Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם הוא efficient grip perfomance. V זה קוד מהירות.

צמיג מעולה - נוח, שקט, מחזיק הרבה קילומטרים אוחז טוב. הוא עדיף על הצמיגים המקוריים שהרכב שלך הגיע איתם.

צריך רק לוודא שהוא לא מיוצר בתורכיה ( הדגם התורכי שונה ופחות טוב ). מדינת הייצור רשומה על הצמיג וגם תאריך ייצור. כח מה שיצרו ב 2019 בסדר לקנות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הדגם הוא efficient grip perfomance. V זה קוד מהירות.

צמיג מעולה - נוח, שקט, מחזיק הרבה קילומטרים אוחז טוב. הוא עדיף על הצמיגים המקוריים שהרכב שלך הגיע איתם.

צריך רק לוודא שהוא לא מיוצר בתורכיה ( הדגם התורכי שונה ופחות טוב ). מדינת הייצור רשומה על הצמיג וגם תאריך ייצור. כח מה שיצרו ב 2019 בסדר לקנות.

https://www.autodepot.co.il/7885950.html

אני רוצה לקנות באוטו דיפו מה אתה אומר זה הטורקי ?

פורסם (נערך)

אני לא אומר שום דבר - צריך לראות מה רשום על הצמיג.

וצריך להשוות מחירים מול צמיגיות פרטיות - לפעמים גם במחירי המבצע אוטו דיפו עדיין יקרים יותר.

בלינק שצירפת המחיר לצמיג יוצא 387₪ ( כאשר הרביעי חינם ).

המחיר לצמיג כזה בצמיגיות פרטיות סביב 300-350₪

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=510&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אצלי היה ייצור גרמני אם אינני טועה ואמנם היו מצוינים, אבל החזיקו רק כ-65 אלף לפני שהתחילו להתפרק. אז אם אתה עושה הרבה ק"ם בשנה, לדעתי תדלג. אבל אם אתה עושה עד 20 אלף בשנה ומחליף כל 3 שנים, לך על זה. מה שכן, עושה רושם שאני היחיד פה עם נסיון שלילי עם הצמיג הזה.

פורסם

אתה כנראה בין היחידים בדעה ש 65 אלף קילומטרים על סט צמיגים זה ניסיון שלילי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני לא אומר שום דבר - צריך לראות מה רשום על הצמיג.

וצריך להשוות מחירים מול צמיגיות פרטיות - לפעמים גם במחירי המבצע אוטו דיפו עדיין יקרים יותר.

בלינק שצירפת המחיר לצמיג יוצא 387₪ ( כאשר הרביעי חינם ).

המחיר לצמיג כזה בצמיגיות פרטיות סביב 300-350₪

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=510&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18

 

יש עוד 5 אחוז הנחה עם קופון 1100011 וזה יורד ל-367 לצמיג.

 

לגבי ארץ ייצור וטריות - קשה לדעת מראש באוטודיפו.

בד"כ טרי (למרות שאני הזמנתי וקיבלתי צמי בן שנה וחצי וויתרתי).

אני הזמנתי גודאייר אפישנטגריפ קומפקט (דגם שונה) - ייצור היה תאילנד.

פורסם

אני קניתי רביעייה מאוטו דיפו, תוצרת גרמניה, בני 9 חודשים בערך ב1600 שקל (היה מבצע). לפני כ3 חודשים.

 

באשר לצמיג עצמו, אני מאוד מרוצה.

 

מידה די גדולה, וקניתי קוד מהירות H ולא V.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

אצלי הרכב מותקן כבר עם סט שלישי של אפישנסי גריפ פרפורמנס ואני יכול להגיד רק דברים טובים עליו.

נוח,שקט , נותן לך אחיזה.

כל פעם שהחלפתי רכב ישר שמתי רביעיה של גודייר וכל פעם מחדש נדהמתי כמה שההבדל בין סיני ללצמיג איכותי מורגש.

אם אתה מאזור המרכז ממליץ לגשת לגלגלי המגן בבית דגן, מחירים טובים שירות ומקצועיות.

אני לקוח חוזר מאוד מרוצה שלהם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי חברים אני רוצה להגיד שממש עזרתם לי

קנית 4 צמיגים

מיוצרים חצי שעה אחורה,יצור שהוא לא טוריקי(לא זוכר איזה יצור)

304 שקל לצמיג החלפתי 4 קיבלתי שטיפה פנימית וחיצונית בחינם.

מי שרוצה המלצה על החנות(במודיעין) שישלח לי הודעה

×
×
  • תוכן חדש...