Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אז כפי שכתבתי בכותרת - ברשותי סובארו B4 משנת 2010 עם 110 אלף ק"מ, מטופלת ומתוחזקת.

 

התופעה הנ"ל מתרחשת בקיץ (משום מה מרגיש לי שבתקופות קצרות עד שזה חולף וחוזר חלילה) - כשהמזגן מופעל ומתחילים נסיעה מעמידה, דוושת הגז מגיבה רק אחרי 2-3 שניות, כלומר הרכב פתאום יוצא מהמקום במכה במקום להאיץ בצורה ליניארית.

 

כשהרכב עומד מונע עם מזגן, מרגישים שבכל פעם שהמדחס נכנס לפעולה, יש קפיצה שכזו. ברגע שמכבים את המזגן, הסל"ד מתייצב.

 

חשוב לציין שהמזגן עצמו עובד תקין לחלוטין מבחינת קירור.

 

מה דעתכם? האם ניקוי מצערת אמור לטפל בבעייה? האם יש קשר לחיישן מיקום מצערת?

 

אשמח לדעתכם המקצועית!

 

תודה רבה,

 

טל

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

היי,

 

נשמע כמו TPS יכול להיות גם מנוע צעדים, האם דולקת נורת תקלה? ניסת להתחבר עם סורק?

ניקוי מצערת אתה יכול לבצע בלי קשר זה אף פעם לא מזיק.

פורסם
היי,

 

נשמע כמו TPS יכול להיות גם מנוע צעדים, האם דולקת נורת תקלה? ניסת להתחבר עם סורק?

ניקוי מצערת אתה יכול לבצע בלי קשר זה אף פעם לא מזיק.

 

בחורף נדלקה לי פעמיים נורת צ'ק אנג'ין עם תקלה P0030 HO2S Heater Control Circuit אבל איפסתי ומאז זה לא חזר...

 

קראתי בפורום בחו"ל שזה יכול להיות שסתום בקרת חמצן - מה דעתך? מה השם הנכון של זה בעברית?

 

טל

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

שסתום בקרת חמצן או שסתום בקרת אוויר? לפי הבנתי הכוונה לשסתום בקרת אוויר - מנוע צעדים.

לגבי הקוד שקיבלת מכוון לבעיה בחיישן חמצן מחום, יכול לבדוק אותו אבל בלי קשר, אני לא חושב שזה יפתור לך את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...