Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי סוזוקי אלטו 2011 ידנית כבר שנתיים. הרכב עשה סך הכל 150,000 ק"מ.

לפני 4 חודשים שמתי לב שהקלאץ' מחליק.

אז ב- 145,000 ק"מ החלפתי לו קלאץ' + כבל קלאץ', ובאמת הקלאץ' היה גמור.

על הדרך החלפתי 3 מצתי אירידיום חדשים, החלפתי פילטרים, שמתי תוסף BG 44K.

עם החלפת הקלאץ' הכל היה טוב ויפה, הרכב סחב מעולה, תאוצה מצוינת.

אחרי יומיים בלבד שמתי לב שקודם כל הקלאץ' נהיה קשה יותר ללחיצה (הבנתי שזה נגרם באופן טעי בגלל פלטת לחץ, תקנו אותי אם אני טועה),

לאחר מכן שמתי לב שהתאוצה איטית יותר. אני שם את הרגל עד הסוף על הדוושה והאוטו זז משמעותית יותר לאט.

כלומר יש הבדל גדול בין היומיים הראשונים של הקלאץ' החדש ואחרי היומיים האלה.

 

מדובר על מנוע 1 ליטר, אני לא מצפה ממנו להיות פורד מוסטנג, אבל מרגיש לי שמשהו כאן לא תקין.

לא יודע מה הסיבה, אשמח אם תוכלו לתת לי כיוון מה כדאי לבדוק.

 

עלות ההחלפה של הקלאץ' + כבל קלאץ' + חלקים = 1,200 שקל.

מחיר חשוד מדי?

 

תודה לכם.

×
×
  • תוכן חדש...