Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפסי מתכת בחלון האחורי לא עובדים (מלבד 3 כפי שניתן לראות בתמונה)

יש אפשרות לתקן את זה? מדובר בפיוז / בחוטים עצמם / במשהו אחר בכלל?

פונטו 2006

 

A.jpeg

פורסם

בס"ד

 

ככל הנראה, ישנם נתקים בקווים, לכל לא מגיע זרם לכל הפסים.

פעם היה סוג של צבע מוליך,היום, זה כבר לא קיים.

לפי מיטב ידיעתי ונסיון אישי, נדרשת החלפת שמשה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
למיטב ידיעתי, יש צבע מוליך, זה משמש בתעשיה לצרכים שונים (דוגמא בקישור כאן: https://www.talmir.co.il/product/25300.htm ), בכל אופן לא נשמע לי סביר להחליף שמשה בגלל בעיה כזו.
בס"ד

 

אצלי הוחלפה פעמיים שמשה אחורית, עקב הבעיה הזו.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

אצלי הוחלפה פעמיים שמשה אחורית, עקב הבעיה הזו.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

כנראה בעידן בו אנו חיים של זרוק וקנה חדש, גם זה קורה.

גיגול פשוט ואפשר למצוא מדריך לתיקון עצמי של פסי מפשיר האדים: https://www.elian.co.il/repair-rear-window-heater-hyundai-getz-kia/

אני מניח שיש מדריכים נוספים ברשת.

פורסם
כנראה בעידן בו אנו חיים של זרוק וקנה חדש, גם זה קורה.

גיגול פשוט ואפשר למצוא מדריך לתיקון עצמי של פסי מפשיר האדים: https://www.elian.co.il/repair-rear-window-heater-hyundai-getz-kia/

אני מניח שיש מדריכים נוספים ברשת.

 

תודה רבה על המדריך!

לא הצלחתי למצוא את החומר שבמדריך במקום בארץ, אתה מכיר אולי מקום שמוכר?

פורסם
לפי איך שזה נראה זה החומר ששמים מתחת לקירור במחשב(משחה טרמית), או שאני טועה?

לא, מה שאתה מתכוון זה משחה טרמית שתפקידה לפזר חום, לא להוליך חשמל.

תודה רבה על המדריך!

לא הצלחתי למצוא את החומר שבמדריך במקום בארץ, אתה מכיר אולי מקום שמוכר?

תרשום "דבק צבע כסף מוליך חשמל" ותמצא ספקים בארץ, אלא שהם יקרים.

באליאקספרס תמצא דברים יותר זולים (כמו בקישור כאן : https://www.aliexpress.com/w/wholesale-Conductive-silver-Wire-Glue%252FPaint.html?spm=2114.search0104.0.0.6f72632bK6v5Pa&initiative_id=SB_20181212091759&site=glo&groupsort=1&SortType=price_asc&g=y&SearchText=Conductive+silver+Wire+Glue%2FPaint).

אין צורך בכמות גדולה כי אתה אמור לתקן נתקים ולא לצבוע מחדש את כל המוליך.

כדאי לנסות, יותר חסכוני מלהחליף את כל השמשה.

פורסם
עזוב אותך מהפסים הללו, פשוט תפעיל מזגן.

מזגן בהחלט יכול לעזור, אבל זה עשוי לקחת יותר זמן. חוץ מזה, לפעמים יש תקלות ברכב שמציקות ואתה מרגיש שאתה רוצה לתקן בכל מקרה, בייחוד תקלה כמו כאן, שזה יחסית זול וקל לתקן.

פורסם

ברוב המקרים המזגן יעיל בהרבה.

הפסים הללו עדינים מידי, כל משחק מיותר פשוט יגרום להרס נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...