Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו לגאסי שנת 91 והאזעקה שלי "מושבתת" כבר המון זמן אחרי שאבא שלי הרס את השלט לפני שנים...

 

[לא קשור לשאלה] אחרי שאבא שלי קנה סיטרואן C5 הוא "הוריש" לי את הסובארו [\לא קשור לשאלה] :roll:

 

איפה אפשר למצוא שלט תחליפי גם אם השלט לא מראה שום סימני חיים כלשהם, נראה לי אבא שלי לא נגע בו כבר איזה 3 שנים... ז"א תחשבו שאין שלט!

 

האם אפשר איכשהו לתכנת שלט תחליפי ללא שלט אורגינלי שפועל?!

 

אגב, אזעקה של Gemini

 

תודה לעוזרים.

גיא.

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

בשביל ליצור שלט...

חובה לפחות שלט אחד שעובד...

 

כדי שיהיה אפשר "לקחת" ממנו את הקוד...

 

אם אין ... ממה שאני יודע אין אפשרות...

 

אולי תנסה להגיע ליבואן של האזעקה בארץ...

אולי אפשר להחליף חלק באזעקה...

פורסם

נסה לפנות ל GEMINI, למעבדה.

 

הם בטוח כבר יוכלו לשכפל לך שלט חדש ו/או לתקן את הישן.

 

אם באמת אתה ארצה להקטין את הוצאת התיקון, נסה להביא את השלט הלא תקין. הם בד"כ מתקנים אותו די במהירות. לי יש הזעקה של COBRA, הם לקחו על התיקון 20 ש"ח כולל החלפת הפלסטיק.

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם
נסה לפנות ל GEMINI, למעבדה.

 

הם בטוח כבר יוכלו לשכפל לך שלט חדש ו/או לתקן את הישן.

 

אם באמת אתה ארצה להקטין את הוצאת התיקון, נסה להביא את השלט הלא תקין. הם בד"כ מתקנים אותו די במהירות. לי יש הזעקה של COBRA, הם לקחו על התיקון 20 ש"ח כולל החלפת הפלסטיק.

 

 

אפשר אולי טלפון\כתובת של COBRA ? אני כמעט בטוח שגם אצלי זה קוברה

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

חבר'ה פניתי ל YARIK בהודעה פרטית אך אין קול ואין עונה :(

 

מצטער שהקפצתי את ההודעה רציתי רק לדעת אם מישהו יודע איך אני יכול להשיג את ה GEMINI \ COBRA האלה!?!

 

תודה

:oops::roll:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

×
×
  • תוכן חדש...