Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RAV 4 2019 ומבחני נהיגה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הייתי עם אבא שלי בטיוטה וסובארו בפתח תקווה כדי להזמין אוטו עבור אמא שלי שכיום נוהגת בCX5 2015 וזו נקודת ההשוואה.

 

כרגע הזמנו את הפורסטר למרות שזה קצת נוגד את ההגיון. בקצרה, למשפחה עם ילדים שמחפשת פרקטיות הפורסטר עדיף במעט. הוא יותר גדול בערך מכל כיוון, תקרה, פתח תא מטען, מלא מקום מאחור.

 

הראב4 דווקא היה יותר מתאים עבור אמא שלי שנוסעת הרבה (פ"ת - י-ם) כי הוא חסכוני יותר. בנוסף אמא שלי לא מסיעה נוסעים מאחור ולא משתמשת בתא המטען ככה שיתרונותיו של הפורסטר מתמעטים.

 

אם בוחנים את העיצוב של שני אלו בלבד אחד מול השני אז הראב4 מרשים ומעניין יותר בעיצוב ורוב האנשים כנראה יתלהבו ממנו יותר, אפשר להתווכח האם הוא יפה או לא, אני נמצא איפשהו באמצע אבל בכללי הדגם שנמצא בסוכנות ברמת הגימור הגבוהה נראה יפה ויוקרתי יחסית. למה אין את רמת הגימור הבסיסית ש90 אחוז מהאנשים יקנו? ברור למה, אבל עדיין מעצבן.

הסובארו יותר משעמם וקופסאתי, ומצד שני יותר מאסיבי ושרירי. הוא נטול כל מיני קווי עיצוב מודרניים שגורמים לאוטו להיראות ספורטיבי, עתידני, ואולי פסאדו קופה, ולכן יש שמשות מאוד גדולות ושדה ראיה עדיף, ניכר כמה שהשמשה בראב4 קטנה יותר. אם זאת בשניהם כשמסתכלים החוצה רואים מכסה מנוע גדול וארוך, יותר מהCX5 הנוכחי.

ראב4 בגלל עיצובו מרגיש כאילו יותר קומפקטי, יותר בכיוון של משפחתית גבוהה (אני יודע שהוא גדול יותר ממשפחתית) בעוד שהפורסטר מרגיש קצת יותר משאית. בכלל הפורסטר מרגיש אוטו אמריקאי במובן שהכל גדול מאוד גם בחלל הפנים.

 

בכללי ההבדלים בין המכוניות די מינוריים ובגלל זה היה לנו קשה להחליט.

 

בסוף הזמנו פורסטר מכמה סיבות.

אמא שלי לא מתלהבת מהיברידי, חוששת מקרינה (אני יודע כנראה קשקוש אבל שיהיה). בהנחה שכן לוקחים היברידי, הוא 2X4 והיא מתלהבת מהרעיון של 4X4 (גם כן לא עוזר לאף אחד)

בגרסה הלא היברידית הפורסטר חזק יותר ומציע מנוע עדיף, על חשבון צריכת דלק כמובן.

סיבות אחרות, סובארו מציעים טרייד אין במחיר מחירון, אם לא יתנו מחירון לאחר בדיקה אז נחשב מסלול מחדש.

חיבה למותג, לא מדובר במותג שמייצר מכוניות יוצאות דופן, מעניינות, או אפילו ברמה של טיוטה. ועדיין אבא שלי מחבב. כן יש לנו אימפרזה 2004 יד ראשונה 120K.

 

סביר להניח שלמכור את הסואברו יהיה מעט קשה יותר ושהוא יאבד קצת יותר ערך, מצד שני יש פחות הצפה אז אולי בכל זאת זה יקל במכירה.

