Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

רכשתי לא מזמן סיטרואן סי 5 שנת 2012

לאחרונה יש דפיקות ממש חזקות במעבר על פסי האטה ולפעמים בסיבוב של ההגה או בנסיעה אחורה עם ברקס לחוץ לפעמים

הרמתי את האוטו ונענעתי את הגלגל, הוא מתנענע ימינה ושמאלה אבל לא למעלה ולמטה.

 

מה לדעתכם הכיוון לתיקון הבעיה?

תודה מראש על העזרה

פורסם

בחלקי רכב (כמו בהרבה דברים אחרים) אין חדש או ישן אלא תקין או לא תקין.

כלאמר, לבדוק מקצועית ודרך המסך והמקלדת זה רק השערות וכיווני מחשבה.

בברכה  -  רפי לין

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, מאור30 כתב:

ייתכן גם והמשולשים לא חוזקו והודקו כראוי ונוצר שוב חופש.

 

לפני 18 שעות, Adamm כתב:

בולמים ומוטות מייצב.

גם תושבת מנוע צד ימין שנקרעת לגמרי יכולה לגרום לתופעות כאלה.

 

בתאריך 10.3.2020 בשעה 12:08, מוסך גבע כתב:

תופעה מוכרת! בוקסות של המשולש

 

המשולשים הוחלפו לא מזמן ככה כתוב בספר טיפולים לפחות.

היום הייתי בפרונט והבחור אמר שהמשולשים נראים בסדר גדול אבל עכשיו אחרי שהוא כיוון בכלל הרעשים התגברו ממש! על כל מהמורה קטנה אני מרגיש דפיקה בין ברזל לברזל

יש למישהו כיוון?אולי בכל זאת משולשים? תחתונים?

למוסך גבע: יודע מה המקט של הבוקסא וכמה עולה החלפתה אצלכם?

עריכה אחרונה על ידי elisb
פורסם

אתה מבזבז את זמנך כאן כי קיבלת כמה אפשרויות.

כנס למוסך מומלץ לבדיקה קצרה.

 

למה לגעת בבוקסות משולשים אם אמרו לך שהן בסדר?

×
×
  • תוכן חדש...