Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

התחילה לי היום בעיה ברכה, ניסאן מיקרה 2007 אוטמט.

כשמניעים את האוטו ונמצאים בפארקינג דוושת הגז מגיבה והטורים עולים.

כשמשלבים לD דוושת הגז אינה מגיבה והטורים לא עולים.

הבנתי שברכב הזה הדוושה היא אלקטרונית.

מישהו יודע משהו ? עצה בבקשה

פורסם

אין נורת תקלה?

בתור התחלה הייתי מנתק ומחבר את המצבר.

משיטוט באינטרנט נראה שזו תקלה שמתרחשת בעיקר בניסן ואינפיניטי (החולקות את אותם מכלולים)

אצל בחור אחד הבעיה נפתרה בהחלפת אלטרנטור (כך ששווה לבדוק מתח טעינה במידה ובמיקרה זה עובד בצורה דומה)

ואצל אחר הבעיה הייתה בחיישן מיקום מצערת.

פורסם
אין נורת תקלה?

בתור התחלה הייתי מנתק ומחבר את המצבר.

משיטוט באינטרנט נראה שזו תקלה שמתרחשת בעיקר בניסן ואינפיניטי (החולקות את אותם מכלולים)

אצל בחור אחד הבעיה נפתרה בהחלפת אלטרנטור (כך ששווה לבדוק מתח טעינה במידה ובמיקרה זה עובד בצורה דומה)

ואצל אחר הבעיה הייתה בחיישן מיקום מצערת.

 

עדכון: האוטו עכשיו בכלל לא מניע, עושה רעש של צקצוקים כזה וזהו.

מצבר הולך לפני שבוע וחצי מאז יצאנו לחופשה והאוטו לא הונע.

פורסם
אם המצבר הלך אולי באמת יש בעיה באלטרנטור, ממתי המצבר?

 

המצבר הוחלף לפני שבוע וחצי, הייתה בעיה דומה הצלחנו להגיע למוסך שם הטענה שלו הייתה מצבר והוא החליף ועכשיו זה החמיר.

פורסם
תבדוק מתח טעינה

 

אבל איך אלטרנטור יכול לגרום לבעיה של הדוושה ? כי בפארקינג אחרי שהנעתי בכבלים הוא המשיך לתת גז אבל כשהחלפתי לd אחרי חצי דקה האוטו נעצר.

 

האם צריך לתת לו להטען הרבה בגלל ששבועיים הוא היה במנוחה ?

פורסם

אלטרנטור תקול יכול לגרום לכל מיני תקלות מוזרות.

ובטח שזה שווה בדיקה אם הלך מצבר ואם תקלה דומה אצל אותו יצרן נפתרה בגלל אלטרנטור.

פורסם
אלטרנטור תקול יכול לגרום לכל מיני תקלות מוזרות.

ובטח שזה שווה בדיקה אם הלך מצבר ואם תקלה דומה אצל אותו יצרן נפתרה בגלל אלטרנטור.

 

עכשיו הייתי עם הרכב, הנעתי עם כבלים היה גז הדוושה עבדה ולאט לאט נחלשה, הנורה של הabs אח״כ נדלקה ואחכ הנורה של המצבר, הלוח מחוונים התחיל להכבות ולהדלק ואחכ האוטו נכבה לגמרי.

פורסם
אתה רק מאשר לי שהכיוון הוא אלטרנטור

 

מחר אגרור אותו למוסך ואעדכן.

מה שמפריע לי זה כשבאתי עם הבעיה הזאת למוסכניק הוא החליף מצבר , למה לא לבדוק גם את ה אלטרנטור

פורסם

יכול לומר לך מהניסיון שלי בעבר (ותוכל לראות פה באתר גם שרשורים כאלו) שאלטרנטור תקול שלח את המצבר לעולם שכולו טוב.

 

לגבי למה לא נבדק האלטרנטור:

ייתכן וכבר היה ישן מבחינת תאריך או נוזל ובאת למוסך עם בעיית חשמל, והוא ראה את זה והחליט שנחוץ להחליף אותו.

ייתכן שבדקו אותו וראו שהוא מת (כי האלטרנטור גמר אותו) אז החליטו שהוא הבעיה.

והאופציה השלישית זה מה שאלי לא כתב לך - מוסך רשלן/חמדן וכו'. לצערנו לא חסר.

פורסם
אתה רק מאשר לי שהכיוון הוא אלטרנטור

 

אכן אלטרנטור.

הצעת מחיר שלו לאלטרנטור חדש כולל עבודה ומע״מ (ועוד איזה רצועה) 1500 שקל.

הגיוני?

×
×
  • תוכן חדש...