Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

רכב מסוג BMW שנת ייצור 2017 אחריות יצרן עד מרץ 2020.

כל הטיפולים נעשו בבמוו .

מעוניין לבצע טיפול החלפת שמן / פלאגים / פילטר אוויר.

כמובן את החלפים (מקוריים) אני מביא מחול בעשירית מחיר ממה ש-BMW לוקח פה בארץ.

וכמובן שהם לא יסכימו רק לבצע "עבודה".

לכן חשבתי אם באפשרותי להביא את החלפים למוסך.. שיש לו רישיון והכל (לא חאפר) שיבצע לי את ההרכבה

ועדיין במקרה וחס וחלילה תיהיה לי בעיה ואצטרך לממש אחריות , זה יהיה אפשרי גם אם אני לא ביצעתי את הטיפול אצלהם.

 

תודה.

  • אחראי פורום
פורסם

א. הם חייבים לאפשר לך להביא חלקים בעצמך.

ב. מותר לך לטפל בכל מוסך מורשה משרד תחבורה.

 

הסייג לשני הסעיפים כדי שלא יתנערו מהאחריות, הוא הקפדה על הופעת כל ספרה ואות במק"טים בחשבונית

ועל סוג החלקים מן הסתם, שיהיו זהים למה שהיצרן מאפשר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כנ"ל - התקשר למוסך יבואן, ובדוק מראש, כי הם מאשרים שאתה תביא את חלקי החילוף.

אני מאמין כי הם יסכימו לכך.

 

שאל על מחיר העבודה.. והקפד על הבאת חלפים, העומדים בתקן דרישות היצרן BMW.

 

שאל מה כולל הטיפול מבחינת חלפים -

לפעמים החלפת פילטר אוויר מנוע ופלגים, הם כל כ 3-5 שנים, וחבל להחליף ללא צורך.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ברכב כ"כ יקר עם חלפים כ"כ יקרים, לדעתי זו טעות לא לטפל באחריות במוסך היבואן בחלקים שלו ולא לתת להם שום פתח לשלול אחריות.

 

טיפול בחלפים מקוריים שאתה מביא למוסך היבואן עוד נשמע בסדר, השאלה כמה כסף אתה חוסך ככה?

 

עניין נוסף שיש לקחת בחשבון כשמטפלים במוסך שאינו מורשה היבואן הוא שאתה מפספס כל מיני עידכוני תוכנה וריקולים שקטים.

 

מחר ילך מנוע/ גיר (מכל סיבה בעולם), הם יקפצו על העניין של "אה, לא טיפלת אצלנו, לא עידכנת תוכנה, בגלל זה התקלה, אין אחריות".

 

החלפים באמת עולים לך בחול עשירית או שקצת "נסחפת"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ברכב כ"כ יקר עם חלפים כ"כ יקרים, לדעתי זו טעות לא לטפל באחריות במוסך היבואן בחלקים שלו ולא לתת להם שום פתח לשלול אחריות.

 

טיפול בחלפים מקוריים שאתה מביא למוסך היבואן עוד נשמע בסדר, השאלה כמה כסף אתה חוסך ככה?

 

כמובן שהחלפים הם מקוריים ואני מזמין אותם מחלקי חילוף BMW ארצות הברית (אטלנטה לשם שינוי)

וכל החלקים מגיעים כמובן לפי מקט יצרן וחותמות BMW.

מה שכן מדובר בדגם M240I ספורט מנוע 3000 כך שהחלפת שמן היא כל 10K קמ. ופלאגים לא יודע כמה אבל מאמין שממש לא 3-5 שנים.

כדי לסבר לך את האוזן על העלויות ב-BMW אז ככה

צלחות ברקס לרכב שלי מדגם אם פרומפרומנס עלו לי מחול כולל משלוח ומיסים והכל צלחות קדימה 3000 שקל. מקוריות עם חותמות BMW.

ב-BMW רצו 22,000 ש"ח אני רק אניח את זה כאן.

כמובן שהפלאגים 6 יחידות עולות בחול 110$ , שזה 400 שקלים.

ב-BMW אל תצפה לקבל מחיר שמתקרב לזה , 6 פלאגים מקוריים אצלהם יעלו לי לא פחות מ3,000 שקל.

פורסם

שמע, בכנות, יש לך וואבוס של בת יענה.

 

חשבתי איזה 116 צולעת.

 

לטפל באחריות ב M240 מחוץ למוסך יבואן?

 

 

מקווה שלא תחטוף ריקושט לא נעים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שמע, בכנות, יש לך וואבוס של בת יענה.

 

חשבתי איזה 116 צולעת.

