Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מבקש עזרת הפורום מהמומחים :)

 

אני צריך להחזיר תשובה עד יום שלישי (2 לאפריל 2019) לכוח אדם האם אני לוקח רכב ליסינג או במקום מקבל תחזקה/ביטול שווי רכב

 

- אני רוצה רכב פרמיום ברמת כניסה (עד 230K)

- חסכוני בדלק והחזקה נמוכה יחסית (פחות מתקלקל, יבואן לא חזירי במיוחד)

- העדפה ל: אודי, מרסדס

- לא צריך רכב גדול: מרחב של מזדה 3 מספיק לי

- לא משוגע על הגה, מעדיף נוחות נסיעה ופינוקים. גם איכות בניה חשובה לי

- רכב אמין. אני קונה רכב לפחות ל-5 שנים

- אבל לא יודע מה עלות תחזוקה וביטוחים

 

איזה דגמים ראיתי?

- לקסוס IS300 היברידית

- מרחב גדול מאודי Q2 עד A4 בסיסית

- מרסדס A200, GLA200

 

העדפה לדממים חדשים יותר ולר למתיחת פנים, ןגם לא רוצה את mobileye, מעדיף פתרון מקורי ואינטגרלי

 

-- מיכאל

פורסם
בהיי-לבל, כנראה שהלקסוס עדיפה עבורך (אמינות, חסכון, פינוקים, עלויות תחזוקה).

 

תודה, זאת הייתה גם הרגשה שלי, יש לי חבר עם לקסוס. בכל זאת זה טויוטה :)

 

על איזה סכומים מדובר נגיד מבחינת ביטוח מקיף - שלא מדובר על נהג חדש/צעיר?

×
×
  • תוכן חדש...