Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כמה חודשים רכשתי פולקסווגן פולו, שנת 2011.

בקרוב אני צריכה לעבור טיפול שנתי ואז לקחת את הרכב לטסט.

הבעלים הקודמים טיפל רק במוסך מורשה ואני מתלבטת האם להמשיך ללכת לאותו מוסך או שאולי עדיף לקחת את הרכב למוסך כללי.

מה דעתכם?

 

 

תודה מראש!

פורסם

בס"ד

 

מוסך מורשה במודל כזה, לא יתן כלום.

אם את מאזור המרכז, יש את מוסך רון בת"א.

שהוא מומלץ הפורום, ומומחה לגרמניות.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

יש מוסכים מומחים לפולקסווגן כמעט בכל אזור, שעובדים עם חלפים איכותיים OEM ולא תואם מקורי של מוסכים כללים שזה שם כיסויי לחלפים סיניים זולים בלי אבא ואימא.

פורסם

רותם - תוכל להסביר למה אין טעם לקחת רכב מודל 2011 למוסך מורשה?

מאור - אני מאיזור ת"א-ראשל"צ.

 

תודה :)

פורסם

כי תקבלי את אותו הטיפול רק במחיר יותר יקר.

 

כשיש רכב חדש אישית הייתי מטפל במורשה יבואן עקב אחריות, נכון שאפשר לטפל גם במורשה כללי ברכב חדש אך לא הייתי רוצה לקחת סיכויי לקשיים במידה ותהיה בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בס"ד

 

כמו שרשם יוליאן, גם רכב שהוא לא הכי חדש 3-5 שנים, עדיין, בחלק מהיבואנים, ישנו דבר שנקרא רצון טוב, זאת אומרת, גם לאחר גמר אחריות, היבואן יכול להשתתף בעלות החלפת החלק ו/או עבודה, כל זה, במידה והרכב רק טופל במורשה, מעבר לאותם שנים, אין שום רצון טוב, ולכן אין עניין לשלם מחיר גבוה עד גבוה ביותר מול מוסך רגיל שיכול לתת את אותו השירות.

 

נ.ב: אני לא נכנס לעניין מקצועיות המוסך, כיוון שמדובר בדבר אינדיבידואלי.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

בס"ד

 

כמו שכתבתי למעלה, מוסך רון בת"א, ממש מומלץ, גם מהיכרותי האישית, וגם מומלץ הפורום.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

בטעות מחקתי את ההודעה הקודמת.

זה היה התוכן שלה:

" תודה יוליאן. תודה רותם.



 

האם יש המלצות למוסכים נוספים באיזור ת"א-ראשל"צ שמתמחים ברכבים גרמניים?

 

 

תודה!

:smile: "

 

 

בכל מקרה, שוב תודה.

אדבר איתם.

פורסם

אל תתלבטי, "מוסך רון" הוא מומחה למכוניות קונצרן פולקסווגן ועם שירותיתו גבוהה מאוד ומגיעים אליו גם מרחוק.

קראי קצת כאן ותביני במה ומי מדובר:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?401883-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%90%D7%92%D7%9F-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D

 

בברכה - רפי לין

פורסם

בשרשור ההמלצות שרפי נתן ראיתי שיש אנשים שנשארים במוסך במהלך הטיפול וצופים בנעשה.

עד כמה זה נפוץ? האם זה מפריע למהלך הטיפול או שזה מתקבל בהבנה?

פורסם

במוסכים שהם לא מורשי יבואן אם לא עומדים למכונאי על הראש וצופים מהצד זה די מקובל ולא מפריע.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...