Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב - מפגר טורבו (או קניתי דודג' ניטרו SXT שנת 2008)


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקס - בליברטי KK אפשר פשוט לפרק את פנס שמאל ואז יש גישה נוחה מאוד.

 

בניטרו בכדי להגיע מהצד של הפילטר אני לא בטוח אם זה נגיש - אתה עשית את זה בניטרו או ליברטי?

 

תיקח בחשבון שהמיקום של הרדיאטור ומיכל ההחזרים שונה בשני הרכבים האלו - בניטרו הרדיאטור יושב יותר נמוך ומעליו מיכל ההחזרים.

 

בכל מקרה האפשרות השניה היא להסיר את המיכל המשולב של מי הקירור והוישרים ואז יש גישה ישירה - מה שיקרה מעכשיו זה פשוט מאוד לשלוח יד עם שבדי - וזהו.

 

IECO -

 

אין לי ידע מדהים במכונאות - יש לי ידע בסיסי אולי קצת יותר.

 

אני מסתמך על חשיבה הנדסית, זה המקצוע שלי - אני מהנדס בתחום ההייטק.

חשיבה הגיונית, קוראים קצת חומרים, רואים סרטונים ביוטיוב - מבינים איך מערכת של רכיבים עובדת וניגשים לטפל.

 

העקרון בפתרון בעיה הוא קודם כל להבין אותה - אבל בכדי להבין בעיה אתה צריך קודם לפשט אותה עד כמה שניתן ולטפל בגורם.

 

כשיש ריבוי תקלות לפעמים גם צריך לטפל בסימפטומים עד שלאחר מספר נסיונות אתה מבודד גורם או גורמים אפשריים ואז עושה להם אלימינציה לפי סדר של מי סביר יותר ומי פחות.

 

זה נכון לגבי כל מערכת, זה נכון לגבי כל בעיה.

 

ולגבי האקסמפלר אכתוב מתישהו השבוע את הרשמים שלי בשהיה איתה כמה חודשים - אולי זה יעביר לך חלק מהחוויה ואתה תחשוב קצת אחרת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנה לקרוא.

 

בביקורי המרובים ביד 2 הצצתי על הדגם מס' פעמים, בהחלט צריך אומץ כדי לרכוש אחד כזה.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומץ? מה שאתה צריך זה שתשרה עלייך רוח הטמטום הגלובאלית בכדי לבצע את מעשה הנבלה שאני ביצעתי :-P

 

או... חוות דעת לאחר שמונה חודשי בעלות על ניטרו 2008

 

אז באמת, שמונה חודשים עברו מאוד מהר!

וזה מרגיש כאילו ופשוט לא סיימתי ליישר לרכב הזה קו בכלל - אני רגיל בד"כ לרכוש רכב ליישר לו קו ולהכנס איתו מאותו הרגע לשגרת טיפולים ובלאי בעצם.

 

כאשר רכשתי את הרכב הזה, זה היה על רקע "משבר גיל ה40" רק שאצלי הוא הגיע שנה באיחור ואחרי באלאגן היסטרי של התמודדות עם שלושה חוזי מכר של דירות - בבת אחת! ואחרי שנת אבל.

 

מה לעשות, אמא הלכה לי בדיוק 31 יום לפני יום הולדת 40, קמתי מה30 ובוקר למחורת - מזל טוב! חצי רגל בקבר. :-P

 

:?

 

מן הסתם לא בדיוק היה לי כוח, חשק, זמן - "לחגוג" שום דבר ואמרתי - שנה הבאה נפתח משבר - ואכן דאגתי לפתח אחד לאחר שסיימנו את כל הבאלאגן.

 

אמרתי לעצמי - זה חייב להיות משהו שיגשים לי חלום וזה חייב להיות משהו ברמת פיגור קשה במיוחד.