 

לטפל באחריות ב M240 מחוץ למוסך יבואן?

 

 

מקווה שלא תחטוף ריקושט לא נעים!

 

חח בכל אופן אם הם מסכימים שאביא את החלקים והם יחליפו אין לי שום בעיה..

אבל אני יודע שעיקר הרווח שלהם הוא על החלקים.

ועם כל הכבוד אני לא הולך גם להפוך למחלבה מספר מי יודע כמה שלהם..

פורסם

תבדוק ברקסים במוסך אחר ותחליף אותם. אפשר לחסוך ככה המון.

טיפול קטן באחריות - לדעתי רק במוסך מורשה.

כל חלק שקשור לבריאות של המנוע, שמן, פילטר שמן, פילטר אוויר, שלא יוחלף במוסך מורשה יבואן זה פתח להתנערות מאחריות.

הדרך היחידה קצת לנצח את זה, לוודא שיש קבלות על כל החלפים, ושיש החלפה מתועדת של חלקים במוסך - כלומר שמוסך שעושה לך טיפול, יפרט מה החליף ומה בדק, ירשום מה המק"טים של החלקים שהוא התקין/החליף כולל נוזלים. ועדיין...

שאתה לא עובר במוסך יבואן עם רכב מורכב טכנולוגית, רוב הסיכויים שאתה מפספס TSB וריקולים שקטים, עדכוני תוכנה למערכות וכו, אלא אם כן אתה מאוד מחובר לפורומים בחול ויודע שאין עדכונים כאלה.

פורסם
..

שאתה לא עובר במוסך יבואן עם רכב מורכב טכנולוגית, רוב הסיכויים שאתה מפספס TSB וריקולים שקטים, עדכוני תוכנה למערכות וכו, אלא אם כן אתה מאוד מחובר לפורומים בחול ויודע שאין עדכונים כאלה.

 

לגבי ריקולים ניתן לבדוק אם קיימים באתר של היבואן לפי מספר רכב

 

לגבי עידכוני תוכנה, אפילו במוסך הראשי בניר צבי הם מפחדים לחבר את הרכב למחשב שמחובר לשרת היצרן מחשש לנעילה במידה ומותקן ברכב רכיב עם מק״ט לא תיקני למספר שילדה, כך שלא תפספס עידכוני תוכנה. אתה לא מקבל אותם גם כשנכנס למוסך המרכזי.

 

לגבי הפלאגים, במרכזי כל פלאג עולה כ 200 ש״ח

כך שהמחיר שהצגת לרכישה בחו״ל הוא בערך שליש.

פורסם
לגבי ריקולים ניתן לבדוק אם קיימים באתר של היבואן לפי מספר רכב

 

לגבי עידכוני תוכנה, אפילו במוסך הראשי בניר צבי הם מפחדים לחבר את הרכב למחשב שמחובר לשרת היצרן מחשש לנעילה במידה ומותקן ברכב רכיב עם מק״ט לא תיקני למספר שילדה, כך שלא תפספס עידכוני תוכנה. אתה לא מקבל אותם גם כשנכנס למוסך המרכזי.

 

לגבי הפלאגים, במרכזי כל פלאג עולה כ 200 ש״ח

כך שהמחיר שהצגת לרכישה בחו״ל הוא בערך שליש.

 

200 שקל לפני מעמ או אחרי מעמ ? מאמין שלפני מעמ , 232X6 = 1438

כ-1000 שקל יותר.....

זה הפרש של פי יותר מפי 3

משמעותי ביותר.

  • אחראי פורום
פורסם

לא יודע מאיפה המספר של 22 אלף לסט שלם, אני וחבריי מכירים בערך שליש מזה - במוסך במוו רשמי.

כתבת שמצאת ב-3000 מייבוא, מה זה כלל?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

צלחות ברקס לרכב שלי מדגם אם פרומפרומנס עלו לי מחול כולל משלוח ומיסים והכל צלחות קדימה 3000 שקל. מקוריות עם חותמות BMW.

ב-BMW רצו 22,000 ש"ח אני רק אניח את זה כאן..

 

לא יודע מאיפה המספר של 22 אלף לסט שלם, אני וחבריי מכירים בערך שליש מזה - במוסך במוו רשמי.

כתבת שמצאת ב-3000 מייבוא, מה זה כלל?

 

הוא לא אמר סט שלם ב 22, הוא אמר קידמיות ב 22...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • אחראי פורום
פורסם

צודק. יש קצת סלט בעלויות, כי גם 3000 ₪ לסט קדמי מייבוא זה בכלל לא להיט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...