Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי טנדר עבודה שיכול גם להתאים לטיולים


galbaruch
שימו לב! השרשור הזה בן 1556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בארה"ב אכן יש הבדלים במשקל המותר לגרירה. כל זה לא רלוונטי לארץ.

הגרירה בארץ מוגבלת ל-3500 ק"ג כולל משקל הנגרר וכל השלושה מורשים למשקל הזה.

 

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הדור החדש של הראם 2500 בגרסת הלימטיד, אומנם עדיין חדש אצלי ולכן אני לא יכול לספר על בעיות אמינות אבל יש הרבה שינויים מהדור הקודם. ספציפית הדגם הזה מפואר מאד בפנים ומאד נח נראה בנוי טוב ואחד הדברים החשובים לפחות בשבילי הוא מערכת המצלמות 360 מעלות שמאד עוזרת בסמטאות צפופות (אזור המחיה שלי) אני מתאר לעצמי שגם בשטח זה יהיה יעיל אם כי עדיין לא ניסיתי. לפי מבחנים שראיתי מחו"ל הנוחות ברמה גבוהה יותר מהמתחרים והקוטר סיבוב שלו קטן יותר. הרכב עדיין חדש (2200 קילומטר) ולכן אני עדיין לא יודע מה הצריכת דלק האמיתית שלו כרגע הוא עומד על ליטר ל5.5 ק"מ חשוב לציין שאני מסתובב המון בתוך העיר לפי הבנתי זה אמור להשתפר משמעותית. הרכב מגיע עם בקרת שיוט אדפטיבית עד 0 חימום וקירור במושבים וחימום בהגה תמיכה לגב התחתון ולא יודע למה אבל זה מדהים 17 רמקולים!!! של הרמן קרדון. הרכב הרבה יותר שקט מבפנים מאשר בדור הקודם .אגב לרכב מותר לשאת משקל של קצת יותר מטון בדגם ה3500 מותר בסביבות ה2 טון, כמובן שכתוצטה מכך יש הבדל משמעותי בנוחות כשהרכב ללא מטען בין הדגמים.

שורה תחתונה יש לרכב הרבה פלוסים בקטגוריה שעדיין אין לאחרים אם כי אמור לצאת דגם חדש לסיברדו ב2020

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי zevulunkitay
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם הדור החדש של הראם 2500 בגרסת הלימטיד, אומנם עדיין חדש אצלי ולכן אני לא יכול לספר על בעיות אמינות אבל יש הרבה שינויים מהדור הקודם. ספציפית הדגם הזה מפואר מאד בפנים ומאד נח נראה בנוי טוב ואחד הדברים החשובים לפחות בשבילי הוא מערכת המצלמות 360 מעלות שמאד עוזרת בסמטאות צפופות (אזור המחיה שלי) אני מתאר לעצמי שגם בשטח זה יהיה יעיל אם כי עדיין לא ניסיתי. לפי מבחנים שראיתי מחו"ל הנוחות ברמה גבוהה יותר מהמתחרים והקוטר סיבוב שלו קטן יותר. הרכב עדיין חדש (2200 קילומטר) ולכן אני עדיין לא יודע מה הצריכת דלק האמיתית שלו כרגע הוא עומד על ליטר ל5.5 ק"מ חשוב לציין שאני מסתובב המון בתוך העיר לפי הבנתי זה אמור להשתפר משמעותית. הרכב מגיע עם בקרת שיוט אדפטיבית עד 0 חימום וקירור במושבים וחימום בהגה תמיכה לגב התחתון ולא יודע למה אבל זה מדהים 17 רמקולים!!! של הרמן קרדון. הרכב הרבה יותר שקט מבפנים מאשר בדור הקודם .אגב לרכב מותר לשאת משקל של קצת יותר מטון בדגם ה3500 מותר בסביבות ה2 טון, כמובן שכתוצטה מכך יש הבדל משמעותי בנוחות כשהרכב ללא מטען בין הדגמים.