 

יש עוד כמה נקודות קטנות, כמו מליון כפתורים על ההגה שנראה לי אישית דבר משוגע. מסך פצפון ברמה הזויה בסובארו, לוח שעונים משעמם, תיבה רציפה מדמה הילוכים (דבילי מאוד לטעמי), אחד הבחורים שלקח נסיעת מבחן אמר שיש רעשי רוח שקצת מפריעים לו.

 

בקיצור אני מניח שהטיוטה ימכר באלפים והסובארו ידשדש אבל שניהן מכוניות ראויות כנראה.

 

לגבי המחיר שהיה דיון עליו פה. דעתי האישית שיקר יקר, אבל יש מי שישלם. אישית אני לא מרגיש שיש כאן עליית מדרגה לעומת הCX5 שלנו, והוא בזמנו עלה 165 על הכביש.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חיפוש איש קשר באנגלית אפשרי אבל לא בעברית, כלומר אם אנשי הקשר שלך בעברית לא תוכל לחפש איש קשר דרך מערכת המולטימדיה

 

כמובן שכן אפשרי לחפש בעברית, רק צריך להחליף שפת הממשק לעברית באייפון (על מנת שיופיעו אותיות א ב ג ... בסרגל צדדי)

פורסם
כמובן שכן אפשרי לחפש בעברית, רק צריך להחליף שפת הממשק לעברית באייפון (על מנת שיופיעו אותיות א ב ג ... בסרגל צדדי)

 

+ 1 טוב לדעת על האפשרות הזאת. איך מחליפים שפת ממשק בטלפון והאם גם באנדרואיד זה עובד?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)
אתמול הייתי עם אבא שלי בטיוטה וסובארו בפתח תקווה כדי להזמין אוטו עבור אמא שלי שכיום נוהגת בCX5 2015 וזו נקודת ההשוואה.

 

כרגע הזמנו את הפורסטר למרות שזה קצת נוגד את ההגיון. בקצרה, למשפחה עם ילדים שמחפשת פרקטיות הפורסטר עדיף במעט. הוא יותר גדול בערך מכל כיוון, תקרה, פתח תא מטען, מלא מקום מאחור.

 

הראב4 דווקא היה יותר מתאים עבור אמא שלי שנוסעת הרבה (פ"ת - י-ם) כי הוא חסכוני יותר. בנוסף אמא שלי לא מסיעה נוסעים מאחור ולא משתמשת בתא המטען ככה שיתרונותיו של הפורסטר מתמעטים.

 

אם בוחנים את העיצוב של שני אלו בלבד אחד מול השני אז הראב4 מרשים ומעניין יותר בעיצוב ורוב האנשים כנראה יתלהבו ממנו יותר, אפשר להתווכח האם הוא יפה או לא, אני נמצא איפשהו באמצע אבל בכללי הדגם שנמצא בסוכנות ברמת הגימור הגבוהה נראה יפה ויוקרתי יחסית. למה אין את רמת הגימור הבסיסית ש90 אחוז מהאנשים יקנו? ברור למה, אבל עדיין מעצבן.

הסובארו יותר משעמם וקופסאתי, ומצד שני יותר מאסיבי ושרירי. הוא נטול כל מיני קווי עיצוב מודרניים שגורמים לאוטו להיראות ספורטיבי, עתידני, ואולי פסאדו קופה, ולכן יש שמשות מאוד גדולות ושדה ראיה עדיף, ניכר כמה שהשמשה בראב4 קטנה יותר. אם זאת בשניהם כשמסתכלים החוצה רואים מכסה מנוע גדול וארוך, יותר מהCX5 הנוכחי.

ראב4 בגלל עיצובו מרגיש כאילו יותר קומפקטי, יותר בכיוון של משפחתית גבוהה (אני יודע שהוא גדול יותר ממשפחתית) בעוד שהפורסטר מרגיש קצת יותר משאית. בכלל הפורסטר מרגיש אוטו אמריקאי במובן שהכל גדול מאוד גם בחלל הפנים.

