Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי יונדאי I20 2014, קניתי ערכה של נעילה מרכזית עם שלט אבל לא כל כך ברור לי איך להתקין לפי ההוראות

 

37962577_10216992826403829_4060701508885282816_n.jpg37935079_10216992830163923_2210897504390610944_n.jpg37907281_10216992845244300_6104010325688844288_n.jpg37919988_10216992865044795_2024626628188962816_n.jpg37882278_10216992865964818_2593117982775312384_n.jpg

37919988_10216992865044795_2024626628188962816_n.jpg

37882278_10216992865964818_2593117982775312384_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoni11551
פורסם

כשהשלט שלי התקלקל, רכשתי את אותה ערכה בדיוק. כשהבנתי את הבעייתיות של להחליף את המערכת המקורית המותקנת ברכב (היא מקושרת גם לקודן/אימובילייזר) ויתרתי על הרעיון ופשוט תיקנתי את השלט (שלט מקורי ברכב שלי עולה 500 שקל כשכל הערכה הזו עולה כ 13$, כולל 2 שלטים וזה האבסורד הגדול).

פורסם

האם לרכב יש נעילה מרכזית? כלומר האם כאשר אתה נועל או פותח את דלת הנהג אז שאר הדלתות מגיבות בהתאמה?

אם כן, אתה צריך למצוא שני חוטים. אחד שאחראי על הנעילה והשני על הפתיחה. יתכן והפיקוד הוא אדמה ויתכן שהפיקוד הוא מתח. צריך לבדוק. תוכל לבדוק בעזרת רב מודד בחיבור של דלת הנהג. שני החוטים הנ"ל הם הבסיס להתחלת ההתקנה.

פורסם
האם לרכב יש נעילה מרכזית? כלומר האם כאשר אתה נועל או פותח את דלת הנהג אז שאר הדלתות מגיבות בהתאמה כן

אם כן, אתה צריך למצוא שני חוטים. אחד שאחראי על הנעילה והשני על הפתיחה. יתכן והפיקוד הוא אדמה ויתכן שהפיקוד הוא מתח. צריך לבדוק. תוכל לבדוק בעזרת רב מודד בחיבור של דלת הנהג. שני החוטים הנ"ל הם הבסיס להתחלת ההתקנה.

 

איך אני מאתר את החוט שאחראי על הנעילה והחוט שאחראי על הפתיחה?

פורסם

אם אתה לא יודע עדיף שתיתן לבעל מקצוע לעשות זאת. אישית לא התקנתי מערכת כזו אף פעם. כעיקרון צריך למצוא היכן מורכבת המערכת המקורית ברכב (אני מנחש שבדלת הנהג, אבל לא בטוח) ולחבר את החוטים של המערכת לקונקטור של המערכת החדשה, כל חוט למיקום שלו לפי שרטוט. אם אתה אינך מתקין מנוסה, תהיה לך בעיה לזהות את החוטים ואפילו למצוא היכן המערכת המקורית מורכבת אצלך ברכב ולהגיע אליה. מעבר לזה תהיה לך בעיה של הקישור לאימובילייזר. לא ממליץ לך להתעסק בזה בעצמך. מה הבעיה במערכת המקורית שלך?

פורסם

רק אם מישהו שמכיר את הרכב ספציפית ויוכל לומר בדיוק את הצבעים. גם אז זה לא בטוח כי תיתכן סדרת ייצור שונה עם צבעים אחרים.

 

לפי השאלות שלך, אני ממליץ לך ללכת למתקין. עלות התקנה כ150 ש"ח. עדיף מאשר לעשות נזק ולשלם אחר כך יקר.

פורסם
אם אתה לא יודע עדיף שתיתן לבעל מקצוע לעשות זאת. אישית לא התקנתי מערכת כזו אף פעם. כעיקרון צריך למצוא היכן מורכבת המערכת המקורית ברכב (אני מנחש שבדלת הנהג, אבל לא בטוח) ולחבר את החוטים של המערכת לקונקטור של המערכת החדשה, כל חוט למיקום שלו לפי שרטוט. אם אתה אינך מתקין מנוסה, תהיה לך בעיה לזהות את החוטים ואפילו למצוא היכן המערכת המקורית מורכבת אצלך ברכב ולהגיע אליה. מעבר לזה תהיה לך בעיה של הקישור לאימובילייזר. לא ממליץ לך להתעסק בזה בעצמך. מה הבעיה במערכת המקורית שלך?

 

אין בעיה פשוט קיבלתי את האוטו בלי שלט - רק מפתח

פורסם
רק אם מישהו שמכיר את הרכב ספציפית ויוכל לומר בדיוק את הצבעים. גם אז זה לא בטוח כי תיתכן סדרת ייצור שונה עם צבעים אחרים.

 

לפי השאלות שלך, אני ממליץ לך ללכת למתקין. עלות התקנה כ150 ש"ח. עדיף מאשר לעשות נזק ולשלם אחר כך יקר.

 

לא אמור להיות נזק יש לי ידיים טובות אני יודע לעבוד רק פשוט צריך שיסבירו לי לאן מחברים את הכבלים האלה

37907281_10216992845244300_6104010325688844288_n.jpg

פורסם
אין בעיה פשוט קיבלתי את האוטו בלי שלט - רק מפתח

אז אולי עדיף לך ללכת למנעולן ולבקש שישכפל לך שלט חדש. לא יודע כמה זה יעלה לך, תלוי בדגם הרכב, אבל כנראה כמה מאות.

פורסם
לא אמור להיות נזק יש לי ידיים טובות אני יודע לעבוד רק פשוט צריך שיסבירו לי לאן מחברים את הכבלים האלה

[ATTACH=CONFIG]507551[/ATTACH]

לא התכוונתי לפגוע בך בכך שהמלצתי על מתקין. גם לי יש ידיים טובות ועשיתי נזקים במכוניות של מאות שקלים.

 

אמור ליהיות סולונואיד שמושך את הכפתורים של הנעילה. ממנו יוצאים החוטים שדיברתי עליהם. אבל שוב, צריך לבדוק עם רב מודד האם הפיקוד הוא מתח או אדמה.

פורסם
לא התכוונתי לפגוע בך בכך שהמלצתי על מתקין. גם לי יש ידיים טובות ועשיתי נזקים במכוניות של מאות שקלים.

 

אמור ליהיות סולונואיד שמושך את הכפתורים של הנעילה. ממנו יוצאים החוטים שדיברתי עליהם. אבל שוב, צריך לבדוק עם רב מודד האם הפיקוד הוא מתח או אדמה.

 

בטוח אפשר לבדוק גם בלי רב מודד אני משער שאפשר למצוא את זה כתוב באינטרנט לא?

×
×
  • תוכן חדש...