Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני רוצה להרכיב את הדוד שקניתי לפני כיומיים , למישהו יש המלצות על מקום זול?

אזור תל אביב פתח תקווה רמת גן...גם יהוד זה טוב....

 

תודה..

פורסם
הרכבת דוד עולה בדרך כלל בין 70 ל 100 שח .

 

שגיא.

 

 

70 ש"ח? לי על הרכבה של סופית ברכב הקודם לקחו 110! עכשיו אני מרגיש פראייר!!!

פורסם
70 ש"ח? לי על הרכבה של סופית ברכב הקודם לקחו 110! עכשיו אני מרגיש פראייר!!!

אני התקנתי פעם על הסובארו של דוד פתוח של דראגון לקחו ממני 100 שח על הורדה של המקורי והתקנה של הפתוח כולל התאמה בפעם השנייה שכבר מכרתי את הדוד ורציתי להחזיר את המקורי אותו אחד לקח ממני 70 שח על כל העבודה

 

לכן באמת 110 שח שלקחו ממך זה קצת הרבה

 

על סופית בדרך כלל אגזוזן הגון לא יקח יותר מ 30 שח גג גג

 

בכל זאת אם אתה מעונינים אני עשיתי את ההתקנה אצל יוסי אגזוזים אזור תעשייה קריית משה .

 

שגיא

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

הוא חתך את היציאה הקטנה של האגזוז ואז ריתך את הסופית, אבל אני עדיין מרגיש שעבדו עליי!!!

פורסם
הוא חתך את היציאה הקטנה של האגזוז ואז ריתך את הסופית, אבל אני עדיין מרגיש שעבדו עליי!!!

 

 

משהוא עשה לך זה עבודה של 10 דקות גג..

 

לחבר הייתה בעייה באגזוז תיקנו לו שם כמה חורים ב 70 שח ובסוף הוא ביקש שיוסיפו לו סופית וזה לקח בידיוק 3 דקות וללא תוספת תשלום

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם
משהוא עשה לך זה עבודה של 10 דקות גג..

 

לחבר הייתה בעייה באגזוז תיקנו לו שם כמה חורים ב 70 שח ובסוף הוא ביקש שיוסיפו לו סופית וזה לקח בידיוק 3 דקות וללא תוספת תשלום

 

שגיא.

אני בטוח שזה מאוד מעניין את פותח השרשור
פורסם

רק אני חשבתי על האפשרות להרים את האוטו על בוק, ולהחליף לבד ?

הרי זה רק דוד, לא ?

אם זה יורד לכל האורך ישירות מהסעפת פליטה, אז אולי המצב שונה טיפה, אבל אם זה דוד אחורי, מה הבעיה לעשות לבד ???

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם יש באפשרותך להגיע לחולון אז

 

אגזוזי השלושה

אזור תעשיה בחולון רחוב הפלד

ההרכבה תעלה בן 50 ל 100 שח

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
רק אני חשבתי על האפשרות להרים את האוטו על בוק, ולהחליף לבד ?

הרי זה רק דוד, לא ?

אם זה יורד לכל האורך ישירות מהסעפת פליטה, אז אולי המצב שונה טיפה, אבל אם זה דוד אחורי, מה הבעיה לעשות לבד ???

בשביל עבודה נוחה צריך ליפט, מאחר והדוד האחורי מחובר עם זוג ברגים אימתניים שמחוברים בלחץ, דבר שדורש גם קומפרסור ומברגה שעובדת על לחץ אוויר(שכחתי איך קוראים לזה).

אני לא ממש יודע אם בכל המכוניות זה מחובר כך, אבל אני משער שכן, מה גם שהדוד עצמו יושב על מין וו גומי שנותן לו חופש תנועה... דבר שיותר קל להרכיב על ליפט.

אגזוז אמצע בלתי אפשרי להרכיב בלי ליפט(אלא אם כן אתה מרכיב אותו עם זוג בנדים גדולים)

פורסם

סנו-אזה"ת נס ציונה

 

אגזוזי יוסי - אזה"ת רחובות

סטאר אגזוז-ליד סגולה

ג'אן-מוסך מיצובישי בהרצליה

שלמה אגזוזים- מול מוסך סובארו בהרצליה

אצ'י-אזה"ת תעשיה כבדה נתניה

פרובאק אגזוזים- מול קניון נתניה

×
×
  • תוכן חדש...