Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאמרת - פשיטה.

לא תאונה עם נפגעים ולא היה מי שיחשוד בשינוי נפח כנראה.

חוץ מזה - זה שלא עלו על זה פעם אחת לא מבטיח שבפעם הבאה לא יבוא בוחן מקצועי יותר...

אלון

שום בוחן לא יכול להבדיל בין מנוע 1.6GTI ל 1.9GTI

פורסם

אני לא מבין איך לא ניתן לעלות על שינויים.

אם יש חשד להגדלת נפח, בדיקה יחסית פשוטה למיטב הבנתי תגלה זאת.

נכון שבוחן בטסט לא יוכל להבחין אם יחרטו מספרים וכו' אך בדיקת מעבדה תגלה זאת בשנייה.

למה אתה מתעקש שלא ניתן לגלות?

פורסם

אמרתי שבוחן לא יבדיל כי חיצונית הם זהים

אני לי יודע בקשר לבדיקת מעבדה, אבל בוחן שמסתכל על המנוע לא יכול להבדיל, אלא אם יש לו ראיית רנגטנן

פורסם

אתם מסתבכים.

הכותב לא נתן פרטים נכונים. תקראו בין השורות.

 

הוא אומר שהמנוע הגיע ללא מספר מחו"ל.

רק מנועי אלומיניום מגיעים ללא מספר מוטבע מחו"ל.

מנוע אלומיניום (בלוק) מגיע בוולקן רק ב-1.9, ב-2.0 זה בלוק ברזל.

ז"א שנעשתה השתלה פשוטה של מנוע 1.9 ברכב.

בדיוק אותו המנוע שקיים ב-205 1.9.

 

לגבי מציאת בעיות.

אם רוצים ליפול על אוטויכולים להאשים אותו בנסיעה עם מסרק הגה לא תקין, שבגללה היתה תאונה.

לא חסרות סיבות.

הסיכוי שזה יקרה, אחד למיליון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הוא אומר שהמנוע הגיע ללא מספר מחו"ל.

רק מנועי אלומיניום מגיעים ללא מספר מוטבע מחו"ל.

מנוע אלומיניום (בלוק) מגיע בוולקן רק ב-1.9, ב-2.0 זה בלוק ברזל.

ז"א שנעשתה השתלה פשוטה של מנוע 1.9 ברכב.

בדיוק אותו המנוע שקיים ב-205 1.9.

 

אתה בטוח בעניין? אני יודע שה1.9 מנוע אלומיניום וה2.0 לא אבל לא ידעתי שרק מנועי האלומיניום מגיעים ללא מספר מוטבע.

אני אחזור לחבר וישאל אותו.

 

בברכה:wink:

שי

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
שום בוחן לא יכול להבדיל בין מנוע 1.6GTI ל 1.9GTI

אופיר יקר,

אם אני יודע להבדיל בינהם - אז בוחן רכב מקצועי (שמכיר מה זה 205GTI) ידע גם ידע...

יש הבדלים משמעותיים גם במכלולים הנלווים של המנוע ושינויים אלו בולטים.

אם שתלו קרביים של 1.9 בבלוק של 1.6 - אז אתה צודק. אבל אז המזרקים ושאר ירקות לא יהיו של 1.9 ולכן גם המנוע לא יוציא הספק של 1.9

אלון

 

נ.ב.

עוד מילה, כי תכף תשאל מה השינויים...

אז:

1. מזרקים שונים - נראה בעין.

2. דביט מטר (AFM) - מספר שונה.

3. מחשב הזרקה - מספר שונה.

4. אלטרנטור - שונה - נראה בעיין.

5. ווסת לחץ - שונה - נראה בעיין.

6. חיישן מצערת - שונה - נראה בעיין.

ויש עוד - פשוט אין לי כוח להכנס לזה...

 

אז מי שמבין - יבדיל!

:wink:

אלון

×
×
  • תוכן חדש...