Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בחו"ל - איפה כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה מקומית בשם FLEET-RENT. משום מה בדקתי באתר שלהם והמחירים אצלם פי 2 מאשר באופרן. מי אני שאתלונן.

אגב הם לא גובים מחיר עבור נהגים צעירים

(ד"א- שינינו את המסלול - קרואטיה/סלובניה/אוסטריה)

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חייב להגיד שבניגוד למה שציפיתי האוסטרים נהגים דיי גרועים - תנהג שמה עם 7 עיניים ותיזהר מכאלה שחותכים, בולמים, מפרססים בקו רצוף ובכללי נוהגים יחסית אלים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

לשים לב שבאוסטריה וסלובניה נדרשת מדבקת כבישים מהירים. לא יודע לגבי קרואטיה, בדוק זאת מראש.

כמוכן, חשוב מאד, לודא כי מותר לך להכנס למדינות אלה עם הרכב השכור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מוסיף לsperial.

מדבקה ששמים על השמשה הקדמית ועולה 9יורו.

יש עליה הוראות איך לשים ואיפה.

נמכרות בתחנות דלק על הגבול.

 

יש תוספת נהג צעיר,פשוט משלמים אותה במקום ולא דרך האתר.

אם הם הבטיחו לך כי הדבר כלול בקש לציין זאת בחוזה.

(בסיקסט ובאדג'ט התשלום על נהג צעיר מתבצע בדלפק).

 

בדוק היטב את ההרשאות למעבר בין ארצות,קרואטיה זה מערב אירופה ויכול להיות תחויב העמלה כלשהי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

בדקתי הכל, צריך רק לציין באתר בעת ההזמנה את המדינות אליהן אכנס ואין תוספת תשלום עבור סלובניה ואוסטריה. יש עמלה רק עבור בוסניה של 12 אירו.

ואמרו לי באופרן (דיברתי עם הנציג) שהחברה(FLEET) לא דורשת תוספת עבור נהגים צעירים. בנוסף זו ההודעה באתר של FLEET:

terms.png

אדרוש בכל זאת שיציינו זאת בחוזה, תודה. (למרות שאני לא יודע אם זה בידיים של אופרן כי הם מתווכים בלבד)

פורסם

אם יש לך נוסע מתמיד של אלעל - אתה מקבל 15% הנחה בהזמנת רכב ע"י שלמה סיקסט.

 

שים לב שיש חברות שביטול השתתפות עצמית הוא בעצם ביטוח השתתפות עצמית, אתה אמור לשלם את ההשתפות העצמית ולתבוע את חברת הביטוח בארץ.

פורסם

משום מה שלמה סיקסט לא משכירים רכבים אוטומטיים מתחת לגיל 25. רק ידניים.

 

מה שאתה מתאר זה בדיוק המקרה באופרן, אבל הבנתי שאם אני לא עושה דרכם אלא דרך חברת ההשכרה כשאני נוחת, אני לא אצטרך לשלם כלל (כך כתבו לי פה בתגובות)

פורסם

אם אתה עושה דרך אופרן זה יעבוד כך:

סיקסט יגבו ממך את התשלום-תפנה לאופרן להחזר-תקבל החזר מאופרן.

אפשר לחיות עם זה אם ההפרש במחיר מצדיק את האולימפיאדה כאב ראש עתידי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אוסטריה אתה צריך VIGNETE (וינייטה) ואפשר למצוא את זה בכל תחנת דלק, בכל רחבי אוסטריה.

זה עולה משהו כמו 9 יורו למדבקה שתקפה לשבוע וזה חובה לתיירים. אל תחשוב אפילו לחסוך פה.

אם אין לך את המדבקה או שקנית ולא הדבקת אותה, או שלא הודבקה כמו שצריך שוטר יעצור אותך ואתה צפוי לקנס של 150 יורו + 9 יורו למדבקה שהוא מוכר לך ב-מ-ק-ו-ם - אתה משלם במזומן על המקום.

 

אם אתה שוכר רכב בתוך אוסטריה סביר להניח שכבר יש לך את המדבקה הזו ואין צורך לקנות (תוודא בדלפק).

כנ"ל סלובניה.

 

סלובניה אותו דבר, רוב סלובניה זה כביש דו סיטרי 2 מסלולים, בין הכפרים הנידחים וכו'.

אם אתה רוצה לעלות על הכביש המהיר שלהם (אתה רוצה) אתה נדרש למדבקה שגם עולה +- כמו באוסטריה, וגם אותה ניתן למצוא בכל חור.

 

למיטב זכרוני המדבקה האוסטרית בצבע כתום ושמים אותה בצד השמשה, המדבקה הסלובנית באמצע השמה, מאחורי המדבקה יש הסבר וציורים איך בדיוק להרכיב אותה.

 

רכבים אוטומטיים, חלק מרכבי VW, ורכבים יוקרתיים יהיה בעייתי להעביר למזרח אירופה (חלק מהמקומות גם לא יתנו לך לקרואטיה) תדאג להבהיר מראש בדלפק לאן אתה מתכנן לקחת את הרכב ואם ניתן.

 

שים לב למעברי גבול ותעשה שיעורי בית לפני.

חוק: למעבר גבול באים מוקדם ככל האפשר בבוקר ולא בסוף שבוע (שישי-ראשון). אחרת תחכה. בין קרואטיה לסלובניה אם לא תגיע בזמן אתה צפוי לחכות גם 4 ו5 שעות. לא נעים. תגיע מוקדם.

 

ועוד משהו לגבי מעברי גבול - יש מעברי גבול לאזרחי אירופה בלבד.

תוודא באינטרנט שהמעברים שאתה מגיע אליהם מיועדים לתיירים מחוץ לאירופה.

