Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי audi A3 1.8T שנת 2010.

לפני כמה ימים החליפו לי מין 2 פתחים ברכב שכנראה הייתה בהם נזילה של נוזל הקירור.

עכשיו שמתי לב שהתחיל לי רעש מוזר במנוע ברגע שאני מכבה אותו.

יכול להיות שזה היה גם לפני ולא שמתי לב כי לא פתחתי ישר את המכסה מנוע אחרי כיבוי הרכב.

מישהו יכול לזהות אולי מה זה הרעש הזה? האם זה קריטי?

 

 

 

תודה

פורסם

זה חדש לי...

אתה בעצם אומר שבכל רכב כזה יש את הרעש הזה ואין טעם ללכת למוסך?

תודה רבה וחג שנה ושנה טובה

פורסם

קיים גם בפורד מונדאו, לא מעט רעשים עם הכיבוי.

כפי שהסבירו לך מה זה אומר.

פורסם

נסה לקרוא שוב פעם את הודעה מספר 2,6 ו 7. 8 רק מחזקת את שלושתן בצורה צינית.

אם יש ספקות? קרא שוב.

פורסם

טוב תודה..זה מוזר לי כי לפני המוסך אני כמעט ובטוח שלא היה את הרעש הזה...תודה שוב פעם הרגעתם אותי

פורסם

בדרך כלל לאחר שמבקרים במוסך או מבצעים טיפול, נוטים להיות יותר רגישים וקשובים לרכב שאולי חלילה יש משהו, כנראה תחושה אישית שלך.

סביר להניח שפשוט שמת לב לזה באחת הפעמים שיצאת מהר מהרכב או שהיה שקט מאוד, זה הכל.

 

שוב, הפעולה הזאת מופיעה בלא מעט רכבים אחרים גם כן כפי שכבר כתבו, גם אצלי יש דבר דומה ומעבר לכך, גם בתריס מיזוג הפנימי.

×
×
  • תוכן חדש...