שורה תחתונה יש לרכב הרבה פלוסים בקטגוריה שעדיין אין לאחרים אם כי אמור לצאת דגם חדש לסיברדו ב2020

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

כל האבזור הזה הגיע אלינו גם בפורדים החדשים f250 lariat. לא יודע כמה רמקולים יש להם [emoji85]

יכול להיות שהבקרת שיוט קצת שונה, עוד לא ניסיתי אותה *

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך הצריכת דלק שלו? כי ממה שהבנתי הוא זולל הרבה יותר דלק מהשאר. כמה חברים שלי שעובדים בפאנדנגו על F350 מתבאסים מהקטע הזה..

ומה לגבי העמסה וגרירה? אם אני לא טועה לראם יש יכולת גרירה יותר גבוהה מפורד ובטוח יותר מהסילברדו

אל תבנה על צריכת דלק נורמאלית באף אחד מהם

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל האבזור הזה הגיע אלינו גם בפורדים החדשים f250 lariat. לא יודע כמה רמקולים יש להם [emoji85]

יכול להיות שהבקרת שיוט קצת שונה, עוד לא ניסיתי אותה *

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

בפורד אין מצלמות 360,לפחות לפי הקטלוג כמו כן הפנים של הרכב במרחק שנות דור

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

5b04d5df15e74056ee694ac19daff65f.jpg

עריכה אחרונה על ידי zevulunkitay
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפורד אין מצלמות 360,לפחות לפי הקטלוג כמו כן הפנים של הרכב במרחק שנות דור

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

5b04d5df15e74056ee694ac19daff65f.jpg

בפורד קיים 360, תסתכל שוב בקטלוג.

ה"פנים" של הרכב לא מפגר כלכך הרבה אחרי הדודג'.

כמו כן, לאחר עיון בקטלוג, יש 10 רמקולים של b&o

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב אכן יש הבדלים במשקל המותר לגרירה. כל זה לא רלוונטי לארץ.

הגרירה בארץ מוגבלת ל-3500 ק"ג כולל משקל הנגרר וכל השלושה מורשים למשקל הזה.

 

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

כושר העמסה (לא גרירה) זהה לכולם?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במילואים אני נוהג על הf350 ועל הראם 3500. מבחינת נוחות בכביש הפורד עדיף בהרבה. הראם מטלטל אותך קשות, באותו כביש עם הפורד הנסיעה חלקה. הפורד הראה עבירות מכובדת בשטח, עם הראם לא יצא לי לרדת מהאספלט חוץ מדרכים כבושות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן, לאחר עיון בקטלוג, יש 10 רמקולים של b&o

 

בדגמים שמיובאים לארץ?

 

יפתיע אותי מאוד אם כן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

" מערכת שמע מקורית sony עם רדיו , נגן תקליטורים, mp3, 9 רמקולים + סאב ובקרי הפעלה מגלגל ההגה "

 

יכול להיות שהחליפו לסוני בארץ, אבל קיימים 10 רמקולים, מנסיון

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, אבל יחי ההבדל בין סוני (שכבודם במקומם) לבין בנג אונד אולפסון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, אבל יחי ההבדל בין סוני (שכבודם במקומם) לבין בנג אונד אולפסון.
צודק לגמרי, לא מתווכח

 

הרכבים האלה הם רכבי עבודה (בארץ), ובתור רכב עבודה ולא פנאי כמות הרמקולים ושל איזה יצרן הם לא צריך להיות השיקול המרכזי. לחובבי אודיו "מושבעים" אולי זה יעזור בבחירה הסופית.

בתור חובב אודיו אני יכול להגיד שבשביל האוזן שלי שומעים טוב מאוד ואפילו מצויין.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mm1987
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין, בגלל זה התפלאתי שמיובא עם מערכת B&O לארץ.

אבל כאמור, זה לא כך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...