Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

lanosforce

סיקורכב - מפגר טורבו (או קניתי דודג' ניטרו SXT שנת 2008)

Recommended Posts

תדלוק ראשון :evil:

 

:-P

 

טוב - אני די בטוח שפספסתי שם משהו - ממה שאני זוכר הקילומטרז' היה 171126 בכניסה למוסך

 

בכניסה אחרי התדלוק שהיה מיד אחרי המוסך נכנסו 58 ליטרים והקילומטרז' הראה 171606 שזה 480 קילומטרים

 

לחלק ל58 יוצא 1:8.2 - זה אופטימי מידי כי במוסך הם הרביצו נסיעה עם הרכב בעקבות החלפת הרדיאטור אבל אני לא זוכר כמה הרביצו שם נסיעה - בכל מקרה התחזית שלי היא 1:7 לתדלוק הזה אבל אין לי מידע מדוייק.

 

ביום שישי כשתדלקתי איפסתי מונה TRIP A - עכשיו נחכה לתדלוק הבא שלדעתי יהיה ממש בקרוב - המתדלק לא מילא לדעתי את המיכל עד הסוף כי מחוג הדלק גם לא עלה עד הסוף למעלה - כרגע נראה שאני על קצת פחות מרבע מיכל ועשיתי רק 71 קילומטרים :?

 

:-P

 

אני סקרן לדעת כמה הנבלה הזאת באמת אוכלת (שותה) אבל אחרי שלושה תדלוקים אני מפסיק עם ההרגל הזה כי זה פשוט "רדיקילס"

 

אבזור שלא הייתי מודע לקיומו קודם

 

וובכן יש ברכב הזה מערכת TPMS - ללא חיישן בגלגל הספייר (תודה לאל)

יש אפשרות לכוון את כל נושא הנעילת דלתות, אורות אוטומטיים וכך הלאה דרך גלגל ההגה.

אפילו יש ברכב מצפן אלקטרוני - :?

 

:-P

 

אה וגם יש מראה שמתכהה עם בקרה חשמלית

 

המשך יישור הקו והזמנת אביזרים וחלפים

 

לצערי חישוק מגזניום אחד היה שבור ואף סדוק - הגעתי למכון שיפוץ ג'אנטים בפתח תקווה - לא זול אבל זה משאיר אותי עם רביעיה מקורית ויפה (כאלף שקלים) והם עשו עבודה מהממת על הג'אנט - לא ניתן אפילו להבחין בהבדלי גוון - הוא פשוט... חדש.

 

התמונות ידברו.

 

הוזמן תפס למגן שמש כיסא נוסע - פחות מ10 דולרים.

הוזמנה אנטנה קצרה בעקבות כך שהאנטנה על גג הרכב - כיסוי הגומי שלה התפורר וזה פשוט מכוער.

הוזמן מתג "פסנתר" (מתג חלונות ראשי) חליפי ב40 דולר (מקורי) הודות לכך שהמתג של חלון הנהג כבר רופף - לא רוצה להתקע עם חלק שלא עובד.

הוזמנו חלקים של RAM MOUNTS בכדי לבנות תושבת לסמארטפון - כ20 דולרים

 

יותר מאוחר גם אזמין כיסוי לגלגל ספייר - אמנם ממוקם מתחת לרכב אך עדיין רוצה לעטוף אותו במיגון כלשהוא.

 

החלטתי לרדת מעריסה כי זה כבר מכניס אותי על הקסקס לחניון העבודה - אז אקנה צ'ימיגג באמת ואשתמש במידת הצורך.

 

מה עוד עשיתי -

 

התקנתי עמוד ענן בסמארטפון ויותר מאוחר כבר ארכוש ציוד בסיסי לטיולי שטח ולינה ללילה אחד.

 

מה הדבר הבא?

 

לקחת את הרכב למשטפה ולבדוק האם יש בעיה של חדירת וניקוז מים מגג השמש - במידה וכן - חודש הבא יוזמן אטם מקורי חדש לגג השמש - הפירוק שלו קל ופשוט, ארבעה ברגים מאוד נגישים.

הניקוז שלו יוצא דרך הקורה הקידמית אל הקיק פאנל של מושב הנהג - אוויר דחוס, חוט דייגים - במקרה הצורך.

