Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איוניק – סיכום שנתיים ו 135000 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שנתיים וחודשיים החלטנו להפרד ולעבור לרכב הבא, אז לטובת אלו שעדיין מחפשים מידע בפורום סיכום קצר.

...

האמת אין הרבה מה לכתוב, רכב משעמם, מרווח למדי ואמין.

טיפולים לפי הספר פעם ב15K, הוחלף סט צמיגים אחד, מגבים גם סט,

היו 2 תאונות יחסית קלות ברכב שתוקנו.

צבע הגריל הקידמי – התקלף לבד אחרי שנה...

המזגן היה מצויין מקרר היטב גם בימים חמים מאוד.

בכללי הרגשתי בסוף שהרכב התעייף מנוע מרעיש יותר,לפעמים קצת מגמגם בהתחלת נסיעה (אולי טיפול היה עוזר), ובהאצה חזקה הורגשה השהייה משמעותית (שניה +) לפני קבלת כוח (לא היה כשהרכב היה חדש).

הטוב:

צריכת דלק מצויינת (גם עם 2 נהגים חדשים ללא הגבלת דלק) בממוצע 1/18.5, והיו נסיעות של 1/23.

סוחבת לא רע בכלל, משייטת היטב גם במהירויות גבוהות (לא שאני נוסע מהר...).

מרווחת (אני 1.99 ולא קטן), יש מקום גם מאחורי הנהג, תא מטען סביר לחלוטין (למרות חלון אחורי משתפל בחדות).

מאובזרת יש בה כמעט הכל, מערכת מולטימדיה סבירה ביותר (איכות הסאונד גם היתה סבירה), מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג מאחור, ועוד שאר ירקות.

בטיחותית, הכל מובנה אין צורך בהתקנות מקומיות, בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטית, בלימת חרום אוטונומית (עובד!).

 

פחות טוב

רועשת – פשוט רעשי כביש בלתי נסבלים מבחינתי.

כסא נהג לא נוח בעליל.

נוחות נסיעה כללית רק בינונית.

ישיבה מאחור בעייתית לגבוהים (אפילו לנערים מתבגרים).

לטעמי נמוכה מידי.

 

למחפשים תחליף לקורולה ידידותית למשפחה, ומשעממת – נראת אחלה עיסקה.

 

דרך אגב המחליפה היא אחותה התאומה קיה נירו

שבמבט ראשון (אחרי שבוע ו800 ק"מ) יותר נוחה, ושקטה, מערכת מולטימדיה מזעזעת עם איכות שמע בקרשים...

פורסם

גם הגיר הרובוטי בקורלה הזדקק להחלפת מצמדים מדי פעם.

אני מניח שלאחר טיפול 135K המצב ישתפר ובטח עוד X ק"מ יחליפו מצמדים.

הרכב אצלי עבר חיים לא פשוטים, אפילו קשים מאוד.

למרות שפנים הרכב נראה כחדש...

פורסם

גם הקיה נירו רועשת מאוד (רעשי כביש נוראיים).

לי המושב בנירו לא נוח, בסיטרואן שלי הגב שלי הרבה יותר שמח

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...