Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התפוצץ לי הצמיג הקדמי

לפי מה שזכור לי במקרה כזה צריך להחליף גם את הצמיג הקדמי השני?

כיום זוג האחוריים שלי הם kleber שנקנו בנובממבר 17

שני הקדמיים הם מסביבות ינואר 17

זה המידות:

185 65 14

רציתי לשאול על איזה צמיגים אתם ממליצים מכאן , יש לי אחלה ניסיון איתם

מה שחשוב לי זה בטיחות ומחיר

 

https://www.tiredeal.co.il/html5/TRdeal.taf?did=1120&sug=1&Diameter=14&Height=65&Width=185

 

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

מסתבר שהם לוקחים קרוב ל100 שקל על החלפת הצמיגים והאיזון

ויש אנשים שקונים צמיגים לבד , סבבה. להרכיב צמיג אני יודע אבל איך הם עושים איזון צמיגים?

 

אגב יום-יומיים לנסוע עם צמיג רזרבי זה סבבה? יש להפחית מהירות?

מדובר על צמיג באותו הגודל ולא צמיג רזרבי קטן

טויוטה קורולה 2000

עריכה אחרונה על ידי arik100
פורסם

אין בעיה לנסוע יום-יומיים על הרזרבי.

 

 

בשביל איזון חייב מכונת איזון. זה אחד הדברים שלא ניתן לבצע עצמאית ללא המכונה ברמת דיוק טובה.

קיימת שיטה ידנית - לשקח עם המשקולות עד שהגלגל נשאר מאוזן ולא שואף לעצור באותה נקודה.

 

תחליף את שני הצמיגים.

 

 

פורסם

אפשר להרכיב את הצמיג עצמאית אבל זה הרבה התעסקות ופשוט אין סיבה לעשות את זה אלא אם ממש חייבים.

 

 

פורסם

מה לא נעשה בשביל לחסוך עוד שנקל.

 

אותי מעניין, איך פוצצת צמיג. זה לא מסוג הדברים שקורים בעשור וחצי האחרונים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

זה מה שאני לא מבין , למה הם מציעים מוצר כזה אם בעצם הוא לא ממש רלוונטי

או שזה יותר רלוונטי לאנשים שבתחום

 

פוצצתי הכוונה שהצמיג ממש עם חורים ענקיים, לא שהפך לגרגירי אבק

איך? פשוט נסעתי בכביש, לא משהו מיוחד

 

 

אגב צמיג חלופי, איך אני מחליף את החלופי? פשוט לוקח את הצמיג הישן-התקין שיש לי ושם בפג'ז?

עריכה אחרונה על ידי arik100
פורסם

לצמיג בן שנתיים וחצי , קצת מפתיע לשמוע על שחיקה כזו נכבדת בפרק זמן יחסית קצר .

 

אם אפשר לשאול מהי הנסועה השנתית שלך ובאיזה צמיג מדובר ?

 

גם תמונה של החורים הענקים בצמיג תהיה מענינת.

פורסם

בסביבות 10אלף

אני לא רוצה להגיד סתם דגם כי אני לא זוכר אבל זה היה משהו אירופאי

אעלה תמונה יותר מאוחר

 

אגב הדגם שהומלץ

FALKEN ZE914

מסתבר שכבר לא מופיע במלאי וכיום מוחלף ב ze310

מה ההבדלים בשתי מילים?

פורסם
בסביבות 10אלף

אני לא רוצה להגיד סתם דגם כי אני לא זוכר אבל זה היה משהו אירופאי

אעלה תמונה יותר מאוחר

 

אגב הדגם שהומלץ

FALKEN ZE914

מסתבר שכבר לא מופיע במלאי וכיום מוחלף ב ze310

מה ההבדלים בשתי מילים?

אין הרבה ביקורות כי הוא חדש, אבל הם רק שיפרו את הקיים אני מעריך, כמובן עם עליה מינורית במחיר.

Miata ND2

 

פורסם

זוועה. מעניין איך הגיע למצב הזה. יש לך גם עיקום בג'אנט לפי מה שאני רואה בתמונה הראשונה. לא נכנסת באיזה מדרכה? או שפשפת משהו רציני?(ומכאן כל הנזק לצמיג) רוב השחיקה בדופן.

אתה אומר שיש לך רזרבי בגודל מלא. אז תשתמש בג'אנט שלו. ואת העקום תשאיר לספייר(שייתנו לו כמה דפיקות יישרו אותו). ותעביר את הצמיג הרזרבי לג'אנט העקום.

×
×
  • תוכן חדש...