Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוספת אוריאה ADblue ברכב שכור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז יש מד מפלס בוולוו, נהדר.

אבל אם ככה בכלל חבל שחברת ההשכרה לא בדקו לפני. זה לא רציני מצדם בכלל.

 

אני ברכב שלי לא נותן למפלס לרדת מתחת לחוסר של כ10 ליטרים, גם אמור לשמור על המשאבה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לפני כ-3 חודשים היינו בבוואריה, לקחתי פורד טורנאו דיזל, אחרי כמה ימים נדלקה התראה של AdBlue, מתישהו בדרך עצרתי בתחנת דלק לתדלק, קניתי מיכל ב-15 יורו בערך, מגיע עם צינור מגולגל בפנים (אפילו לא ראיתי את הצינור, המתדלק עזר לי), את הצינור מבריגים למיכל ושופכים פנימה.

 

נראה לי שזה פשוט משהו שברכבי דיזל כל שוכר שני עושה, ממלא כמו כולנו מיכל קטן (בטורנאו זה מילא איזה רבע מיכל נראה לי).

ואז השוכר אחריו לא ממלא, והבא בתור מקבל רכב עם מעט אוריאה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

חוזר לעדכן.

בנוסף להתראה על החוסר בתוסף התחלתי לקבל גם התראה שהרכב מאחר לטיפול תקופתי ויש לקבוע תור לטיפול בהקדם.

זה כבר היה יותר מדי מבחינתי והחלטתי להחזיר את הרכב ללא תוספת של Adblue.

 

הרכב הוחזר לבסוף עם שלל התראות בלוח השעונים: טיפול מאחר, Adblue וחוסר אוויר בגלגל האחורי שצץ ממש בקילומטרים האחרונים בדרך לשדה התעופה, כנראה בגלל משקל המזוודות.

 

לפני ההחזרה הרכב עבר שטיפה חיצונית וניקוי פנימי מפני שהרכב היה די מלוכלך בסיום התקופה.

 

הנציג של חברת ההשכרה בדק את הרכב בקפידה בעזרת פנס ולבסוף אישר שמבחינתם החזרתי רכב תקין. לגבי ההתראות הוא אמר שזה בסדר גמור וממש no issue ומשדה התעופה הרכב ממשיך ישירות למוסך לקבלת טיפול.

7e05e555b5eb4445e04089e405e60d30.jpg

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign


×
×
  • תוכן חדש...