Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי פיג'ו 206 שנת 2004 ואתמול כשרציתי לבדוק את מצב מי הקירור גיליתי כי המיכל כולו מלא במין תערובת בצבע מילקשייק של שמן עם נוזל הקירור.

משיטוט באינטרנט גיליתי כי ככל הנראה הבעיה באטם ראש מנוע אולם יתכנו עוד תקלות כמו אטם צילינדר או משהו בסגנון.

אשמח לשמוע חוות דעת נוספות בנוגע לבעיה ומה סדר גודל של עלות הטיפול, כמו כן אשמח להמלצות למכונים שמתעסקים בבעיות כאלה שהם אמינים ועם מחירים הוגנים. מצרף תמונה של מה שנתקלתי בו אתמול:

20190806_191130_Burst01.jpg20190806_191130_Burst01.jpg

 

תודה מראש לעוזרים!:arrow::arrow::arrow:

פורסם

בתמונה שצירפת,על המנוע יש פקק שחור (פקק מילוי שמן)-כאשר הרכב קר,פתח אותו בזהירות ואם התמונה זהה למתרחש במיכל העיבוי כנראה אטם הראש נפרץ.

בכל מקרה יש לבצע בדיקת לחץ/לחץ הפוך במוסך או במכון לרדיאטורים שתבהיר את העניין סופית.

תקווה מאוד,שבבדיקה לא יתברר שהראש עצמו פסול או שיש נזק בבלוק המנוע-רק לאחר פירוק ראש ניתן לדעת סד"ג סופי של נזק).

אם אכן "רק" אטם ראש המנוע נפגע איזור הנזק לעבודה טובה הוא 2000-2,500 לראש כולל החלפת שסתומים,ליטוש ראש,יישורו ומילויו אצל החרט.

יתכנו הוצאות נוספות- במצב העניינים הזה כאשר הכל פתוח פרט לשמן,מסנן שמן ונוזל קירור,יחליפו גם רצועת טיימינג, משאבת מים,מחזירי שמן ,מותחן/ים ומיסב מותח ככל שיש כדי לסגור את המנוע וליהנות מ 3-5 שנים של שקט לפחות (התקופה שכתבתי מבחינת הטיימינג).

כל אלו יכולים לייקר את הטיפול בעוד 500-1000 ש"ח אבל,הסכום הזה שווה שקט נפשי אם מחליטים להישאר עם הרכב.

אם בלוק המנוע נפגע,יצטרכו להביא מנוע מיבוא וכמובן שהעלות גבוהה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא לשכוח לבקש לעשות גם שטיפה טובה למערכת הקירור.

כמה ק"מ עשה האוטו?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
בתמונה שצירפת,על המנוע יש פקק שחור (פקק מילוי שמן)-כאשר הרכב קר,פתח אותו בזהירות ואם התמונה זהה למתרחש במיכל העיבוי כנראה אטם הראש נפרץ.

בכל מקרה יש לבצע בדיקת לחץ/לחץ הפוך במוסך או במכון לרדיאטורים שתבהיר את העניין סופית.

תקווה מאוד,שבבדיקה לא יתברר שהראש עצמו פסול או שיש נזק בבלוק המנוע-רק לאחר פירוק ראש ניתן לדעת סד"ג סופי של נזק).

אם אכן "רק" אטם ראש המנוע נפגע איזור הנזק לעבודה טובה הוא 2000-2,500 לראש כולל החלפת שסתומים,ליטוש ראש,יישורו ומילויו אצל החרט.

יתכנו הוצאות נוספות- במצב העניינים הזה כאשר הכל פתוח פרט לשמן,מסנן שמן ונוזל קירור,יחליפו גם רצועת טיימינג, משאבת מים,מחזירי שמן ,מותחן/ים ומיסב מותח ככל שיש כדי לסגור את המנוע וליהנות מ 3-5 שנים של שקט לפחות (התקופה שכתבתי מבחינת הטיימינג).

כל אלו יכולים לייקר את הטיפול בעוד 500-1000 ש"ח אבל,הסכום הזה שווה שקט נפשי אם מחליטים להישאר עם הרכב.

אם בלוק המנוע נפגע,יצטרכו להביא מנוע מיבוא וכמובן שהעלות גבוהה יותר.

 

 

אז אתמול כשבדקתי תחת מכסה שמן המנוע לא היה צבע כזה אלא פשוט מפלס השמן בו היה נמוך.

 

בנוסף, ראיתי באינטרנט שאומרים כי אם לא היה חימום של המנוע לא חייב בהכרח לבצע יישור וליטוש כי יתכן ולא התעקם כלל.יש היגיון בדבר?

עריכה אחרונה על ידי BeaT
פורסם
לא לשכוח לבקש לעשות גם שטיפה טובה למערכת הקירור.

כמה ק"מ עשה האוטו?

 

הרכב עכשיו סוגר 180K, לא הרבה ביחס לשנת הייצור שלו..אבל פיג'ו זה פיג'ו

פורסם

זה מנוע 1.4 לפי התמונות.