 

 

רשמים מנהיגה של שבועיים לאחר הבעלות על הרכב

 

אכן - כל פעם שאני בא להתניע את הרכב אני פשוט מרגיש מטומטם! מפגר דורבו!

 

אבל ברגע שהדבר הזה נותן ניצוץ - פשוט לא יכול להסביר את החיוך שעולה על הפנים, התחושה והרעש שהמנוע הזה מייצרים מוחקים כל זכר למחשבות על פיגור שיכלי, מוחקים לי כל ערך של הגנה והתחשבות בסביבה שאי פעם היו לי (שלא לדבר על זה שאני מתחיל לתרץ לעצמי שבמילא כל הפחים של הקרטונים והפלסטיקים וכך הלאה מגיעים לאותה מזבלה בחלק מהמקרים ושרכב היברידי מטגן אותי כמו מיקרוגל על חשבון זה שאני פולט פחות מזהמים וכך הלאה) פשוט הכל נמחק - אני יכול להרשות את זה לעצמי, אני חזיר, אוינק! :-P

 

אבל בניגוד לזה שפחדתי שאני אהפוך לנהג של רכב גדול שעובר כמעט על כל עבירה אפשרית - לא, אני לא! בדיוק ההפך!

 

אני נוסע 10 עד אפילו 20 קמ"ש פחות מהמהירות שבד"כ הייתי נוסע בה - למה? כי זה פשוט נעים, אין צורך - כל הזמן יש תחושה של כוח וזה לא תלוי מהירות זה פשוט שם, זה כל הזמן נוכח - וזה ממכר!

 

אני שם לב שמצד אחד המתלים מאוד נוקשים - אבל יש פיצוי עצום בזה שהמהלך שלהם ארררררררוך אז יוצא מצב מאוד מוזר שפסים קטנים, אבנים קטנות על הכביש - אתם תרגישו אותם ואותן - אחת אחת.

 

אבל מהמורות גדולות, באמפים רציניים ומדרגות (טיפוס מדרכה למשל) פשוט לא מורגש - זה נבלע בתוך מהלך המתלים והבולמים.

 

באמת חוויה מוזרה - מצד אחד המון כוח, מצד שני אין שום צורך להשתמש בו כי התחושה שלו קיימת בכל רגע נתון.

 

קשה לי יותר לנווט ברכב הזה וחוש ההתמצאות עדיין מרגיש לי מוזר מאוד.

לבלימה אני הולך ומתרגל מיום ליום יותר ויותר.

 

עכשיו צריך לתפוס איזה בוקר לנסות אותה קצת יותר באזור היער איפה שמותר לי להכנס עם הרכב (ראש העין) ובחגים לצאת קצת לטייל.

 

אם בסובארו התאהבתי בשלבים - היום אני בהחלט מעריך את הסובארו הזו כרכב נוסעים נהדר, בדודג' זה קרה בבום - פשוט יש לי קליק לרכב הזה - מוזר וחצוי אבל זה מדבר אליי.

 

שמות חיבה נוספים

 

בגלל הסמל של דודג' החלטתי גם לקרוא לו (זה רכב עם ביצים - זה זכריה) "קוזה" שזה כבשה אבל הכוונה היא יותר לתיש וגם KOZEL כמו הבירה למי שמכיר עם התיש המפגר שמחזיק בקבוק ביד? :|:?

 

:-P

3.jpg

2.jpg

1.jpg


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסוף שבוע זה רכב משפחתי מעולה ומאוד מאוד נוח ומפנק לילדים ולמשפחה - אז ככה שהג'יפ דווקא בסופי שבוע בעיקר תנוח אלא אם כן נוסעים לטיול, ים או שסתם מתחשק להזיז את המפלץ.

.

 

אהבתי מאוד את הכתיבה.

 

תתחדש :-D

 

הריפודים...נו, מה אגיד על הריפודים, מה זאת בחירת הצבעים ההזויה הזאת (ריפודים בשחור/אדום על אינטריור בג'), באופן אישי, הייתי מעיף 2 שניות אחרי העברת בעלות (וגם זה הרבה זמן).


