Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מדובר בדיון כללי לא לרכב ספציפי.

אומנם יש לי קקטוס ללא מד טמפ :roll:

היום במקרה היתי במוסך עשיתי טיפול ויצא לי לדבר עם המכונאי שלי על הנושא הזה.

הוא טוען שיש צורך לחכות בהנעה הראשונה בבוקר רק במדינות קרות(מינוסים בצלזיוס) ובמדינה כמו בארץ אפשר להתחיל בנסיעה ישר לאחר הנעה.

השמח לשמוע את דעתכם המלומדת.

תודה.

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

פורסם

אם היית עושה חיפוש זריז בפורום היית מגלה שהמכונאי צודק.

אבל הכי טוב שתפתח את ספר הרכב ותקרא את המלצת היצרן לרכב שלך.

יום טוב גם לך

פורסם

זה מאוד פשוט:

 

בלאי המנוע יותר גבוה כשהוא עוד לא הגיע לטמפ' עבודה.

 

המנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר יותר בנסיעה. בעמידה בסרק לוקח לו יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה.

 

מכאן:

המתנה לפני נסיעה מגדילה את הבלאי כי הזמן הכללי של פעולת המנוע בטמפ' נמוכה מתארך.

 

בשביל לקצר את הזמן הזה כדאי להתחיל לנוע מיד אחרי ההתנעה תוך שמירה על עומס מתון וסל"ד בינוני/נמוך בדקות הראשונות.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני כבר מזמן לא ממתין.

מתניע ונוסע. רק לא "לוחץ" לפני שרואה שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה. מחליף הילוכים ב- 3 אלף סל"ד.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל הרכבים שהיו לי, בספר הרכב היה כתוב להתחיל בנסיעה מיד אחרי ההתנעה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שאלה - ברכב שלי בהנעת בוקר הסל"ד תמיד עומד על 1.5 טורים ורק לאחר כדקה-דקה וחצי מתייצב ל 1. האם כדאי להמתין את הדקה הזו שיתייצב ואז להתחיל לנסוע?

פורסם

אם הרכב בטורים גבוהים.. ממליץ לך בחום לא לשלב ל הילוך (רכב אוטומט)

המכה בגיר ששם גם עדיין השמן קר לא בריא בכלל! לא למכלולים בגיר ולא לתושבות..

באשר לבלאי.. הבלא שולי בכמה שניות בודדות שכבר הסל"ד מגיע לסביבות ה 1.000

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

אחרי חצי דקה או דקה שהסל"ד יורד תתחיל לנסוע. זה די שולי, אבל מונע את המכה בשילוב. גם ככה בארץ זה קורה אולי 3 חודשים בשנה.

הזול עולה ביוקר

פורסם
זה מאוד פשוט:

 

בלאי המנוע יותר גבוה כשהוא עוד לא הגיע לטמפ' עבודה.

 

המנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר יותר בנסיעה. בעמידה בסרק לוקח לו יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה.

 

מכאן:

המתנה לפני נסיעה מגדילה את הבלאי כי הזמן הכללי של פעולת המנוע בטמפ' נמוכה מתארך.

 

בשביל לקצר את הזמן הזה כדאי להתחיל לנוע מיד אחרי ההתנעה תוך שמירה על עומס מתון וסל"ד בינוני/נמוך בדקות הראשונות.

 

פחות רלוונטי לארץ אבל ההסבר שלך נשמע גורף ולכן שואל -

למיטב הבנתי במקומות קרים (-5 ומטה) מומלץ כן לחכות מספר דקות לפני תחילת נסיעה.

עם זאת ההסבר שלך לגבי הגעה לטמפ עבודה עדיין תקף, אז מה דרך הפעולה הנכונה?

חייב לומר שממה שחוויתי בחול, בעת הנעה בבוקר במינוס 8 המנוע נשמע סמי מקרטע, ורק לאחר כמה דקות מתייצב. וזה היה באוטו חדש.

פורסם

תחשוב שבטמפ' כל כך נמוכות, הנוזלים מאוד צמיגיים (לא קפואים כי יש בהם תוספים שמונעים קפיאה). עד שהנוזלים מעט מפשירים ומסככים כמו שצריך לוקח מעט זמן.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

השאלה כשאני מגיע בבוקר בשעה4-5 בחורף ובחוץ 5-3 מעלות צלזיוס זה עדין מצב של להניע וישר לצאת לדרך?

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

×
×
  • תוכן חדש...