Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מזדה לנטיס 2003 עם נסועה של 108K ק"מ.

 

כבר תקופה שיש לי ברכב רעשי נקישות מאזור הגלגלים האחוריים והנסיעה עצמה מאד נוקשה (מרגישים כל מהמורה בכביש).

הנקישות חזקות במיוחד בנסיעה לאחר שהרכב עמד כמה שעות.

אני מצליח לשחזר את רעש הנקישות כאשר אני לוחץ לחיצה מתונה על תא המטען.

 

הלכתי למוסך, שם הרימו את הרכב וחיפשו חופשים גם במיסבים, גם במוט קישור, אך לא מצאו משהו.

לבסוף נאמר לי שכנראה הבולמ"ז 'תפוסים'.

יש לציין שמעולם לא החליפו ברכב הזה בולמ"ז, כך שייתכן שזו אכן הבעיה.

 

לפני שאני רץ להוציא 1600 ש"ח (כולל עבודה) על זוג בולמ"ז אחוריים של KYB (גז ולא שמן), וייתכן שהבעיה כלל לא תיפתר רציתי לפנות לעזרתכם:

1. האם מישהו יכול לאשש/לסתור שאכן מדובר בבולמ"ז מהניסיון שלו?

2. האם יש בעל מקצוע באזור המרכז שאתם סומכים עליו שידע לאבחן האם באמת בולמ"ז זו הבעיה?

3. מה הכוונה לבולם 'תפוס'? הרי אם הוא 'תפוס' זה אומר שהבוכנה בבולם לא יכולה לבצע מהלך מלא (כיווץ) אם אני מבין נכון, ושמתי לב שכאשר יש עומס על החלק האחורי הכנפיים כן מתקרבות לגלגלים האחוריים ככה שלא כל כך ברור לי המושג הזה.

 

תודה מראש לעונים

פורסם

בס"ד

 

המחיר+עבודה, נראה יקר.

אני קניתי זוג קדמי (אסמקס) +עבודה במורשב ולא הגעתי ל-1200 ש"ח.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תחליף מוסך דחוף!

גם המחיר שוד לאור יום, זוג קיאבה אחורי ללנטיס עולה אצלינו בין 400 ל500 עבודה עוד 250 ותעשה את החשבון לבד

והכי חשוב גש למוסך נורמלי שיעלה את הרכב על ליפט שהגלגלים יושבים עליו וינענע את האחורה ויזהה בדיוק את מקור הנקישה

בהצלחה

רמי

פורסם

רמי, אשמח לקבל מידע בפרטי איפה אתה עובד על מנת לשקול לבצע רכישה אצלכם.

בין היתר ביקשתי המלצה על מוסך נורמלי בדיוק בגלל זה.

 

אשמח לתגובות נוספות

פורסם

הרעש של נקישות שאתה שומע הוא מכריות הבולם מאחורה (מקורי רשמת)

בכול מיקרה אם תחליף בולם יאמרו לך להחליף..

תתחיל בכריות הבולם בלבד !!

הם מתחברים לחלקו העליון של הבולם.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

×
×
  • תוכן חדש...