 

בכללי ההבדלים בין המכוניות די מינוריים ובגלל זה היה לנו קשה להחליט.

 

בסוף הזמנו פורסטר מכמה סיבות.

אמא שלי לא מתלהבת מהיברידי, חוששת מקרינה (אני יודע כנראה קשקוש אבל שיהיה). בהנחה שכן לוקחים היברידי, הוא 2X4 והיא מתלהבת מהרעיון של 4X4 (גם כן לא עוזר לאף אחד)

בגרסה הלא היברידית הפורסטר חזק יותר ומציע מנוע עדיף, על חשבון צריכת דלק כמובן.

סיבות אחרות, סובארו מציעים טרייד אין במחיר מחירון, אם לא יתנו מחירון לאחר בדיקה אז נחשב מסלול מחדש.

חיבה למותג, לא מדובר במותג שמייצר מכוניות יוצאות דופן, מעניינות, או אפילו ברמה של טיוטה. ועדיין אבא שלי מחבב. כן יש לנו אימפרזה 2004 יד ראשונה 120K.

 

סביר להניח שלמכור את הסואברו יהיה מעט קשה יותר ושהוא יאבד קצת יותר ערך, מצד שני יש פחות הצפה אז אולי בכל זאת זה יקל במכירה.

 

יש עוד כמה נקודות קטנות, כמו מליון כפתורים על ההגה שנראה לי אישית דבר משוגע. מסך פצפון ברמה הזויה בסובארו, לוח שעונים משעמם, תיבה רציפה מדמה הילוכים (דבילי מאוד לטעמי), אחד הבחורים שלקח נסיעת מבחן אמר שיש רעשי רוח שקצת מפריעים לו.

 

בקיצור אני מניח שהטיוטה ימכר באלפים והסובארו ידשדש אבל שניהן מכוניות ראויות כנראה.

 

לגבי המחיר שהיה דיון עליו פה. דעתי האישית שיקר יקר, אבל יש מי שישלם. אישית אני לא מרגיש שיש כאן עליית מדרגה לעומת הCX5 שלנו, והוא בזמנו עלה 165 על הכביש.

 

 

ניתוח יפה ומדוייק.

 

אני חושב שכל ג׳יפון בקטגוריה הזאת לא מתאים בשביל אמא שלך שנוסעת ברכב לבד, מדובר ברכבים גדולים ומסורבלים, יקרים, עלויות ביטוח גבוהות, מבזבזים יותר דלק (הראב 4 כמובן פחות סובל מכך).

 

למה לשלם יותר כדי לקבל פחות.

 

טויוטה chr תפור על אמא שלך (מבחינת הגודל יאריס היברידית מתאימה אפילו יותר, אבל כאן כבר יש ירידה ניכרת באיכויות הרכב).

 

אם לא היברידי יש רכבים אחרים קטנים יותר שיתאימו, אפילו הסובארו xv מגיע כעת בגירסה אמריקאית במחיר זול מבעבר, ומציג תכונות דומות מאד לפורסטר, רק קטן יותר ועם תא מטען קטן יותר.

 

אני לא הייתי מוותר לאמא שלי, הייתי מסביר לה מה הבחירה המתאימה לה, משכנע אותה לבטל את ההזמנה ולהזמין רכב אחר שיתאים לה.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

דרך אגב מהצצה בקטלוג מסתבר שלמי שמוסיף וו גרירה, זה מבטל את האופציה של פתיחת תא המטען עם הרגל...

האם זה ככה בכל הרכבים?

פורסם
+ 1 טוב לדעת על האפשרות הזאת. איך מחליפים שפת ממשק בטלפון והאם גם באנדרואיד זה עובד?

 

לגבי האדנרואיד - אינני יודע. לגבי שפת ממשק באייפון - settings general change language

פורסם

אז ככה:

קפצתי היום לסוכנות לראות במה מדובר, מלא אנשים וסוג של היסטריה, מניח שזה גם בגלל שזה יום שישי וחלקם הגיע לראות גם דגמים אחרים.