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין שוקל אם להזמין לו אינטריור עור מקורי אבל למרבית הפלא - המקורי הוא גם שחור אדום :-D

 

בסופו של דבר יוצא שזה נורא נורא נוח - הריפוד הבא יהיה שחור בלבד - האינטריור, כאשר אגיע לפרוייקט אודיו לאחר החגים - יקבל קצת נגיעות שיוסיפו טיפה קונטרסט לכל הפלסטיקה המונוטונית - אבל ממש מעט, לא בהגזמה - שינוי לגרילי רמקולים יותר מודרניים בדלתות, בדש ותוספת של גרילים לטוויטרים שילכו ביחד עם הקונטור של הדיפון - אני חושב שזה יאזן קצת את הפערים בין המושבים לשאר פנים הרכב.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת מה מצב הריפודים המקוריים מתחת לכיסויים?

 

למרות שבד"כ כששמים ריפודים חדשים לפני מכירה זה רומז על מצב הריפודים המקוריים, שווה לבדוק.


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעלים הקודם טוען שהם תקינים לחלוטין - לא בדקתי אם יש כתמים, קרעים וכו' אבל מבחינה של תמיכה ופורמציה הם מרגישים נהדר.

 

לא התכוונתי לבדוק בכלל כי המטרה שלי במקור היתה לקחת את הרכב לבורסקאי ולעשות לו סלון עור - ירדתי מזה לבינתיים - אני מתכוון מתישהו לבדוק את המושבים המקוריים - ההימור שלי הוא שאם יש מושבים במצב רע הם כנראה האחוריים בגלל ילדים - החלונות האחוריים היו תקועים כי המנגנונים שלהם נשברו - הסיבה היחידה שדבר כזה היא יקרה זה - ילדים במושבים האחוריים וכנראה ילדים היפר אקטיביים.

 

אם הסיבה היחידה לזה שיש כיסויים על המושבים היא רק בגלל שהבעלים הקודם לא אהב את הריפוד המקורי - אז אולי יש לי מזל כי הבד המקורי אמור להיות דוחה כתמים ומאוורר טיבעי (טכנולוגיית סיבים).


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לרשום בבקשה את השם של המכון לשיפוץ ג'אנטים ?


אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000 AMP: NAKAMICHI PA1004 SUB: ROCKFORD FOSGATE FRONT: RAINBOW CS 3/160

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שהשידוך הצליח לך אדי.

יש אחת שחורה משופרת באיזור מגורי שעשתה לי חשק גם לנסות אבל אני כל יומיים מחליף "חלום" לרכב אחר ובמציאות נוסע כבר 13 שנה עם אותו רכב :lol:.

חשבת על התקנת מערכת גז ?

יש לי חבר שכבר שנים נוסע על גז כאשר הרכבים האחרונים שלו היו ג'יפ גראד צירוקי ופורד אדג' והראו אמינות טובה בשימוש בגז.

יכול לתת פתרון טוב לרכבים צמאים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ג'נט-סנטר - המרכזי הארצי ליישור

יואל פרידמן -מנהל

 

משרד 03-9226414

רח' רבינזון 8 פ"ת

 

http://www.yo-el.co.il

 

חשבתי על מערכת גז עם בלון 80 ליטר במקום הגלגל ספייר שנמצא מתחת לרכב - יחד עם זאת זה אומר שאו שאוותר על גלגל ספייר ואסע עם קומפרסור (יש בכל מקרה) איכותי וערכת תקרים + שירות גרירה ובלי גלגל ספייר או שאשים עריסה ואת גלגל הספייר על העריסה.

 

למען האמת לא רואה בזה שום צורך כרגע - כל עוד אני מסתדר עם הוצאות הדלק לא רואה סיבה להשקיע במערכת שעלולה להרוס לי בסופו של דבר מנוע שגם ככה כבר נמצא על 170KKM

 

בדיוק השבוע שכן החליף מנוע במאליבו 3.5 V6 בגלל הסבה לגז.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קפוץ לאספיר שתי דקות מהבית שלך ותיראה מה אפשר לעשות בקטנה בשביל להנות איתו ועם המשפחה בשטח !

כייף לראות את האושר שלך מהרכב לדעתי זה מה שהכי חשוב , תתחדש ותהנה .


:fadein:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל תודה! עברוני - תודה גם!