מחיר התיקון (בצורה רצינית שכוללת החלפה של כל מה שמפרקים ויש בו בלאי) מתקרב ועובר את מחיר השוק של הרכב.

 

עברתי תיקון כזה ברכב הקודם שלי. במוסך גבע יצא האוטו כמו חדש!

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כשמפרקים ראש מנוע (אם האמת מתברר שהוא הבעיה), לא מבצעים חצי עבודה.

חייב לשלוח לחרט שיבצע יישור,מילוי, חריטה והחלפת שסתומים.

ביצוע חצי עבודה והבעיה לא תפתר.

יש עוד אפשרות-אם יאמרו שהבלוק מנוע פגום לאחר הורדת הראש,אולי כדאי לחשוב ולבדוק אפשרות השתלת מנוע 1.6 אם ניתן (היו גם רכבים עם דגמים כאלו).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא נותנים היום אישורים.

וגם אם כן, יצטרך להחליף חוץ מהמנוע גם מתלים קדמיים (מנוע 1.6 הוא ברזל וכבד יותר), מוט פיתול תושבות שלו והבוקסות, מערכת ניהול מנוע, צמה וכו'.

 

אם הרכב חשוב לבעליו, הגיר (בהנחה ואוטומטי) שופץ בעבר הלא רחוק וקשה להחליפו מהבחינה הכלכלית, ההשקעה הכי טובה תהיה בתיקון שלו.

 

מצד שני, אם הרכב ויזואלית כבר לא משהו, הגיר עוד מקורי ולא שופץ והכי חשוב יש אפשרות לשדרג את האוטו - לא הייתי מתקן.

 

מתי יש טסט לאוטו? לפעמים שילוב ההוצאות הוא גורם מכריע.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא נותנים היום אישורים.

וגם אם כן, יצטרך להחליף חוץ מהמנוע גם מתלים קדמיים (מנוע 1.6 הוא ברזל וכבד יותר), מוט פיתול תושבות שלו והבוקסות, מערכת ניהול מנוע, צמה וכו'.

 

אם הרכב חשוב לבעליו, הגיר (בהנחה ואוטומטי) שופץ בעבר הלא רחוק וקשה להחליפו מהבחינה הכלכלית, ההשקעה הכי טובה תהיה בתיקון שלו.

 

מצד שני, אם הרכב ויזואלית כבר לא משהו, הגיר עוד מקורי ולא שופץ והכי חשוב יש אפשרות לשדרג את האוטו - לא הייתי מתקן.

 

מתי יש טסט לאוטו? לפעמים שילוב ההוצאות הוא גורם מכריע.

הרכב עם גיר בעייתי גם לאחר תיקון שלו,גיר אוטומטי וטסט בחודש מרץ. יש אולי מוסך מומלץ באזור חיפה-נשר-קריות? אני סטודנט ואין לי יכולת כרגע לקנות רכב חדש לכן אשמח להצעות למוסכים הוגנים

פורסם

אם הרכב נחוץ שיפוץ ראש מנוע וגיר אתה עלול לגמור עם לא פחות מהשקעה של 6000 שח. לט משתלם ולא כלכלי וגם אם זה ראש מנוע אז ץגמור לא פחות מ 3 אלף שזה גם מה שלא שווה הרכב. את הכסף הזה עדיף תשקיע ברכב יפני כדמות היונדאי שהיא תהיה לך קצת יותר אמינה ובטח שיותר זולה לתחזוקה מהצרפתיות הארורות האלה.

פורסם
בתמונה שצירפת,על המנוע יש פקק שחור (פקק מילוי שמן)-כאשר הרכב קר,פתח אותו בזהירות ואם התמונה זהה למתרחש במיכל העיבוי כנראה אטם הראש נפרץ.

 

כאשר נפרץ אטם, יכול להיות מעבר של שמן לנוזל קירור, של נוזל קירור לשמן, של גזי פליטה למים וכד'

אין הכרח שמעבר יהיה סימטרי, קרי, בהחלט ייתכן ששמן יעבור למים אבל מים לא יעברו לשמן.

 

כך או כך, נראה שנפרץ/נשרף האטם ושמן מנוע עובר לנוזל קירור.

מצטרף להמלצה על מוסך גבע.

פורסם

לחשוב על עלויות שכרוחות בגריטה של הרכב - גרירה, משרד רישוי וכך הלאה

לחשוב על לרכוש עוד רכב ישן אחר במקומו בסכום זעום

 

ואז לחשוב על העלויות האפשריות ביישור הקו של רכב "חדש" שמצבו לא ידוע.

 

הייתי מתקן את הקיים וממשיך איתו תקופה - מנסה לחסוך בזמן הזה לרכב בשנתון הרבה יותר מתקדם.

 

בייחוד כשיש כאן המלצה על מוסך טוב שמכיר את הרכב.

 

מאור - רק מתקן קצת - יונדאי ויפני לא מסתדרים טוב ביחד :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...