 

האם אני אקפוץ באנג'י בלי לוודא את אורך החבל? - נההה יש לי בכל זאת ילדים ואני אחראי עליהם - לא בקטע הזה של התאבדות :-P

האם אני אצנח חופשי בלי ביגוד תחתון כלל? - נהההה אח"כ ילדים מסכנים יחוו טראומה לכל החיים אם במקרה יראו את זה 8)

:shock:

 

אוקיי אז נגשים "חלום מוטורי" ונקנה נבלה מזדקנת של קרייזל - הכוונה היתה לרכוש JEEP!!! איפשהו, איכשהו, משהו בדרך ממש השתבש!!!

 

:-D

 

אבל האם אני מצטער על הרכישה?

 

חלק ממני כן, ידעתי שיהיו לי הפתעות ויישור קו מאוד כואב - זה לא הפתיע אותי - פשוט לא תיארתי לעצמי עוד כמה הפתעות חיכו לי בדרך ואין לי מושג עוד כמה הפתעות יחכו לי בדרך.

 

אני די פוחד מהרכב הזה חייב לציין -

 

הגל הראשון התחיל במנגונני חלונות אחוריים לא תקינים, רדיאטור רקוב, טיפול גדול, ג'אנט שבור שעבר שיפוץ, סאן רוף דולף, פלסטיקים קטנים שבורים שהחלפתי וגם אנטנה.

 

אח"כ התחלתי להצטייד - ציוד קמפינג, ציוד לעבודות מע"ץ בשטח.

הזמנתי חלקים אסטתיים כמו פנסים ומתג פסנתר

 

ואז התחיל הצרצור בבקרים קרים ממותחן הרצועה והרכישה המיותרת של הפאן קלאץ'

ואז על כל זה הצטרפה תקלה במודול ABS שנכון לעכשיו נעלמה כפי שהופיעה

 

וכל זה קורה בדיוק לקראת הזמן לטיפול הבא של הרכב שאותו כבר עשיתי ביום שישי האחרון שבו גם גיליתי נזילה מינורית\הזעה שאני לא מבין איך לא ראיתי קודם אלא אם כן זה באמת התחיל בקדנציה שלי עם התיש הזה.

 

ואז גיליתי פילטר שמן שכבר הספיק לפתח נקודות חלודה ואני יותר מבטוח שהוא היה שם כמה שנים טובות.

 

ממה עוד אני צריך לפחד??? - באמת שאני לא יודע ולא ממש רוצה לגלות.

 

אלו בגדול הדברים הראים בפן התחזוקה הטכנית.

 

מערכת סטריאו

 

אז כן, התקנתי כרגע שלב ראשון של מערכת סטריאו והתוצאה טובה מאוד - מאוד מפתיע מה הצלחתי להשיג משני מגברונים קטנים ובליל של רמקולים שחצים הוא רכיבים מאוד פשוטים וזולים וחלקם רכיבים טובים מאוד שהצלחתי להשיג במחירי רצפה.

 

הדברים הטובים

 

בכל זאת מדובר ברכב שעלה חדש 240 אלף שקלים - דגם הSXT ובתג מחיר הזה סה"כ מקבלים רכב שנותן גם תמורה לא קטנה באספקטים הבאים:

 

כוח! - יש לרכב הזה הרבה מאוד כוח - עזבו את ה205 סוסים ואת ה34 קג"מ - שזה לא המון אבל גם רחוק מלהיות מעט בשביל הרכב הזה, זה יותר ממה שהוא יכול להשתלט עליו גם ככה.

 

נתון המיאוץ מאפס למאה ממש לא מעניין במיוחד והוא באזור הקצת מעל 10 שניות - היציאה שלו מהמקום ותאוצות הביניים שלו לעומת זאת - מרגישות כמו משהו הרבה הרבה יותר מהיר וחזק.

 

לשיפועים אין שום משמעות - העליות לירושלים מתבצעות בלי למצמץ. עקיפות בכל מהירות ובכל מדרון - כנ"ל.