 

אני יודע מה אפשר לעשות לרכב - כבר בדקתי מול אספיר. יש מיגוני גחון מלאים - מיכל דלק, תמסורת ואגן שמן ויש גם טמבון עם בול-באר

 

זה לא סוג ה"שטח" שאני מחפש בשלב הזה - אתחיל בלהכיר את הרכב ואת המגבלות הטיבעיות שלו ולאחר מכן אם אראה לנכון אעשה מיגוני גחון (שמסבכים את הטיפול ברכב מאוד ומכריחים אותי בעצם להגיע על דבר למוסך) ואוריד את מגן הרוח (דפלקטור תחתון) מהטמבון המקורי בכדי לתת לרכב קצת יותר מרווח גחון בזווית הכניסה שלו.

 

נכון לעכשיו - זה ממש לא הכוון גם לא עריסה עם גלגל ספייר על הגג והסבה לLPG כי אני לא אוכל להכנס לחניון בעבודה - לא בגלל הLPG אלא בגלל הגובה הכולל של הרכב. זה בעייתי מאוד ולכן לא על הפרק.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Lanosforce,

שים לב לצמיגים - גם צמיגי AT, גם סיניים וגם יחסית גמורים, החלפתם תשפר את צריכת הדלק.

אם אתה לא מתכוון לטייל עם הרכב בשטח טכני הייתי ממליץ להרכיב צמיגי HT.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

+1 לHT. אצלי סורנטו אורבן הנעה קדמית בלי מיגונים הייתה רחוק בתוך היער ואפילו חזרה משם כחתיכה אחת. זהירות ובחירת קו נכון עם מכוון מחוץ לרכב שווים הרבה יותר מכל מיגון.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשאגיע להחלפת צמיגים אז נראה לי באמת שHT תהיה בחירה נכונה יותר עבורי - הצמיגים דווקא במצב סביר מאוד ולא יוחלפו השנה הזו.

 

אתמול עשיתי אבחון ראשוני לגג השמש - הוצאתי בעזרת תיל דק אבן שסתמה את חור הניקוז מעל קורת הנהג, הכנסתי לשם בקבוק אוויר דחוס בעוצמה חזקה מאוד ועקבתי אחרי צינורות הניקוז לראות להיכן המים אמורים לצאת מגוף הרכב.

 

הצינורות יורדים דרך הקורות הקידמיות לכוון הכנפיים הקדמיות מצידן הפנימי - בכדי להגיע לשסתום הניקוז (פקק גומי שהוא זה שבד"כ נסתם אם יש בעיה) צריך בצד שמאל לפרק תא חפצים קטן משמאל ומתחת להגה ואז אפשר לשלוח לשם את היד - בכדי ליצור גישה ליד שניה פשוט צריך לפרק את חופת ההגה התחתון.

 

בצד השני הסרת תא הכפפות מאפשרת גישה דומה - כרגע עוד לא בדקתי את השסתומים עצמם אך לפחות אני יודע כיצד להגיע לשם במידת הצורך.

 

האוטם של גג השמש עצמו במצב סביר מאוד ובכדי לפרק את גג השמש (הזכוכית עצמה) יש גישה קלה מאוד לארבע ברגים - ומחליפים את האטם.

 

יש לי במקרה גם דבק של 3M לגומיות בידוד אז זו עבודה שאוכל לעשות בעצמי אם אדרש.

 

 

דברים נוספים שאני שם לב אליהם לאט לאט ככל שאני נוהג יותר ויותר במפלץ זה ששום דבר לא משנה למנוע הזה מבחינת הסחיבה -

 

לא משנה איזה שיפוע, לא משנה כמעט איזה סוג משטח, לא משנה אם המזגן פועל או לא - הרכב מתקדם ומפתח מהירות באותה הקלות.

 

אפשר להגיע ל100 קמ"ש על אזור ה1.8 וזה קורה עם גיר פלנטרי 4 הילוכים - אני מתאר לעצמי שכוח המנוע הוא זה שמאפשר את זה.

 

זה מתורגם לנוחות כי בעצם לא משנה מה עושים המנוע לא מתאמץ בתנאי נסיעה רגילים.

 

זה מאוד מאוד NICE TO HAVE


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי בשרשור הזה רק הבוקר, נהניתי לקרוא.

כייף לראות שקנית רכב לא שגרתי.

 

עניין של זמן עד שנראה פרוייקט מערכת מטורף? יש הרבה מקום לרכיבים...


🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

ועכשיו- כנראה שסיימתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...