בסוכנות נתניה, יש דגם E-MOTION שלא ממש מצאתי שימוש ברמת גימור שכזו במקומות אחרים.

קטע מוזר יותר שיש רמה אחת מעל E-MOTION SKY שהיא גם יקרה יותר ויש לה גג נפתח, אולם נעדרת 2 מערכות בטיחות חשובות כגון חציית תנועה מאחור והתראה לרכב בשטח מת, ואני לא ממש מבין מה העניין?למה שרמת האבזור הגבוהה ביותר לא תכלול את הכל.

אודה אם מישהו ישפוך אור על רמות האבזור שכן אני די מבולבל.

האם גם בחול הדגם עם הגג נפתח הוא ללא מערכות הבטיחות?איך נקרא דגם עם ריפוד עור מלא (לא מגיע לארץ-בארץ יש רק דמוי עור)?

תודה למשיבים

פורסם

שמתי לב שברוב הסוכנויות שמו את הדגם E-MOTION שהוא רמה לפני ההכי מפואר, מעניין מה הסיבה לכך?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

ראשית, הגרסה הכי בכירה היא E-MOTION SKY וכאמור מסיבה לא ברורה נעדרת מערכות בטיחות.

שנית, נמסר לי כי המחירים כבר התעדכנו ולא יהיה עדכון נוסף באפריל...האם המחירון באתר עדכני, לא ברור.

פורסם (נערך)

מה שאמרו לך ממש לא נכון, באפריל צפוי להיות ואחד עדכון למחיר הראב 4, מאחר והוא יצא מקבוצת זיהום 2, כך שהדגם הכי פשוט שלו שעולה היום כ- 170 אלף ₪ (שכחתי את השם של רמת הגימור) להערכתי יהיה צפוי לעלות למחיר של כ- 190 אלף ₪, כמו שהיה המחיר של הראב 4 הבסיסי ההיברידי בדגם הישן לפני החדש, שגם הוא לא נכלל בקבוצת זיהום 2 ושאר רמות הגימור יעלו בהתאם.

 

ייתכן שהעלאת המחיר תהיה בשלב מאוחר יותר אם יוניון מוטורוס יצטיידו במספיק רכבים לפני חודש אפריל ויימכרו אותם לאחר מכן.

 

כמו כן ייתכן שיוניון מוטורס ייספגו חלק מעליית המחיר על ידי הקטנת הרווח שלהם.

 

ואפשרות אחרונה היא שיוניון מוטורס יצליחו לקבל מטיוטה ראב 4 ״מותאם״ לישראל כך שהוא ישאר בקבוצת זיהום 2 (כיול יחידת הנעה שונה, צמיגים אחרים, הפחתת משקל על ידי הפחתת אבזור ויתור על גלגל חילופי וכיוצ״ב וכבר היו מקרים דומים בעבר).

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

זה מוזר אבל במהלך השבת האתר התעדכן והמחירון שיש שם מציג מחירים אחרים ויותר גבוהים לכלל הדגמים של הרכב. מישהו יודע מה הולך פה? :/

פורסם
זה מוזר אבל במהלך השבת האתר התעדכן והמחירון שיש שם מציג מחירים אחרים ויותר גבוהים לכלל הדגמים של הרכב. מישהו יודע מה הולך פה? :/

 

בדקתי כרגע באתר של יוניון מוטורס (דגם e-motion גג שחור), הרכב התייקר מ-191,900 ל-209,900.

 

התייקרות של 18,000 ש׳׳ח חודשיים לפני 1 לאפריל!!!

 

זה מדהים שיבואן מבלי למצמץ לוקח את 18,000 ש׳׳ח האלה (בנוסף לרווח שלהם) לכיס כבר עכשיו...


×
×
  • תוכן חדש...