Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הגעתי לטיפול שנתי במוסך מורשה ובין הייתר הסבתי את תשומת לב המוסך שלפעמים בעליות תלולות הרכב נחנק קצת ויש הרגשה שגם תוספת גז לא עוזרת. הוא בדק וחזר אליי עם אבחנה שיש בעיה בממיר - החלפתו עולה למעלה מ2000 ש"ח...

הרכב עשה כ65K ק"מ, האם זה משהו תקין? יש למישהו עצה כיצד להוזיל את העלות?

פורסם

ללכת לאחד המוסכים המומלצים לצרפתיות בפורום ולקבל אבחון והצעת מחיר מהם.

עלו בפורום מספר מקרים של החלפת ממיר ב208 מהשנתון הזה.

פורסם

יש לך את אבי פרטס חבר הפורום,שמתעסק עם הדברים הללו בדיוק- בדיקת 4 גזים במכון להזרקות דלק תתן לך את התשובה בדיוק מהיכן התקלה ואם אכן מדובר בממיר,עלות ההחלפה אצלו תהיה נמוכה משמעותית בהשוואה ליבואן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
היום הגעתי לטיפול שנתי במוסך מורשה ובין הייתר הסבתי את תשומת לב המוסך שלפעמים בעליות תלולות הרכב נחנק קצת ויש הרגשה שגם תוספת גז לא עוזרת. הוא בדק וחזר אליי עם אבחנה שיש בעיה בממיר - החלפתו עולה למעלה מ2000 ש"ח...

הרכב עשה כ65K ק"מ, האם זה משהו תקין? יש למישהו עצה כיצד להוזיל את העלות?

 

בדיקת ודאית לאבחון חסימות במערכת הפליטה:

בדוק ואקום בסיבובי סרק

בדוק ואקום ב 2,000 סל"ד

 

במידה וואקום בסיבובי סרק גבוה מוואקום ב 2,000 סל"ד יש חסימה במערכת הפליטה. (בטוח)

במידה ולא תקלה אינה חסימה במערכת הפליטה.(בטוח)

 

כמובן במידה וקיימת חסימה צריך לבדוק את מערכת הפליטה משסתומי הפליטה ועד קצה צינור הפליטה (כולל הממיר)

×
×
  • תוכן חדש...