Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להבין משהו לגבי מרווחי טיפולים.

אני קונה רק רכבים חדשים.

בעבר כל מרווחי הטיפולים היו 20 אלף ק"מ וצפונה

ביונדאי למשל היה 30 אלף או שנה, כך גם בחברות אחרות.

 

כעת כל חברה שאני פונה לבדוק רכב אני שומע שמרווחי הטיפולים הם לפחות 12-15 אלף ק"מ או לשנה.

לאחד כמוני שנוסע הרבה זו בעיה.

 

השאלה שלי היא מדוע מצמצמים את מרווחי הטיפולים?

הרי אלו מנועים חדשים.

האם כדי להרוויח עוד ממחירי החלפים?

 

ובמידה ואחריות זה לא משהו שאני מסתכל עליו, עד כמה זה בעייתי לא לעשות את הטיפול בזמן.

פורסם

אצל כל יצרן יש תוכנית טיפולים לתנאים רגילים ותנאים קשים + לאיזורי אקלים שונים.

 

יכול להיות שפעם עבדו לפי תוכנית לתנאים רגילים ולמדינות אירופה ושינוי לתנאים קשים + מדינות אסיה/אפריקה כי זה יותר מתאים לאופי השימוש והאקלים בארץ.

 

 

לגבי האם אפשר למשוך מעבר לזמן המוגדר:

 

תלוי מה השימוש ברכב. בגדול אם רוב הנסיעות בינעירוניות בעומס נמוך באיזורים מישוריים ולא מאובקים, ולא איכפת לך מהאחריות - אפשר לטפל לפי מה שמומלץ לתנאים רגילים באירופה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...