Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילאיי בין הגז לתגובת המכונית


naorst
שימו לב! השרשור הזה בן 1660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התנסיתי. אפילו באופניים חשמליים אתה תרגיש את זה במהירות.

אבל להגיד שהסובארו לא זזה בגלל שזה בנזין, נו באמת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה כל כך עגלה, שמה זה משנה בכלל. אני בדרך כלל מחבב את התיבה הרציפה של סובארו והכיול שלה עם המנוע, לפחות עם מנועי 2.0 או 2.5 ליטר של סובארו. בדרך כלל מתקבלת תחושה ראשונית של זריזות בנהיגה יום יומית והנהיגה זורמת היטב, עם היתרונות והחסרונות של תיבה רציפה. אבל באימפרזה? זה פשוט לא קיים. שעה עד שמשהו זז בכלל ועוד שעה עד שמצליחים לראות 100 על מד המהירות. שנים שלא נתקלתי ברכב עם מדד ביצועים כל כך נמוך שאפילו i10 אוטו' עם מנוע 1.0 ליטר מרגישה זריזה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1660 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...