Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אני מתלבט מה עלויות החלפים והטיפול השוטף של כמה חברות.אני מחפש מן הסתם את הזול מביניהם .

סביב השנים : 2009 - 2012

סוזוקי

יונדאי

קיה

 

מנסיונכם, מי יותר זול לתחזוקה שוטפת ולא שוטפת ( סתם לדוגמא: הולכת משאבת מים )?

 

פה אפרט גם דגמים למקרה שיש הבדל משמעותי :

סוזוקי סוויפט ו Sx4

יונדאי I 20 ו I30

קיה ריו,סייד,ופורטה

 

 

תודה לכל העונים

 

יום טוב ! :)

פורסם

הרכבים שציינת מאוד דומים בעלויות התחזוקה שלהם, כשההבדלים הם חלק ספציפי יקר פה או חלק ספציפי יקר שם, אבל רוב החלקים עם מחירים שפויים לחלוטין ביחס לרכבים אחרים שלא ציינת כאן, תלך על הרכב המטופל והשמור ביותר שתמצא - הוא יתן לך את עלויות התחזוקה הנמוכות ביותר, לאו דווקא מחיר הקנייה הזול.

Miata ND2

 

פורסם

היונדאי בניגוד לתדמיתה לא הכי זולה לאחזקה,לרכבים הללו יש מס' מחלות (כדאי להריץ חיפוש אבל בקצרה: סליל כרית אוויר,קופלונג הגה,מתג אור בלם,כבל דלת פתיחת ידית נהג שנוטה להיקרע- חלק מהדברים הללו לא זולים לתיקון).

מבין ה 3 הייתי בוחר דווקא בסוזוקי SX4 האצ'בק- היתה אחת כזו לדודה שלי מס' שנים ועכשיו הרכב אצל הבן שלה- חוץ מצמיגים/מצבר/טיפול פעם בשנה הרכב אמין ביותר.גם בדגם הסדאן הרכבים הללו מוצלחים,לשיקולך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
היונדאי בניגוד לתדמיתה לא הכי זולה לאחזקה,לרכבים הללו יש מס' מחלות (כדאי להריץ חיפוש אבל בקצרה: סליל כרית אוויר,קופלונג הגה,מתג אור בלם,כבל דלת פתיחת ידית נהג שנוטה להיקרע- חלק מהדברים הללו לא זולים לתיקון).

מבין ה 3 הייתי בוחר דווקא בסוזוקי SX4 האצ'בק- היתה אחת כזו לדודה שלי מס' שנים ועכשיו הרכב אצל הבן שלה- חוץ מצמיגים/מצבר/טיפול פעם בשנה הרכב אמין ביותר.גם בדגם הסדאן הרכבים הללו מוצלחים,לשיקולך.

 

תודה רבה על חוות דעת על הסוזוקי, אני לגמרי נוטה לכיוונה.

האמת בנוגע ליונדאי מצאתי תיעוד די דל בנוגע לתקלות האלו,ואולי אתה מודע לתקלות הכרוניות שיש גם ליצרנים אחרים שאני מתלבט לגביהם?

אני מדבר על הונדה סיוייק 2008-2010

ועל מיצובישי לנסר קלאסיק החדשה 2009-2012 ( מנוע 1.6 או 1.8) .

פורסם

כל רכב מתיישן התחזוקה שלו לא זולה. לפעמים קשה להשיג חלקים וחלפים מוזמן לקרוא את הסקירה שלי על ה I20:

 

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/3253/%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99%D7%9D---6-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20

 

אגב, להורים יש פולקסוואגן פולו ידנית שעלתה לכביש ביוני 2006 ותתפלא אבל עלויות הטיפולים והאחזקה אפילו זולים יותר, רק מה שכן פעם בכמה שנים צריך להחליף טיימינג שזה יקר אבל חוצמיזה? פצצה של רכב מכל הבחינות. VAG ידנית זה אחלה של דבר.

פורסם
תודה רבה על חוות דעת על הסוזוקי, אני לגמרי נוטה לכיוונה.

האמת בנוגע ליונדאי מצאתי תיעוד די דל בנוגע לתקלות האלו,ואולי אתה מודע לתקלות הכרוניות שיש גם ליצרנים אחרים שאני מתלבט לגביהם?

אני מדבר על הונדה סיוייק 2008-2010

ועל מיצובישי לנסר קלאסיק החדשה 2009-2012 ( מנוע 1.6 או 1.8) .

 

הבדל חד.. הסיוויק נכנסת לך לתקציב?

רכב מעולה, לדעתי בכמה רמות מכל אלו שציינת קודם- כולל המיצובישי שהיא הכי קרובה ברמה אבל עדיין לא..

לאבא שלי הייתה סיוויק הייבריד 2007- הטיפולים מעט יקרים אולי, אבל אתה רק מטפל שוטף, אין תקלות מיוחדות.

לי יש כרגע לנסר 2011 1.5,זה אחד הרכבים היותר שווים מבחינת תמורה לכסף, הוא זול יחסית ואמין , מרווח ונוח.

הלנסר לא איכותית כמו הסיוויק- לדוגמא, איכות הנסיעה והשקט (פרט נוסף הוא שהסיוויק הייתה מאוד שמורה לעומת הלנסר שהייתה בעברה רכב השכרה וכ"ו).

אם הלנסר מתאימה לך בתקציב, אני הייתי הולך עליה, היא מספקת מאוד ביחס לעלות שלה, מרווחת יותר מהסיוויק מאחור.

פורסם
הבדל חד.. הסיוויק נכנסת לך לתקציב?

רכב מעולה, לדעתי בכמה רמות מכל אלו שציינת קודם- כולל המיצובישי שהיא הכי קרובה ברמה אבל עדיין לא..

לאבא שלי הייתה סיוויק הייבריד 2007- הטיפולים מעט יקרים אולי, אבל אתה רק מטפל שוטף, אין תקלות מיוחדות.

לי יש כרגע לנסר 2011 1.5,זה אחד הרכבים היותר שווים מבחינת תמורה לכסף, הוא זול יחסית ואמין , מרווח ונוח.

הלנסר לא איכותית כמו הסיוויק- לדוגמא, איכות הנסיעה והשקט (פרט נוסף הוא שהסיוויק הייתה מאוד שמורה לעומת הלנסר שהייתה בעברה רכב השכרה וכ"ו).

אם הלנסר מתאימה לך בתקציב, אני הייתי הולך עליה, היא מספקת מאוד ביחס לעלות שלה, מרווחת יותר מהסיוויק מאחור.

 

ההונדה נכנסת בתקציב פשוט עם 180K קילומטר פחות או יותר.

אבל לא היברידית ( יכול להיות שאני טועה).

העלות של התיקונים קריטית לי בהשוואה לסוזוקי, שגם לרוב לא רואה מוסך חוץ מתחזוקה והעלויות נמוכות יותר.

 

לגבי המיצובישי , היא לא אוכלת הרבה דלק?

מה סד גודל המחיר לתחזוקה שוטפת שלה?

×
×
  • תוכן חדש...