Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי מזאדה 3 2004 עם 215000 קמ.

הרכב עמד בחניה כל השבת כשלפתע קרתה תאונה ליד הרכב שלי שנפגע בדלת האחורית שמאל.

מיכוון שהרכב כבר ישן אני תוהה עם כדאיות התיקון שווה את הרכב.

מה עליי לעשות?

לתקן?

להשבית?

החשש מהקמ הגבוה?

כל עצה תתקבל בברכה!!

imprza new age

פורסם

תעלה בבקשה תמונה של הנזק (האם ישנה מניעה ליסוע ככה ? דלת / חלון אינם נפתחים ?)

כ"כ - אם הרכב במצב טוב לגילו - הייתי שוקל החלפת הדלת באחרת דומה מפירוק (לאחר בירור עלויות כמובן).

alfa 156 2.5.

פורסם

להחליף דלת לא יעלה לך יותר מידי, במיוחד אם תמצא אחת בצבע הרכב.

 

השאלה מה האפשרויות שלך? הגורם לתאונה לקח אחריות? לפחות ידוע?

 

אם לא, האם יש לך מקיף? (ובמידה וכן, אני מניח שהרכב לא שווה כ"כ הרבה - אז האם תביעת הביטוח ועליית הפרמיה תהיה משתלמת ביחס לתקבולי הביטוח?)

 

שאלה נוספת וחשובה לא פחות, היה ותקבל 10,000 ש"ח מהביטוח (יהיה אשר יהיה) תוכל לקנות רכב שישרת אותך יותר טוב מהנוכחי?

פורסם

דלת כזו מפירוק גם אם לא בצבע הרכב אפשר למצוא במחירים של 500-800 ש"ח.

אפשר לחפש בפירוקיות/באתר ג'אנק יארד ואאל"ט- אפילו דלת של רכב בשנתון גבוה יותר עד 2006 אולי אפילו עד 2007-8 יכולות להתאים- מדובר על צורה זהה לחלוטין (מאזדה 3 דור 1)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
להחליף דלת לא יעלה לך יותר מידי, במיוחד אם תמצא אחת בצבע הרכב.

 

השאלה מה האפשרויות שלך? הגורם לתאונה לקח אחריות? לפחות ידוע?

 

אם לא, האם יש לך מקיף? (ובמידה וכן, אני מניח שהרכב לא שווה כ"כ הרבה - אז האם תביעת הביטוח ועליית הפרמיה תהיה משתלמת ביחס לתקבולי הביטוח?)

 

שאלה נוספת וחשובה לא פחות, היה ותקבל 10,000 ש"ח מהביטוח (יהיה אשר יהיה) תוכל לקנות רכב שישרת אותך יותר טוב מהנוכחי?

הרכב הפוגע לקח אחריות מלאה,יש לי ביטוח צד ג בלבד מה שעומד לנגד עיני זה הקמ הגבוה של המזדה 215000 קמ ככה שהתיקון לא בעיה בכלל וגם הבנתי שאפשר להשבית אותה

imprza new age

פורסם

לא הייתי משבית רכב על דלת מעוכה,אלא אם יש אפשרות להשתדרג באופן רציני.

מדובר על עלות תיקון נמוכה מאוד,אלא אם מלבד הדלת יש "הפתעות נוספות".

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם קורה B נפגעה זה כבר אופרה אחרת וכדאי לזרוק את האוטו לאלוהי הפירוקיות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...