Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו זואי החשמלית 2018 בישראל: מחיר של 144,000 ש"ח, היבואן מסתלבט עלינו?


Shmelov
שימו לב! השרשור הזה בן 2010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא נכון בכלל.

אחת חברות הטענה לרכבים חשמלים טוענת שלטיוטה יש את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לרכבים עממים. לצורך העניין, חבר מהלימודים עושה פרויקט גמר על הטענת רכבים חשמלים, והציעו לו לדבר עם טיוטה.

 

אם יש להם כזו טכנולוגיה, הם שומרים אותה בסוד מוחלט בהחלט. טויוטה לא מכרה שום רכב חשמלי מלא. אפילו לא דגם נסיוני עם תג מחיר בשמיים. כ-ל-ו-ם. טבלת המכירות לא משקרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל טווח מצומצם, זמן הטענה, סוללה שצריך להחליף בהרבה כסף כל כמה שנים, מחיר ראשוני גבוה יותר מרכב בנזין.

לגבי עלות החלפת סוללה, אני מניח שזה יתקזז עם החיסכון של אין צורך להחליף פלגים פילטרים שמן מצבר אגזוז וכו'.

לגבי שימושיות של רכב חשמלי, אני מניח שבעוד 5 שנים מהיום הרכב החשמלי יהיה שימושי יותר ובעל טווח גדול יותר וגם יהיו יותר עמדות טעינה מהירות מפוזרות בארץ.

לגבי הזואי, לא משווק היום בישראל רכב חשמלי בעל נתונים עדיפים על הזואי במחיר של 125 אלף ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל הסוללה של הזואי יש אחריות של שמונה שנים או 160 אלף קילומטר (הקודם מבינהם).

אבל באיזה מצב הם יחליפו סוללה? האם מבחינתם שהסוללה בקיבולת של 60% ממה שהיא הייתה זה עוד נחשב סביר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן להתקשר לקרסו ולשאול את השאלה הזו. אני בעד הטכנולוגיה הזו, חושב שהיא יעילה מאוד לצרכן, אבל אני לא איש טכני/משפטי מצד היצרן או היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת תהיה משימה בלתי אפשרית למכור רכב חשמלי לפני סוף תקופת האחריות שלו או אפילו נניח כבר לאחר 4, 5 שנים של החזקה, לאור העלות האסטרונומית של הסוללה. אף לקוח פוטנציאלי לא ייקח סיכון.

 

אלא אם כן המוכר יעשה הנחה שתגלם את מחיר הסוללה.

 

רנו זואי שעולה כחדשה 125 אלף ₪, מחיר המחירון שלה צפוי להיות כ- 50 אלף ₪ אחרי 8 שנים (לפי ירידת מחיר ממוצעת, ייתכן שלרכב חשמלי תהיה ירידת מחיר גדולה יותר).

 

כמה עולה סוללה של זואי? (יותר נכון כמה תעלה עוד 8 שנים ומעלה אולי המחירים יירדו משמעותית. סביר גם להניח שיהיו סוללות מסוג אחר).

 

ייתכן שהחסכון הכללי בהוצאות של הזואי (חשמל וטיפולים) עדיין יהיו גדולים יותר מעלות הסוללה למי שיחזיק את הזואי כל ה- 8 שנים, השאלה כמה הוא נוסע ומה תהיה עלות הסוללה כאמור.

 

בכל אופן כרגע למי שרוצה לחסוך כסף ברכישת רכב חשמלי, יש גם סיכון בהוצאות גדולות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת תהיה משימה בלתי אפשרית למכור רכב חשמלי לפני סוף תקופת האחריות שלו או אפילו נניח כבר לאחר 4, 5 שנים של החזקה, לאור העלות האסטרונומית של הסוללה. אף לקוח פוטנציאלי לא ייקח סיכון.

 

אמרו את המשפט הזה על ההיברידיות של טויוטה והונדה, אני לא רואה בעלי רכבים כאלה שמתחננים שייקנו מהם את הרכבים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו את המשפט הזה על ההיברידיות של טויוטה והונדה, אני לא רואה בעלי רכבים כאלה שמתחננים שייקנו מהם את הרכבים.

