Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

ביום שישי התקנתי מצלמת רוורס ברכב ואני לא מרוצה מהתוצאה. הזוית של המצלמה כפי שאמורים להתקין מצלמה מהדגם הזה אבל התוצאה היא שהיא מצלמת את השטח הקרוב של הפגוש , בערך מטר , ממש מכוון לרצפה.

יש דרך לכוון איכשהו את הזיוית צילום כלפי מעלה?

 

https://www.ebay.com/itm/170-Wireless-Car-Rear-View-CCD-Reverse-Parking-Camera-Night-Vision-Waterproof/332404347546?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

פורסם

לא הבנתי מה כוונתך, אבל...

ברכב הקודם שלי המצלמה הייתה מורכבת בפגוש, ז"א מצלמת בקו ישר מאוזן לרכב.

ברכב הנוכחי יש לי מצלמה בסנון כמו בקישור שנתת, כאשר רואים בה חתיכה קטנה מהפגוש ולאחור. לדעתי זה אידאלי, ע"י שימוש במראות הרכב אני מתקרב לרכב שמאחורי ורואה שאין מכשול, כאשר אני מתקרב לרכב שמאחורי אני מתחיל להסתכל גם במצלמת הרוורס, ומכיוון שאני רואה את הפגוש של הרכב שלי אני יכול להביא את הרכב ממש צמוד לרכב שמאחורי.

אז נכון שבתיאור הראשון ראיתי כביכול עד אין סוף מאחורי הרכב, אבל בפועל אין בזה צורך ממשי.

פורסם
לא הבנתי מה כוונתך, אבל...

ברכב הקודם שלי המצלמה הייתה מורכבת בפגוש, ז"א מצלמת בקו ישר מאוזן לרכב.

ברכב הנוכחי יש לי מצלמה בסנון כמו בקישור שנתת, כאשר רואים בה חתיכה קטנה מהפגוש ולאחור. לדעתי זה אידאלי, ע"י שימוש במראות הרכב אני מתקרב לרכב שמאחורי ורואה שאין מכשול, כאשר אני מתקרב לרכב שמאחורי אני מתחיל להסתכל גם במצלמת הרוורס, ומכיוון שאני רואה את הפגוש של הרכב שלי אני יכול להביא את הרכב ממש צמוד לרכב שמאחורי.

אז נכון שבתיאור הראשון ראיתי כביכול עד אין סוף מאחורי הרכב, אבל בפועל אין בזה צורך ממשי.

 

 

אני חושב שהבנת אותי, לא רציתי לקדוח ולכן לא קניתי מצלמה לפגוש.

 

אני חושב להזמין דגם אחר כדי שיהיה לי טווח ארוך יותר.

https://www.ebay.com/itm/Waterproof-170-CCD-Car-Rear-View-Backup-Reverse-Parking-Camera-IR-Night-Vision/123188084602?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

×
×
  • תוכן חדש...