Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אשמח לקבל את עזרתכם בקנייה מיד 2.

עד היום קניתי רק מחבר של המשפחה שתמיד היו לו דגמים של רכבים שרציתי. יש לי נכון להיום lexus RX400h שנת 2007, שכבר המון שנים לא מאכזבת, והיא סוס שלא מתעייף. מכיוון שהקילומטראז' שלה כבר נושק ל250,000 (לא שזה הרבה ללקסוס שמטופלת בזמן) החלטתי להעביר אותה לאבא שלי, שיהנה ממנה.

אני מעוניין לרכוש lexus GS450h שנת 2011, או אפילוגם lexus LS460 שנת 2008-2010 (שעדיין לא מצאתי לטעמי ביד 2).

 

מכיוון שמעולם לא יצא לי לרכוש ולהתמקח עם אנשים ביד 2, רציתי לברר אם מישהו מכם יכול לכוון אותי בהנחה שלקחתי את הרכב הרצוי לבדיקה במכון וכל הדברים הקריטיים הם בסדר.. (גיר, מנוע, שלדה, חשמלים וכו).

למשל, ללקסוס יש מחלת ריפודים.. אם הריפודים לא משהו אבל אני עדיין מוכן לקנות...

האם להתמקח עם המוכר או אפילו לומר לו לקזז את התיקונים אחרי שאני מקבל הצעה מהמוסך?

האם מוסך מורשה..? וכן הלאה והלאה.

 

בנוסף, הלקסוס GS נמכרת ב80 אלף לטענת הבעלים.. יד ראשונה עם 190 אלף ק"מ, כשהמחירון שלה הוא טיפה מעל 100. האם עדיין להתמקח אם יתגלו בעיות שאינן קריטיות במכון? למרות שהוא מוכר בכ-20% פחות...

 

 

תודה מראש לכולכם.. (-:

פורסם

המחירון מתייחס לרכב תקין עם בלאי סביר ביחס לגיל, במידה והריפודים קרועים תברר כמה עולה תיקון ותוריד ממחיר הרכב,

כנ"ל לגבי כל חלק לא תקין.

מה כן - המוכר יכול להגיד לך הורדתי X אלפי שקלים מהמחיר עבור כלל הדברים שצריך לתקן ואז לשיקולך,

בכל מקרה כפי שציינו מעלי תמיד אפשר לבקש שיוריד עוד ולהתמקח.

פורסם

אני מניח שכן. להתמקח תמיד כדאי, במיוחד אם ההיגיון אומר שהמחיר שרשמו הוא מחיר שעליו הבעלים יודע שיתמקחו איתו..

 

מה בנוגע לטיפולים ואחזקה? למישהו ידוע?

 

אני לא מצפה לאחזקה נמוכה, ברור.. אבל סתם בשביל הידע הכללי.

קראתי פה על בחור שכתב שנה אחרי שנה על הGS450 שלו רק דברים טובים.. כנ"ל בכל הרשת.. ידוע שלקסוס זה אמינות, וגם ממה שלי יש אני יודע, אבל אשמח לדעת יותר על הרכב הזה ספציפית בכל הקשור לאחזקה.

×
×
  • תוכן חדש...