמא למצב בו אתה לא מפרק גלגלים אבל עדיף להשתמש בארבעה בוקים - סובארו - החלפת שמני דיפרנציאל - הרכב צריך להיות מאוזן. אני במקרה עשיתי את זה על שתי רמפות מקדימה ושני בוקים מאחורה. 

 

אם זה רכב פרייבט בגובה סטנדרטי - כל ג'ק עגלה פשוט וזול יעשה את העבודה. 

 

לרכב גבוה אתה תצטרך או ג'ק 5 טון או ג'ק בקבוק גדול אבל גם לזה יש כל מיני שיטות שלא מחייבים בהכרח ציוד כל כך כבד בשביל שימוש ביתי. 

 

בנוסף לזה עוד מוצר שמציע לבדוק בחום - בוק-ג'ק שזה שילוב של ג'ק בקבוק - עם בוק! אחלה דבר!


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, akivas כתב:

אני רוצה להתחיל לעבוד על הרכב שלי ומתלבט באיזה דרך יותר קל ובטיחותי להרים את הרכב לפני הטיפול?

הבנתי שהמגבלה העיקרית של רמפות שלא ניתן לפרק גלגלים(בקיצור אין אפשרות להחליף רפידות בלם או כל דבר אחר שדורש הורדה של הגלגל)

מצד שני נראה לי שרמפות הרבה יותר בטוחות מבוקים מתכווננים.

בנוסף אין לי ג'ק עגלה שאני מבין שאצטרך לרכוש כדי לעבוד עם בוקים.

 

אשמח לשמוע מה דעתכם?

 

מלבד החלפת שמן מנוע ושמן גיר אוטומטי, כמעט כל עבודת תחזוקה מתחת לרכב דורשת פירוק גלגלים. 

 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנה, בוקי אחד כבר יש לך בשרשור.

נשאר למצוא עוד אחד וכבר לא צריך רמפות 😉

  • מצחיק 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קנה בוקים זה בטוח וזה גם ישרת אותך לכל סוגי הטיפולים והתיקונים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם רמפות יש סיכוי שאתה תעלה עם הרכב בצורה לא טובה ותחליק ואז הרכב שלך תקוע על רמפה, עדיף בוקים וג'ק יותר בטוח ויש לך יותר מקום לעבוד על הרכב, מומלץ לקנות גם גומיות לבוקים ולג'ק שלא יהרוס את התחתית של הרכב


יונדאי גטס GLS 2006

120 אלף קילומטראז'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם וגם. הרמפה יכולה לקרוס ועדיף לשים בוק מתחת עם רווח של מ"מ או שניים.
הרמפה רחבה וצריך כישרון ליפול ממנה מקסימום נעזרים באדם נוסף אבל לבד אפשרי לגמרי.


Sent from my H3123 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך הרבה כשרון ליפול מרמפות כאלו וגם יש להן קוד עומס - הרמפות שאני קניתי הן של ריינו ראמפס והן לקוד עומס של 16K LBS שזה הרבה מעבר למשקלים של הרכבים שלי שניהם ביחד. 

 

זה פשוט נוח יותר לעבודה - זה זריז, לא צריך להרים את הרכב על ג'ק פשוט ממקמים נכון - נוסעים על זה והופס החלפתם שמן, ניקזתם רדיאטור, החלפתם סטרטר או כל דבר אחר מתחת לרכב שלא מצריך פירוק גלגלים והגובה שאתם מרוויחים מחתך הגלגל מאפשר בחלק מהרכבים אפילו להכנס מתחתיו עם עגלת מוסך שאת זה בד"כ אי אפשר לעשות עם בוקים. 

 

אבל אם זה לבחור בין רמפות לבין בוק אז הייתי בוחר בוק. 

 

רמפות זה ממש אביזר של נוחות.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכמה ניקנו רמפות?  יש קישור?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואי - תודה לכולם על התשובות.

נראה לי שבאמת אתחיל עם בוקים.

הרכב שלי שוקל 2 טון(טויוטה סיינה) - מספיק בוקים של 3 טון?

הרכב לא גבוה אז אני משער שג'ק עגלה יספיק כדי להרים.

כרגע אני מתחיל בפרויקט של החלפת בולמים אחוריים - קניתי זוג של KYB מאמזון ב330 שקל כולל משלוח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן 3 טון יספיקו מעל ומעבר ואל תקנה משהו יותר גדול מ 3 טון כיוון שהם גבוהים יותר וגם במצב הכי נמוך תתקשה להציב אותם מתחת לרכב.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוקים 5 טון זה לרכבים גבוהים מאוד - דוגמא רוביקון עם הגבהות 4 אינטש 

 

אני בזמנו קניתי ב750 שקלים רמפות של ריינו ראמפס וזה עוד היה עם מבצע שילוח דרך יושופס. היום יכול להיות שתוכל להזמין אותם במשלוח ישיר מאמזון וזה כבר מוריד עלויות משמעותית. 

 

 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש חנויות שמוכרות רמפות לרכבים פרטיים מפלסטיק (או שילוב של קארבון, אין לי מושג) באיזור ה 600 ש"ח.

https://www.justmotor.co.il/product/רמפה-לרכב-12-טון-זוג

 

שלא תבינו לא נכון, לייצר כזה כבר מעץ זה יחסית פשוט וקל - הבעיה היא במשקל (יצא גם חרוז :-P ).

היתרון של הפלסטיק הוא אכן במשקל נמוך מאוד ביחס לעץ.

ביוטיוב ניתן למצוא הרבה פרוייקטים של חובבנים שבנו דברים כאלה, חלקם טובים חלקם מאוד מסוכנים.

 

אחד הדברים החשובים ביותר שבונים כזה דבר לזה:

חשוב להקפיד על רוחב נדיב של רמפה. ככל שהיא צרה וגבוה, מדובר בסכנת חיים ממדרגה ראשונה.

לכן חשוב שהרמפה תהיה יחסית רחבה. אם אין אפשרות, אסור להגזים עם הגובה.
שימו לב שרמפות ברוחב של 30-35 סמ נותנת לכם גובה של 20-25 ס"מ ורמפות של 25 סמ רוחב נותנת לכן בערך 17-18 סמ בגובה - אבל רוב היצרנים.


יתרון הרמפות הוא לטיפול שגרתי בלבד ואינו מתאים להחלפה של בלמים או כל דבר שקשור בחלקי מתלה\הגה\בלמים. במקרים כאלה צריך להרים את הרכב על ג'ק ולתמוך בבוק.

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכנוס הלינק שהעלית בתמונה אלו הן ריינו-ראמפס אמיתיות. מוצר מעולה, מנסיון כמו שכבר כתבתי למעלה. 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...