אחרת תסתובב ותסע למקום אחר וחבל על הזמן.

 

בין סלובניה לאוסטריה וההפך זה די חופשי-חופשי, אתה עובר בין "בוטקה" כאלה ושוטר מסמן לך עם היד "סע-סע" ואתה פשוט ממשיך. קשה להתבלבל.

 

בין קרואטיה לסלובניה. אתה עוצר בבוטקה, לוקחים דרכונים של כל הנוסעים ברכב, לוקחים רישיון של הנהג, בודקים מחתימים מחזירים לכם ואתם ממשיכים לבוטקה השני, שם אותו דבר. ורק אז נוסעים. לא לדלג על בוטק'ה. אם יש ספק - לעצור לפתוח חלון.

 

איך שאתה עובר את מעבר הגבול - לעצור בתחנת דלק הראשונה ולקנות מדבקות לרכב וסים מקומי (אם אתם צריכים)

פורסם

רכבים אוטומטיים, חלק מרכבי VW, ורכבים יוקרתיים יהיה בעייתי להעביר למזרח אירופה (חלק מהמקומות גם לא יתנו לך לקרואטיה) תדאג להבהיר מראש בדלפק לאן אתה מתכנן לקחת את הרכב ואם ניתן.

אני משכיר את הרכב בקרואטיה, משם לסלובניה ומשם לאוסטריה. אני שוכר את הרכב האוטומטי בקרואטיה כך שאני לא חושב שתהיה בעיה. חוץ מזה - באתר של אופרן אתה צריך לסמן את המדינות שאליהן תיכנס עם הרכב וכשסימנתי אותן לא הייתה תוספת תשלום או בעיה כלשהי, גם כששאלתי את הנציג בטלפון. לגבי כל השאר - חידשת לי די הרבה. לא ידעתי שהמדבקות רק לשבוע. וגם לגבי מעברי הגבול - זה קריטי ואני אדע לתכנן לפי זה, תודה.

 

אגב, כרגע לא בתכנון, אבל אם יהיה זמן בדרך חזור יכול להיות שנבקר גם באיטליה, בחלק המזרחי יותר (אולי עד ונציה) סה"כ 10 ימים כך שאני לא רוצה לדחוס יותר מדי אבל נראה לפי ההתקדמות.

האם יש משהו דומה לגבי איטליה? מדבקה וכו'.

פורסם

בפעם האחרונה שהייתי באיטליה, שיטת התשלום בכבישי אגרה הייתה שלוקחים פתק בעמדות בתחילת הכביש (בשלב שבו אתה משתלב אליו), וביציאה, משלם לפי מרחק הנסיעה.

באיטליה, במיוחד במרכזי הערים הגדולות, ישנם איזורים האסורים בכניסת רכב. בחלק מהמקומות הכניסה מותרת לתושבים בלבד. הסימון לאיזור כזה הוא שלט עם הכיתוב Zona traffico limitato:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zona_a_traffico_limitato

לא מדובר באיזור מרובה זונות, וחוטפים שם דוחות חופשי, כולל תמונה למזכרת.

פורסם

גם קרואטיה גם סלובניה גם אוסטריה גם איטליה ? 10 ימים ?

תפסת מרובה לא תפסת. אתם תסעו כל היום ותיהיו מותשים. חבל.

ממליץ לך בחום לעשות טיול כוכב ולהתמקד בגג 2 מדינות.

 

מדבקות לרכב אוסטריה \ סלובניה, אפשר לקנות גם למספר ימים, גם לשבוע, וגם לחודש, וגם לשנה.

הנפוצות זה השבועיות (את אלו גם תמיד יהיה בתחנות דלק).

 

1. תתחילו את הטיול בבחירת מדינה.

2. בחרו אטרקציות שאתם רוצים.

3. חלקו 2-3 אטרקציות ליום, בעדיפות כאלו שקרובות יחסית אחת לשנייה.

4. חלקו את האטרקציות לימים (יום א' את שתי אלו, יום ב' את שלושת אלו, יום ג' את אלו) וכו'.

בימי ראשון זה כמו יום שבת באירופה ודי מת,

ולכן יהיו אטרקציות שלא יהיו פתוחות - תוודאו שאתם מחלקים אטרקציות פתוחות בימי ראשון.

5. לבסוף בחרו מקומות לינה שקרובים לאטרקציות (טיול כוכב) של אותם ימים.

 

לבסוף יוצא שאתה מתכנן לישון במקום מסויים במשך 3-4 ימים, ממנו מטייל וחוזר בערב.

אחרי 3-4 ימים עובר למקום אחר, וכך הלאה.

את היום יומיים האחרונים אתה רוצה לבלות בעיר גדולה שקרובה לנמל תעופה,

כדי שאם יש לך טיסת בוקר שלא תצטרך לקום ב3 לפנות בוקר רק כדי להספיק לטיסה ולהיות גמור.

 

עוד משהו, אם גוגל MAPS אומר 4 שעות נסיעה, לך זה יהיה 5 שעות, תמיד קח בחשבון.

 

והכי חשוב, ואת זה בדרך כלל אף אחד לא אומר:

נהיגה בחושך באירופה - לא כיף - תנסו להמנע ולתכנן חזרה לפני החשכה.

פורסם

לא יוצא לי לטוס הרבה ככה שאין לי ממש מושג :-D

בינתיים רק קנינו כרטיסים לקרואטיה. השבוע נתכנן לפרטי פרטים מבחינת מדינות אטרקציות וכו'.

תודה על כל הטיפים. ממה שהבנתי באירופה רוב הכבישים לא מוארים וננסה להימנע אבל אני בטוח שיהיו ימים שלא נצליח


×
×
  • תוכן חדש...