 

לא משנה מתי - אתם צריכים כוח - הוא זמין ובכמויות, עודפים - הרכב הזה נוטף כוח - ת-ע-נ-ו-ג

 

יכולת העמסה - שוב זה חלק מהכוח - אפשר להעמיס על הרכב הזה עד למשקל כולל של 2.5 טונות, הרכב עצמו שוקל 1.7 טון - 700 קילו יכולת העמסה בתוך הרכב עצמו זה פשוט המון ואם זה לא מספיק יש לו וו גרירה ברישיון ויכולת גרירה שיכולה להגיע עד ל2.2 טון!

 

פותחים את תא המטען שלו, מקפלים את המושבים האחוריים וגם את מושב הנוסע ויש לכם תכלס - מיני משאית + נגרר גדול - אתם יכולים:

 

להעביר דירה!

להמליט פרה בתוך הרכב ולהמליט נאקה בנגרר :-P:-P:-P

 

ואז תוסיפו לזה גגון עריסה על הגג - שמעו, אין דבר כזה "לא יכול"

 

העברתי לגיסי "גינה" שלמה למרפסת שלו בנסיעה אחת - בחיי! (בלי נגרר ואם אני רוצה לשכן יש נגרר גדול)

 

מכאן גם זה ברור מה היתרון הכי גדול של הרכב הזה - פרקטיות!

 

יוצאים לטיול? פשוט זורקים לתוך תא המטען את כל מה שאתם חושבים שאתם רוצים לקחת ונוסעים - בלי לדפוק חשבון בכלל - הבינבה של הילד והאפניים של הילדה? פנימה!

ציליה לים עם 4 כסאות ושולחן מתקפלים? פנימה!

ציידנית - אני בטוח שהיא איפשהו שם - פנימה!

תיק מלא עם בגדים להחלפה? יאללה משאוושה!!!

ערכת תאורה? ציוד חילוץ למקרה שנמצא לוחם ויקינגי שלא הבין שזה פאקינג מדבר כאן? יאללה שיהיה

 

ואז מגיעים הקטעים המפגרים של - אחי יש לי ג'יפ (SUV ראבאק) - חניה!

 

מגיע בבוקר לאזור של המשפחתון של הילד - יש לי שם מפרצון שנמצא מול חדרון חשמל ומדרכה עמוקה - אם אין ברירה פשוט מטפסים.

 

נכנס לחניון אפר של אתר קטיף - 200 מכוניות עומדות בתור? אני נוסע קדימה עוד מאה מטר - עולה על מדרגת אדמה והופס חונה באין מפריע לאף אחד (חניון חינם הכוונה - אם בתשלום הייתי עומד בתור כמו ילד טוב).

 

ואז מגיעים לעוד אחת מהתמורות הכי גדולות של הרכב הזה - נוחות!

 

וואו כמה שהרכב הזה נוח.

 

גם הרכות של המתלים כשמדובר בהפלגה על כביש.

גם הכוח שתמיד זמין שלא משדר לכם שום צורך או רצון למהירות.

גם הישיבה הגבוה.

גם המושבים הנוחים והחלל העצום של הרכב הזה.

 

ואז גם מגיע הפינוק של האבזור - סאן רוף - אור טבעי וכיפי שבא מלמעלה ובימים נעימים בריזה נעימה שנכנסת לרכב - באמת תענוג ופינוק - לא איכפת לי מהרטיבות הקטנה בגשמים רציניים שיש לי בפינה של הקורה הימנית - אסדר את זה או אחיה עם זה - זה שווה את זה!

 

ובסופו של דבר אפקט ה"מונגי" - ילד גדול - אף אחד לא מתעסק איתי (כמעט)

 

זה פשוט מורגש וזה מצחיק לפעמים שאני נוסע לאט בנתיב ימני ועדיין אני קולט שרכבים מפחדים לעקוף - לא ברור למה ממש אבל זה ממש מרגיש ככה:

 

 

תבינו רק שאני כותב את זה ביחס לנסיעה מנהלתית בכביש - לחבר בעבודה יש רוביקון עם צמיגים 35 אינטש, בולמים של פוקס ועוד אין ספור שיפורי שטח אקסטרים - לידו אני מרגיש כמו בסרטון - פחד מוות :-P

 

רעש מנוע - פאק יאההה!!!! ממכר! סוף פסוק - אין מה להוסיף.

