Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסובארו אימפרזה החדשה 2015 אמור להיות דילאיי קטן בין לחיצה על הדוושה והתגובה של הרכב? זה קשור אולי לתיבה?

אם לא אז איך אמורים לתקן את זה?

לשואלים זה רכב יד שנייה אז אין לי מושג איך הוא היה כשקנו אותו

 

תודה רבה רבה ויום מקסים

פורסם

איזה רכב היה לך לפני כן?

לאימפרזה 2015 מנוע 1.6 יש גיר רציף. מה שאתה מתאר מתאים לפעולה תקינה של סוג הגיר המדובר. מי שרגיש לזה במיוחד , מי שירד מרכב עם גיר אוטומטי פלנטרי .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סתם בשביל הפדנטיות כן, אם אינני טועה אימפרזה 2015 היא ממש לא החדשה, אלא מאחרונת הדור הקודם דווקא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
הבנתי

איזה תיבה אוטומטית מגיבה טוב?

 

זה לא רק תיבת ההילוכים, למנוע שריפה פנימית יש זמן תגובה שאפשר לצמצם אותו בתכנון טוב אבל לא להעלים לגמרי. רוצה תגובת דושה מיידית? קנה רכב חשמלי.

פורסם
זה לא רק תיבת ההילוכים, למנוע שריפה פנימית יש זמן תגובה שאפשר לצמצם אותו בתכנון טוב אבל לא להעלים לגמרי. רוצה תגובת דושה מיידית? קנה רכב חשמלי.
נסעת פעם על מנוע אטמוספרי עם קרבורטור?

הבעיה ממש לא ב״מנוע שריפה פנימית״

יום טוב גם לך

פורסם
נסעת פעם על מנוע אטמוספרי עם קרבורטור?

הבעיה ממש לא ב״מנוע שריפה פנימית״

 

 

קרבורטור וגם הזרקה רב נקודתית, מצערת מכנית וגיר ידני, אין שום delay.

 

 

פורסם

לא קשור לגיר רציף...

 

במיצובישי ספייסטאר אין שום דיליי בין הלחיצה להתחלת התנועה. בניגוד ל-307 ששם כן היה דיליי כזה.

 

אולי משהו שקשור למצערת האלקטרונית?

פורסם

פותח השרשור : אתה מוזמן לנסיעה ב CX5 ואז תבין מה היא השהיית מצערת.. עד חצי מהלך כמעט ולא קורה כלום - רוצה כוח? אתה מוזמן לבעוט פנימה..

לדעתי זה נועד לחסוך בדלק במיוחד למי ש"נשען" על הדוושה ולא על רצפת הרכב. גם אם תלחץ עוד מלימטר או שניים הרכב ישאר חסכוני. יש לזה יתרון אך גם לוקח זמן להתרגל לתופעה במיוחד אם עברת מרכב בעל תגובה מידית ללחיצה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)
נסעת פעם על מנוע אטמוספרי עם קרבורטור?

הבעיה ממש לא ב״מנוע שריפה פנימית״

 

נהגת פעם ברכב חשמלי? המכונית הראשונה שלי היתה פיאט 132. אני יודע מה זה קרבורטור ולא, לקרבורטור אין שום יתרון על מערכת הזרקת דלק מודרנית. אתה כל כך רגיל להשהיה שמנוע שריפה פנימית מספק שאתה כבר לא מודע לה, אבל היא קיימת ועוד איך. בגלל זה מכוניות על של הרבה חברות היום הופכות היברידיות, כדי לספק את תגובת הדוושה שרק מנוע חשמלי מסוגל לספק.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
נהגת פעם ברכב חשמלי? המכונית הראשונה שלי היתה פיאט 132. אני יודע מה זה קרבורטור ולא, לקרבורטור אין שום יתרון על מערכת הזרקת דלק מודרנית. אתה כל כך רגיל להשהיה שמנוע שריפה פנימית מספק שאתה כבר לא מודע לה, אבל היא קיימת ועוד איך. בגלל זה מכוניות על של הרבה חברות היום הופכות היברידיות, כדי לספק את תגובת הדוושה שרק מנוע חשמלי מסוגל לספק.

רק אציין בשם הפורום שכנראה יגאל מבין דבר או שניים והוא גם צודק, תגובת מצערת מכאנית והזרקה ישירה תתן תגובה מהירה למדי. מצערת אלקטרונית יכולה להיות מכוונת על ידי מחשב הרכב לדילאיי מסויים, יש את זה אצלי עם דוושת הגז וזה פשוט מבאס. גורם לגטס להרגיש כמו רכב זריז לעומת מה שאני מחזיק כרגע.

פורסם
בגלל זה מכוניות על של הרבה חברות היום הופכות היברידיות, כדי לספק את תגובת הדוושה שרק מנוע חשמלי מסוגל לספק.

אני בספק, שזו הסיבה העיקרית, ויותר סבור שזה נובע מדרישות זיהום אוויר. אחרת החברות האלה לא היו מתאמצות כל כך לשמר את המנועים הגדולים שלהן.

פורסם
אני בספק, שזו הסיבה העיקרית, ויותר סבור שזה נובע מדרישות זיהום אוויר. אחרת החברות האלה לא היו מתאמצות כל כך לשמר את המנועים הגדולים שלהן.

 

דרישות זיהום האוויר לא רלוונטיות למכוניות על שנמכרות בכמויות זעומות. תקרא את מה שחמבורגיני כתבו על הסיאן, הם לא מזכירים זיהום אוויר בכלל.

 

https://www.lamborghini.com/en-en/models/few-off/sian

פורסם
תגובת מצערת מכאנית והזרקה ישירה תתן תגובה מהירה למדי.

 

הכל יחסי. אלקטרונים נעים הרבה יותר מהר מבנזין. במכוניות חשמליות תגובת הדושה מאפשרת דיוק כירורגי בשהשתלבות בתנועה ובעקיפות. עד שלא מתנסים בזה, קשה להבין.

×
×
  • תוכן חדש...