 

הסיכוי שיהיה צורך בהחלפת סוללה במהלך חיי הרכב ברכב חשמלי שמתוכנן טוב קטן מהסיכוי שיהיה צורך בהחלפת מנוע ברכב בנזין. ברכב חשמלי ראוי לשמו (לא הפלואונס של בטר פלייס) יש מערכת קירור נוזלית לסוללה, שמאריכה את חייה בהרבה. בטסלה מודל S שעברה 300,000 ק״מ הסוללה שמרה על 90% מהקיבול המקורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש להם כזו טכנולוגיה, הם שומרים אותה בסוד מוחלט בהחלט. טויוטה לא מכרה שום רכב חשמלי מלא. אפילו לא דגם נסיוני עם תג מחיר בשמיים. כ-ל-ו-ם. טבלת המכירות לא משקרת.

 

כנראה שכן יש להם, מניח בעוד כ-3 שנים וקצת הם יצאו עם רכב חשמלי בעל מפרט ומחיר שישבורו את השוק. ונוכל לשכוח מכל החברות שניסו לעשוק אותנו עד אז ושיצטרכו להתאים את עצמם מהר. הם מראש הכריזו שהם לא נכנסים לשוק עם טכנולוגיה לא בשלה. אני אישית מצפה למשהו מהפכני עם טווח של 900-1000 ק"ם לפחות עם סוללה קטנה משמעותית מהיום במחיר יותר זול אפילו מההיברידיות שלהם עם ההטבות מס של היום. כנראה שאז גם המס על החשמליות יעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

עד לפני שנתיים הם החזיקו בכמעט שליש מהמניות של טסלה, ואז החליטו למכור, יכול להיות קשור לזה שהם כנראה עובדים על משהו כזה בסתר.

 

אם הם יוציאו רכב חשמלי, שבו אתה לא מרגיש שאתה מקריב משהו כדי לנסוע ברכב מתקדם ולא מזהם, מעין קורולה חשמלית, זה יהיה סוד ההצלחה של זה. כנראה שזה גם ידרוש לבנות תשתית טעינה מתאימה.

 

בדיוק כמו עם הבנות דודות איוניק/נירו - בניגוד למוזרות של פריוס, פה אתה מרגיש שאתה נוסע במשפחתית רגילה לכל דבר, אפילו מהנה לנהיגה איפשהו, רק שעל הדרך יש גם חיסכון עצום בדלק וזיהום אוויר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמשיך לתדלק בנזין מאשר לחשוש כל הזמן האם הרכב הוטען/ לא הוטען/כן בחשמל/ לא בחשמל/ איפה אטעין/ מה לעשות אם תיגמר הסוללה/ תהרס הסוללה. תודה אבל לא תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אבל לא תודה.

זה מה שאמרו גם על המכונית עם מנוע בעירה פנימית כאשר זו החליפה את הכרכרה עם סוסים .

העתיד כבר כאן והתהליך בלתי נמנע. אולי לא היום אבל מחר ( מספר לא רב של שנים) רוב המכוניות הפרטיות החדשות יהיו חשמליות .

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

עד לפני שנתיים הם החזיקו בכמעט שליש מהמניות של טסלה, ואז החליטו למכור, יכול להיות קשור לזה שהם כנראה עובדים על משהו כזה בסתר.

 

אם הם יוציאו רכב חשמלי, שבו אתה לא מרגיש שאתה מקריב משהו כדי לנסוע ברכב מתקדם ולא מזהם, מעין קורולה חשמלית, זה יהיה סוד ההצלחה של זה. כנראה שזה גם ידרוש לבנות תשתית טעינה מתאימה.

 

בדיוק כמו עם הבנות דודות איוניק/נירו - בניגוד למוזרות של פריוס, פה אתה מרגיש שאתה נוסע במשפחתית רגילה לכל דבר, אפילו מהנה לנהיגה איפשהו, רק שעל הדרך יש גם חיסכון עצום בדלק וזיהום אוויר.

 

הם בטוח עובדים על זה, לפני זמן רב (כנראה אחרי שמכרו מניות של טסלה, לפי מה שכתבת) הם הודיעו על שנת ההשקה של הרכבים החשמליים שלהם (2022).

 

רק מזכיר שהרבה לפני נירו/איוניק היה לטויוטה את אוריס ואת פריוס פלוס ועד היום הם היחידים שמציעים סטיישן ומיניואן עממיים הברידיים. קורולה סטיישן חשמלית זה יהיה מעולה. יש לי הרגשה שהם גם יהיו היחידים שיציעו סטיישן חשמלית עם כל האופנה של הג'יפונים. השם קורולה חזק מספיק כדי לשרוד. או שלא, נחיה ונראה. :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2010 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...