Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור פשוט: לפני כחודש בתקופת הממטרים חציתי שלולית ונתקעתי עם האוטו בפנים שדמם. חולצנו בשלום, ומאז האוטו קצת חירחר וגם התחיל לשתות כמויות דלק חריגות במיוחד.

 

במוסך החליפו לי פלאגים ופלטינות, ואמרו שזה יסתדר, מקסימום יחליפו גם כבלי הצתה שכרגע אין להם.

אבל המנוע עדיין "מחרחר" קלות וגם מדי פעם בנסיעה רצופה יש מין "שיהוקים" כאלה בנסיעה, האם זה קשור לרטיבות? או שמתחבאת כאן בעיה אחרת בכלל ? עדיין לא ברור מה קורה עם צריכת הדלק.

פורסם
הסיפור פשוט: לפני כחודש בתקופת הממטרים חציתי שלולית ונתקעתי עם האוטו בפנים שדמם. חולצנו בשלום, ומאז האוטו קצת חירחר וגם התחיל לשתות כמויות דלק חריגות במיוחד.

 

במוסך החליפו לי פלאגים ופלטינות, ואמרו שזה יסתדר, מקסימום יחליפו גם כבלי הצתה שכרגע אין להם.

אבל המנוע עדיין "מחרחר" קלות וגם מדי פעם בנסיעה רצופה יש מין "שיהוקים" כאלה בנסיעה, האם זה קשור לרטיבות? או שמתחבאת כאן בעיה אחרת בכלל ? עדיין לא ברור מה קורה עם צריכת הדלק.

מומי שלום רב!

מכיוון שקרוב לוודאי מדובר בדיהטסו שרייד מודל 92 עם קרבורטור,

גש למכון קרבורטורים מקצועי ,המומלץ באזור מגורייך,ובעיית תצרוכת הדלק והשיהוקים יפתרו!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אכן מדובר בשרייד 92, והיה לי ניחוש שמדובר בקרבורטור, ואני אכן אגש.

רק בשביל הידע: מה עשתה השלולית לקרבורטור שגרם לו להתנהג ככה?

 

(לשמחתי, ינקו קרבורטורים באזה"ת של חולון הוא במקום מגוריי).

תודה

פורסם

יתכן וכמו שנאמר לך במוסך, חוטי הצתה/דסטרביוטר נרטבו והם גורמים לגמגום, אם כן, אז אפשר גם ליבש אותם עם אוויר ולא צריכים לרוץ להחליף.

אם אתה נכנס לינקו, מסור לו ד"ש ממשפחת סלע :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...