 

טסט וביטוח - ביחד 5K בשנה ואני מדבר על ביטוח מקיף - זול, תענוג!

 

בטיחות - הרכב גדול, חזק, הילדים יושבים גבוה ומוגנים בהרבה מאוד רכב.

 

והדבר הטוב האחרון - סטייל\בלינג\שופוני

 

יש את זה לרכב הזה ברמות על! גם העיצוב הבייבי האמר שאני פשוט חולה עליו מבחוץ וגם העיצוב הסופר "שיק" מבפנים למרות החומרים הפלסטיים הקשים והיעדר כל רכות - אני אוהב את התחושה הזו של "משימה צבאית" זה מתאים לאופי הרכב.

 

הרכב הזה לא מסובב ראשים הוא שובר מפרקות.

 

 

הדברים הרעים - במובן הרכב עצמו - לא במובן התחזוקה

 

בראש ובראשונה - רכב יקר שמורכב מלא מעט רכיבים זולים עם תכנון שלא נועד להזדקן בכבוד - על זה כבר הרחבתי - אבל זה מה שהכי קשה לי לחיות איתו עם הרכב.

 

נוקשות מתלים במעבר על אבנים קטנות - למרות שהרכב בגדול רך ונעים - המתלים שלו קשיחים - כשנוסעים איתו על משטחים חלקים זה תענוג אמיתי וכשצריכים לעבור איתו מכשולים ושיבושים גדולים יחסית הוא גומע אותם - מגהץ אותם!

 

אבל ברגע שאתם צריכים לעבוד בור קטן, מדרגה של איזה ס"מ או אבנים קטנות - אתם יכולים לספור אותן אחת אחת וזה לא נעים - הסובארו למשל עושה את זה הרבה יותר טוב - הרבה יותר.

 

צרי"ח"ת דלק - כן זה כבר לא בקטע של לצרוך אלא בקטע של פשוט לצרוח - 1:6 ממוצע איך שלא תביטו על זה

 

שישה שקלים לליטר.

שישה קילומטרים לליטר.

שקל לקילומטר!

 

נוסע בין 900-1200 קילומטר בחודש - הבנתם! איי! זיקו-F!

 

אבל שוב - אי אפשר לצפות מרכב שהוא סוג של באדי בילדר (במשקל קל-נוצה ביחס למפלצות האחרות שם) - לא לאכול!

 

חוסר בטיחות - רכב גבוה עם נטיה ברורה ליכולת להתהפך עם תעשו שטות אחת עם ההגה.

 

ובסופו של דבר - בלינג\שופוני

 

כמו שזה טוב זה גם רע - כי המטרה שלי מעולם לא היתה נראות, אני לא אוהב שמסתכלים עליי (אלא אם כן זה מילפיות, קוגריות או חיילות משוחררות - או אשתי! כן, אשתי - לזה התכוונתי :-P:? כדאי שאברח אם היא קוראת את זה)

 

סיכום

 

חולה על הרכב, פוחד ממנו פחד מוות!

 

מה התכנון לאחר תקופת האחזקה שלו אם אצליח לסיים אותה בכלל (שלוש שנים) - אני מת לאמר שאני ארצה לקנות את הרכב שמלחתכילה רציתי - ג'יפ גרנד צ'רוקי מהדגמים של 2011 ומעלה

 

אבל נראה לי שאני אקשיב קצת יותר לראש וגם טיפה ללב ואחליף אותה במה שאני באמת הייתי צריך לקנות - ג'יפון קטן עם יכולת שטח טובה, אמין עם צריכת דלק שפויה יותר שיקח אותי לעבודה ביום יום ופה ושם לטיול יומי נחמד עם או בלי המשפחה.

