Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכל חברי הפורום.

 

אני רוצה לשתף אותכם במקרה הזוי שקרה לי אתמול, ואשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי מה דעתו בנושא.

 

לאחר שהרכב עמד בחנייה במהלך היום בעבודה, בזמן היציאה נשמע צליל של מתכת נופלת מתחת הרכב, ואז צליל פריקה כמו של בלון חמצן.

בבהלה כיביתי את הרכב, דחפתי אותו חזרה למקומו בחניה, וחיכיתי מספר דקות.

 

מבדיקה זריזה לא נראה ששום דבר התנתק (כמובן, מבלי להרים את הרכב ולעשות בדיקה יסודית).

לא הייתה שום נזילה במקום החניה.

ובעצם, החלק הכי מוזר, זה שגם לא נדלקה שום נורה.

 

לאחר שהבנתי שלא יהיה דרך אחרת להגיע הביתה החלטתי לנסות להניע ולנסוע, ולתדהמתי הבנתי שהרכב נוסע יותר טוב מאי פעם, הוא עולה בתורים בצורה חלקה יותר, הוא עובר בין ההילוכים בצורה יותר נעימה (רכב ידני) ובכללי שהוא נוסע מעולה.

הוא מאד בספק מאיץ יותר לאט, אבל זה בערך ההבדל היחידי לרעה (וגם זאת יכולה להיות סתם פיקציה).

 

 

בכל מקרה מחר אני מתכנן לקחת את הרכב לבדיקה במוסך, אבל השאלה המרכזית היא האם יש לי סיבה לדאוג?

או שהאם האריה השואג התעורר משנתו סוף סוף וזה קורה רק לאחר מס' קילומטרים ?

 

תודה רבה לעוזרים !

×
×
  • תוכן חדש...