Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס UX בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'יפון/קרוסאובר/משפחתית-קצת-גבוהה של לקסוס נוחת בישראל עם מחיר שיתחיל ב-205,000 ש"ח. אחרי שהרבה משפחתיות פרימיום ירדו מתחת לרף ה-180 אלף שקל, אתם חושבים ששווה להוסיף כל כך הרבה כסף ובסוף אפילו לא לשבת כל כך הרבה יותר גבוה?

 

לקסוס-UX-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לקחו את הגריל ישר מפול טריילר,מה זה הגודל הזה??,זה נראה מוגזם וממש לא יפה.

 

חוץ מזה הרכב דווקא עושה רושם טוב.

פורסם

איזה משפחתיות פרימיום ירדו פרט לוולוו? כי המחירים של A קלאס טיפסו מעל ל-200 אלף.

לסגמנט של הקומפקטיות, לקסוס מוכרת את ה-CT200h, ה-UX הוא למעשה גרסת לקסוס לטויטה CHR ומתחרה מול GLA ו-XC40.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
איזה משפחתיות פרימיום ירדו פרט לוולוו? כי המחירים של A קלאס טיפסו מעל ל-200 אלף.

לסגמנט של הקומפקטיות, לקסוס מוכרת את ה-CT200h, ה-UX הוא למעשה גרסת לקסוס לטויטה CHR ומתחרה מול GLA ו-XC40.

 

 

סדרה 1 מתחילה ב-182, ג'ולייטה בקצת יותר מ-160, Q30 מתחילה ב-189.

אתה צודק שזה אולי לא נכנס להגדרה של "מתחת", אבל זה מספיק קרוב כדי שלא נריב על זה :)

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

קרוסאובר מרשים ביותר, עיצוב יפייפה גם אם אגרסיבי מאוד.

כיום ללקסוס יש את הרכבים היפים ביותר מהיצרנים היפנים.

 

הדגם הזה ימכר היטב בארץ עושה רושם (תרתי משמע:wink:)

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לא ״פחות״ ג׳יפית, אלא לא ג׳יפית בכלל. ראיתי אותו היום והרכב די נראה כמו רכב רגיל.

ואת העיצוב לא אהבתי במיוחד. די מצועצע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הלוח מכוונים ניראה משונה, לא הגרפיקה, אבל הוא ממש בולט, קצת מתנגש עם הקטע של ראות טובה של ג'יפון באמת. ניראה בתמונה כמו גירסא קיצונית של פיג'ו

פורסם

הייתי היום בסביבה, אז נכנסתי לראות. לא הבנתי מה קטע. הוא לא מרווח בשיט, למרות מימדים רציניים. הקשתות הג'יפאיות מפלסטיק מעל הגלגלים משדרות זול, מה שבחיים לא הרגשתי בלקסוס. בקיצור, תמורת 250 אש"ח שעולה גרסה היברידית יש אופציות יותר מעניינות.

×
×
  • תוכן חדש...