 

כן, אני חושב על סוזוקי ג'ימני חדשה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי כמה פרטים, אני תמיד כשאני מחפש רכב מתחיל לפי ק''מ בהתאמה לתקציב, מכניסה ליד 2 יש כמה אקזמפלרים בודדים עם פחות מ 100K ק''מ ואני רואה שלא ממש עניין אותך הק''מ.

המצב ההתחלתי של הרכב הספציפי ביחס לרכבים בשוק, איך היית מגדיר? מצב טוב? מצב בינוני?

מערכת גז, נתון של שקל לק''מ אכן קצת קשה לעיקול, מה עם הסבה לגז? סה''כ ראיתי לא מעט כאלה מוסבים לגז אז אני מאמין שהאמינות של זה צריכה להיות סבירה לא?

 

התיאור שלך שהכי נהנתי ממנו זה התא מטען וההעמסה, נקודה כאובה אצלי כי אני נאלץ לשים הרבה X על דברים בנסיעות ארוכות (אופניים לילדים, צידנית ועוד ועוד).

 

אני יכול לראות את עצמי בעלים של מפלץ כזה או של איזה טרייל בלייזר אבל כרכב יומי שעיקר השימוש בו הוא על ידי אשתי אני לא אוכל לתת לרכב להיות תקול ולא מתפקד.

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתון של הקילומטרז' לא מפחיד אותי במיוחד כי בראש ובראשונה מדובר במנוע וגיר מאוד חזקים שקיימים בקונצרן של קרייזלר כבר שנים ארוכות ודווקא אלו - לא אמורים להיות טפו טפו טפו נקודות חולשה ברכב הזה.

 

מה שיותר מפחיד זה איך הקילומטרים האלו בוצעו ואיך הרכב תוחזק - ולמרות שרכשתי רכב שהיה יד2 ויד 3 באותה המשפחה - לצערי נראה שהרכב הזה כן עבר התעללות תחזוקתית והזנחה - מצד שני - כשבחנתי אותו - הרכב מבחינת מנוע, גיר, בולמים, בלימה, היגוי הרגיש מצויין ולכן החלטתי ללכת כאן עם האינסטינקט שלי - יתכן וזה יתפוצץ לי בפרצוף אבל לאמר בשיא הרצינות - קניתי את הרכב הזה בסכום קטן סה"כ וכשרכשתי את הרכב הזה הייתי מוכן נפשית למקרה של אבדן להלכה במידה ואני אהיה זה שיגרוט אותו.

 

במקרה כזה אחפש לי רכב זמני לשנתיים וחצי הקרובות באזור ה20K שקלים (רכבי מיני ידניים אפשר למצוא ממש במצב כמו חדש בסכומים האלה היום בשנתונים שהם עדיין מתחת ל10 ואף 8 שנים ואולי פחות).

 

לגבי הסבה לגז - לא במקרה הזה - הרכב בכל זאת עבר 170KKM וצריך שההסבה תהיה איכותית מאוד, צריך לוותר על גלגל ספייר וגם אני בתכנון רכשתי אותו לתקופה של שלוש שנים - לא ממש משתלם לי גם לא כדאי לקחת את הסיכון.

 

לקחתי בחשבון מראש את הוצאות הדלק - מעדיף פשוט להתרגל לזה ולמען האמת - התרגלתי.

 

זה לא רכב שאמור להיות דיילי דרייבר - לרכוש עוד רכב קטן וזול בכדי להגיע איתו למקום למקום כרכב שלישי גם היה מאפשר לי יותר סבלנות לתקלות משביתות נסיעה באחד משני הרכבים האחרים - מצד שני, זה יגרום לניטרו לצבור בלאי של עמידה - התייבשות של כל מיני גומיות - מתחיל בצמיגים ובגומיות בדלתות ושלל רצועות וכך הלאה וממשיך משם לבלאי במצבר, שחיקה מוגברת של הצבע (חניון לא מקורה בבית)

 

ואז אם זה לא מספיק אז רכב שלישי, עם בלאי של רכב נוסף, תקלות של רכב נוסף, טסט וביטוח של רכב נוסף - למה לא פשוט לנסוע באחד שיש לי? אז הדלק יקר - עדיף על שלושה רכבים עדיין, לדעתי.

