Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום , קניתי מיצובישי כריזמה 2002 (210,000) ופתחתי את הפקק של השמן היה עליו בוצה, והסתכלתי לבפנים יש שם גם קצת בוצה אבל לא רואים ממש טוב.

הרכב ישן ולא יודע איך הוא טופל(או לא)..

בכל מקרה מה עלי לעשות עכשיו?

מספיק רק להחליף שמן או צריך לעשות ניקוי גם עם חומר מסוים?

כי מישהו אמר לי שזה יכול לגרום לנזילות שמן ועדיף רק להחליף שמן..

 

איזה שמן מומלץ לשים לרכב הזה??

 

ועוד שאלה

 

יש לרכב נורת מנוע שנדלקת לסירוגין והוא רועד.

אם אני לא טועה הרכב על p פחות רועד אם בכלל.

לרוב הוא רועד בd בתחילת גז וברמזורים וגם לא תמיד.

הבחור אמר לי שהוא לקח את הרכב למוסך אמרו שצריך להחליף כוהל.

התיאור הזה מתאים להחלפת כהל?

ואיך אני יודע איזה כהל זה ? אני רוצה להזמין ולהחליף לבד.

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי EMCY567
פורסם

ניתן לטפל בבוצע במנוע בהוספת פלאשינג בטיפול, אבל צריך לקחת בחשבון שהתוסף מייבש את האטמים במנוע ומקרב אותך להחלפת אטמים אלו.

רעידות בהילוך מראה על תושבות מנוע/גיר יבשים הדורשים החלפה.

אם דולקת לך מנורת מנוע יש צורך להתחבר למחשב מנוע ולסרוק את קוד התקלה, אין צורך להחליף כוהל באופן יזום ללא סיבה.

פורסם

התשובה לא מלאה..

יש תוספי פלאשינג - אשר לא פוגעים באטמים וגומיות המובילים.

 

מרחוק וללא בדיקה וראיה של כמות הבוצה - קשה ליעץ נכון.

גש למוסך טוב, שאל חברים בני משפחה, על מוסך טוב ואמין בסביבה.

בקש שיבדקו את מצב הבוצה - אולי היא כבדה - וביצוע פלאשינג יגרום לסתימות.

 

במידה ויש הרבה בוצה - לפעמים כדאי, לפרק אגן ומכסה מנוע עליון, לבצע ניקיון פיזי.

ורק אח"כ לבצע פלאשינג למעברים הפנימיים.

 

יש חברה - אשר הביאה מכשיר מיוחד אשר מתחבר למנוע , למערכת השמן.

המכשיר מזרים שמן וחומרי פלאינג בלחץ - ומבצע שטיפה וניקיון.

בדוק את הנושא. (לגלול לחלק התחתון של הדף)

 

א - https://edt-israel.com/תהליך-הטיפול

ב - https://edt-israel.com/מוסכים-לרכב

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בס"ד

 

בנוסף למה שאייל כתב, תבצע ניקוי מצערת.

לפי התיאור שלך הרכב נשמע מוזנח, מומלץ לבצע יישור קו (שמנים פילטרים וכו').

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
התשובה לא מלאה..

יש תוספי פלאשינג - אשר לא פוגעים באטמים וגומיות המובילים.

 

מרחוק וללא בדיקה וראיה של כמות הבוצה - קשה ליעץ נכון.

גש למוסך טוב, שאל חברים בני משפחה, על מוסך טוב ואמין בסביבה.

בקש שיבדקו את מצב הבוצה - אולי היא כבדה - וביצוע פלאשינג יגרום לסתימות.

 

במידה ויש הרבה בוצה - לפעמים כדאי, לפרק אגן ומכסה מנוע עליון, לבצע ניקיון פיזי.

ורק אח"כ לבצע פלאשינג למעברים הפנימיים.

 

יש חברה - אשר הביאה מכשיר מיוחד אשר מתחבר למנוע , למערכת השמן.

המכשיר מזרים שמן וחומרי פלאינג בלחץ - ומבצע שטיפה וניקיון.

בדוק את הנושא. (לגלול לחלק התחתון של הדף)

 

א - https://edt-israel.com/תהליך-הטיפול

ב - https://edt-israel.com/מוסכים-לרכב

 

 

 

 

אייל.

מה העלויות לכזה טיפול?

פורסם

לגבי שמן מנוע- תכתוב את נפח המנוע שלך

לגבי הרעידות תתחיל בניקוי מצערת (זה הכי זול ולפעמים גם אפשר לבד תלוי בסוג המצערת) ותמשיך משם

 

וכותבים כויל. לא כוהל... זה לא אלכוהול :) המילה באנגלית היא Coil

פורסם

צריך לבדוק היטב אם יש בוצה בכמות משמעותית-אם כן,יש לפרק מכסה שתומים ובמקביל לפרק אגן שמן ולבצע ניקוי יסודי כולל שימוש בפלאש עדין ואיכותי וכמובן למלא שמן איכותי ומסנן מקורי.

לא להגיע חלילה למצב,שבו בגלל בוצה תידלק מנורת לחץ שמן זה יהיה סופו של המנוע.

אם אין בוצה משמעותית,אפשר להסתפק בהחלפת שמן ומסנן איכותיים ולצמצם זמני טיפול לשנה או 10,000 ק"מ ואף פחות מכך- כל 6 חודשים או 7,500 אם יש טיפה בוצה אפשר לצמצם זמני טיפול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלום וברכה

לגבי הרעידות גם אני סובל מזה בכריזמה שלי וכן מכיר עוד שסובלים מאותה בעיה בכריזמה.

לפי מה שראיתי מדובר כתוצאה מסל"ד נמוך.

מצ"ב קישור לדיון בנושא (הפתרון בעיקר בסוף הדיון)

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם

אם יש בוצה במערכת השמן יש לטפל בזה ביסודיות. אני מכיר יסודיות על ידי פירוק מיכסה שסתומים ואגן שמן מנוע וניקוי כולל ניקוי של רשת משאבת השמן. בעניין הרעידות אם נובעות מטורים נמוכים להתחיל בניקוי יסודי למיצערת.

פורסם

אתה יכול להשתמש במסיר בוצה של (liqui Moly (sludge remover אבל אחרי נסיעה של 100 ק"מ חייבים להחליף את השמן רצוי לשמן איכותי עם תוסף נוגד חמצון ברמה טובה (בוצה = חמצון )

היתרון שלא צריך לבצע פלאש ולהסתכן בנזק למנוע.

×
×
  • תוכן חדש...