 

ואל תשכח שהדבר הכי יקר בסופו של דבר - זה להחליף רכב!

 

גם אם הרכב זולל דלק וגם אם יש תקלות פה ושם בד"כ זה יהיה זול יותר מלהחליף אותו ברכב אחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן לאחר כמה רכבים שהחלפתי בתקופה קצרה שרק אחד מהם לא הצריך יישור קו אני יכול לומר שלהחליף רכב זה עסק יקר, לפחות ממשומש למשושמש.

 

לגבי ק''מ דיברת על מנוע וגיר, אצלי ק''מ דווקא משקף את כלל המכלולים של הרכב ולא רק מנוע וגיר, החל מכמה ישבו בכסא נהג, כמה פעמים סובבו את ההגה וכן הלאה, הרי יש חלקים ברכב שאיש לא נוטה להתקרב להחלפה שלהם, לפעמים כי לא צריך ולפעמים רק כי זה לא בשגרת טיפולים של אף אחד וזה עובד, יש בלאי אך זה עובד. דווקא רכב עם ק''מ נמוך ביחס לשנה שכן הניעו אותו וכן נסעו בו אך במקום 20 אלף בשנה סביב ה 10 אלף בשנה ובהתחשב שזה נעשה באותם התנאים סה''כ הרכב עם הק''מ המועט יותר לטעמי צריך להיות טוב יותר כנקודת מוצא, כדוגמת התקלת ABS, יכול להיות שזה בלאי של נטו זמן, יכול להיות שילוב של זמן ונסועה יחד.

 

יש לך סיכום עלויות החזקה עד כה? כמובן החזקה לחוד ותוספות לחוד.

 

את הייטי יש לי ממש במעט יותר ממה שיש לך את הניטרו, אני חושב שההוצאה דומה ביישור הקו +-

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות מדוייקות אין לי כי גם קשה לי מאוד להעריך את עלות התחזוקה האמיתית של הרכב בהתחשב בעובדה שאני מתייחס לתחזוקה שלו גם כתחביב וחלק גדול מהזמן לא שם לב אפילו כמה כסף מסביב אני מוציא למשל על כלים.

 

אמנם כמעט כל כלי שאני קונה אחרי הטיפול הראשון מחזיר את הערך שלו בחסכון לעומת שליחת הרכב למוסך מורשה - אך בכל זאת קשה לאמוד את זה.

 

בגדול הרכב ממה שאני זוכר 41.5 אלף רכישה

ואז יישור קו שעלה 9.5K שקלים אליו התווספו שיפוץ חישוק מגנזיום אחורי 1K שקלים.

 

זה כבר 52K

 

אח"כ תוסיף לזה - חלק מהמספרים יהיו מעוגלים כי לא ממש עקבתי אחרי מחירי משלוחים

 

אנטנה אחורית + תפס מגן שמש - 150 שקלים.

אטם סאן רוף ומגן רוח סאן רוף - 350 שקלים

 

סורק OBD לאיתור תקלות מתקדמות של BLUE DRIVER - 650 שקלים

 

פנסים ומתג חלונות - באזור ה800 שקלים

 

פאן קלאץ' שקניתי סתם - אם אני זוכר כולל המשלוח יצא גם משהו באזור ה800 שקלים

 

עריסה וגגון - 1200 שקלים

 

ציוד קמפינג ושטח - באזור ה2500 שקלים

 

ציוד לטיפול הנוכחי - פילטר אוויר מנוע, שמן מופאר 5W20 ושמן מופאר ATF+4 (לטיפול בטרנספר המרכזי ואח"כ גם לתיבת ההילוכים ככל הנראה - אולי אדחה את זה ל200KKM) כ500 שקלים

 

מותחן רצועת אביזרים, נגד מהירויות, מפוח ופילטר אוויר מזגן - מעריך שלאחר המשלוחים באזור ה800 שקלים

 

ופרוייקט מערכת סטריאו שנמדד בערך באזור ה7K שקלים.

 

ללא המערכת סטריאו על ה52K תוסיף עוד כ7750 לערך שזה אומר כבר קרוב ל60K מתוכם כ3700 שקלים הינם ציוד נלווה שנשאר אצלי לרכבים הבאים - אז בפועל 4250

 

מתוך המערכת המותקנת ברכב אני מאמין שרק הרדיו דיסק ישאר כשאמכור אותה ואתקין שם רמקולים פשוטים אז נאמר שנוסיף 1700 שקלים על ה4250 וזה יוצא עוד 6K שקלים.

 

סה"כ 58K לעלויות על הרכב הזה כשהוא אצלי שמונה חודשים ובהמשך אני גם מתכוון לרענן לו את כל הנוזלים של הדיפרנציאלים, טרנספר ותיבת הילוכים אז ירכשו אטם דיפרנציאל אחורי ונוזלים ואטם ופילטר תיבת הילוכים.

 

דלק - בוא נאמר בממוצא 1100 קילומטר לחודש - תכפיל את זה ב8

וטסט וביטוח אנחנו מדברים על 5K לשנה.

 

אבל מה שקיבלתי בתמורה - הייתי כבר בטיול למנזר מרסבא, ביער המגנים, רמות מנשה, כינרת, יער ראש העין ובקרוב קמפינג ולינה בצימרים על חוף ים.

 

לשנה הבאה אני מתכוון להרשם עם הרכב הזה לראלי ישראל ולחצות איתה בשטח רך מהחרמון ועד אילת.

 

הובלתי איתה חדר שלם לילדה מאיקאה, גינת מרפסת שלמה לגיסי.

היא לוקחת ומחזירה אותי מהעבודה כל יום והשהיה בה והנהיגה זה באמת תענוג.

 

כמה מתוך זה הייתי מקבל אם למשל הייתי מוציא 120K שקלים על משפחתית חדשה ומשעממת? מחיר\ערך - עולם שלם מבדיל בין השניים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב גדול תמיד יתבטא בהוצאות גדולות (גם באקזמפלרים אמינים) מאידך וב״יכולות גדולות״ מצד שני.

קשה לכמת בכסף את יכולות הגרירה/סחיבה/טיולים שפשוט לא קיימות במכוניות ממוצעות (ולא-משנה-מה-תעשה-איתן).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה אבל ממש ממתחשק לי להזמין אמבלם (סמלון) להגה של דודג' וייפר ולהחליף אותו בתיש המקורי של דודג' - למה?

 

כי ברגע שהופכים את הסמל של הוייפר - מקבלים בעצם את דאפי דאק! וכל כך, כל כך! מתחשק לי לראות דאפי דאק כשגלגל ההגה הפוך.

 

אוי אני מתאפק ומנסה להלחם בטמטום - באיזשהו רגע... משמרת לילה אולי - אני יודע שאכנע ללחצים ואזמין :cry:

 

יש בי את הקול הפנימי הזה שאומר לי - דו איט! דו איט דו איט דו איט!!!

 

:-P

 

DO I? DO I DARE?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני מכיר את הקול הפנימי הזה, אני כרגע נאבק בו ברכישת גגון עריסה ובהזמנת טונינג בוקס (TMC) למנוע.

 

חלק מהמלחמה בקול הפנימי מחיקת אפליקציות איביי ועליאקספרס מהטלפון.

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לרדת בעלויות אחזקה ולעלות בשנתון בלי לוותר על יכולות שטח כלשהן(שגם ככה מוגבלות בגלל הפגוש המוגזם מקדימה) אז פורסטר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משתמש באינסטגרם הרבה בשביל לעקוב אחרי פרוייקטים מעניינים של רכב או בכללי לראות דברים מטורפים מהעולם בהקשר של רכבים שאהבתי.

ממליץ ךף לחפש תיוג #dodgenitro אם לא עשית את זה עד היום.77942059e97c8b9b93c7e75233932785.jpg

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1455 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...