Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת MG ZS


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה ב-100 זה בסדר, אבל 508 (אקטיב, כן, שיוצרה לפני שנתיים, ורישום ליסינג מקורי) ב-110, זה מחיר לא הגיוני.

 

שיהיה בהצלחה לכולם... אני כנראה באמת לא מצליח להבחין בין דיל סביר לדיל גרוע כבר.

 

לא לגמרי ברור לי מי אמור לקנות ג'יפון סיני שאפילו הבטיחות הפאסיבית שלו לא משהו במחיר כזה.

 

508 ב-110 זה מחיר מצויין. פשוט לא המחיר הטוב בהיסטוריה, כפי שחלק מהמגיבים טענו.

 

לגביי הג'יפון הזה - אני מסכים איתך. המחיר היה מצויין אם היה מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות ועם ציון בטיחות טוב. עם הבטיחות שהוא מציע, המחיר לא טוב ויש אופציות עדיפות בעיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השאלה מה מחיר הטיפולים.

 

לואו קוסט (בערך) ברכישה זה טוב ויפה,

אבל זה לא הכל.

צריך לטפל במוסך מורשה יבואן MG, לשקלל את עלות הטיפולים (על פני 5 שנים - תקופת האחריות - או קודם) בחשבון.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה אבל לא רואה את הרכב הזה מצליח בארץ במחיר הזה, תמחור יקר מידי לרכב זול,

לדעתי מרבית האנשים יוסיפו עוד 10% וילכו למשהו אחר או יקנו משמוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי בטוחים שיש להם כעת קלף מנצח ביד והוזמנו 600 רכבים כבר לישראל, הוא שאכן החזון יתממש או שהם יצופו ביד 01 עוד שנתיים ויהיה כאן שרשור מעניין.

בעידן 2018 רכב ללא מערכות בטיחות וללא הגנה נורמלית על ילדים זה קצת בעייתי.

מבחינת לובינסקי הם נתנו כאן ממש הכל, מאחריות ועד מחיר ושירות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי 600 הם ימכרו. ונראה לי שהדגם הזה בא רק כדי להחזיק את המותג במודעות לקראת השנה הבאה בה היבואן מקווה להביא מגוון מעניין של דגמים חשמליים והברידיים עם מערכות בטיחות מובנות.

 

דווקא נראה לי שהם מאד ריאליים - ויודעים בדיוק מה הם מוכרים לטוב ולרע.

 

ואם חלק מהמלאי ימכר כ"יד ראשונה יבואן", זה יקרה בעוד שנה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה אמשים כאן צריכים להבין שגם היום ישנם עדיין קונים רבים שלא מודעים לנושא מערכות הבטיחות וחשיבותם.

שימו לב למכירות מותג סוזוקי.

אז כן, יש כאן מוצר שיכול להצליח.

מחיר של 100 א"ש נמוך ב 20 אחוז מהרכב הזול ביותר שמציע מימדים דומים - סוזוקי קרוסאובר, שכאמור מגיע גם כן ללא מערכות בטיחות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכות הבטיחות פה הן ממש לא הסיפור אלא מבחני הריסוק. לסוזוקי 5 כוכבים במבחני הריסוק לעומת שלושה בלבד (עם ציון נמוך במיוחד לבטיחות ילדים) ל-MG.

 

בטיחות פסיבית בהחלט נמצאת די גבוה אצל רוב הרוכשים, אבל כפי שכבר ציינתי לא נראה לי שתהיה להם בעיה למכור את הכמה מאות שיש להם במלאי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבטיחות הפאסיבית בקרוסאובר אכן עדיפה, אבל החוסר של מערכות בטיחות לא גרם להם להוריד לו ציון , על אף מה שנעשה בדגמי סוזוקי אחרים בשיטת הבדיקה החדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הפריצה הגדולה של רכבים רכבים סינים תהיה עם רכב הייברדי או פלג אין, כרגע, אין לה יותר מדי מה להציע, אצל אותו יבואן אעדיף לקחת קקטוס, גם לה אחריות לחמש שנים, אבל איזה הבדל בביצוע ובהגשה, עולם אחר.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי או ישבתי ברכב המדובר אבל התמחור שלו בעיניי בעייתי מאוד. המחיר לא מהווה בשורה גדולה ביחס לפשרה שאדם עושה כשהוא קונה רכב סיני. תמחור סביב ה80K היה באמת מחיר אטרקטיבי ותחרותי אבל כשזה נוגע כבר ב100K..:|

אני לא נביא אבל אני די בטוח שהסוזוקי המוזכרת מעל תימכר לאחר 3 שנים הרבה יותר מהר ובהפרש גדול משמעותית מהפרש הקניה כחדש, מבלי להיכנס לאיכויות של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נראה כמו שידור חוזר של ה-550 וה-350. מביאים רכב לא בטוח, לא מוצלח במיוחד (לפי מבחנים בוואלה וטמקא, כמובן שלא נהגתי בעצמי), עם קצת יותר אבזור לא תמיד רלוונטי ועם ירידת ערך וסחירות לגמרי לא ברורים, ואז רצים לתמחר בקצת פחות מול המתחרים.

 

אבל כאמור, בהצלחה לכולם. אני גם מהמר על נוכחות חזקה עוד שנה באתרי האפס ק"מ למיניהם, ואח"כ בחברות ההשכרה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מנבא ממש שחורות

 

דאציה דאסטר מכרה בחצי שנה 900 רכבים מאז שהציגו את התיבה הרובוטית

אז נכון, היא חסכונית וחזקה יותר מהmg אבל מצד שני היא ניראת יותר טוב, יש לה תיבה שבתיאוריה אמורה להיות נעימה יותר. ויש 5 שנים אחריות.

 

היא לא תהיה מלכת מכירות זה בטוח, אבל 600 רכבים לא ניראה לי שיתקשו במיוחד למכור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דאציה דאסטר מציעה דברים שונים ממה שמציעה הMG והתמחור ביחס למתחרות הוא באמת טוב. מעבר לזה, מאחורי דאציה עומד יצרן צרפתי מוכח שגם אם לא תמיד הוא ההעדפה הראשונה של הישראלי הממוצע, עדיין נותן תחושת ביטחון גבוהה יותר ממוצר סיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה גרסת ה-2X4 הרובוטית של הדאסטר מציעה שה-MG לא תציע? מרווח גחון שרלוונטי ל-1% ממי שקנה את הרכב בתצורה הזאת?

 

בעיקרון ה-MG3 הידנית מכרה קצת יותר ממה שמכרה הסנדרו הידנית, שניהם לו קוסט שנותנים מחיר זול תמורת פח, בערך באותו מחיר, ולכן אין שום סיבה שיהיה שוני במכירות בדגמי הקרוסאובר שלהם שדומים מאוד במאפיינים העיקריים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה (שאני לא באמת יודע את התשובה עליה) היא למי הן נמכרו. כי MG 3 כיכבה לא מעט זמן באתרי האפס ק"מ, כלומר יכול להיות שהרבה מהמסירות שלה לא באמת היו ללקוחות פרטיים.

 

תבדוק גם כמה פיאט טיפו (ו-301 רובוטיות) מככבות בחברות השכרה, לדעתי החברות האלו הן האלטרנטיבה האחרונה לרכבים שכבר הגיעו ולא נמכרו.

 

זה לא שהדאסטר (פרט ל-4x4) נותנת איזה יתרון עצום, לדעתי בזמן הקצר שדאצ'יה פה (בגלגול האחרון) הם הצליחו ליצור לעצמם שם סביר של רכבים פשוטים, אמינים וזולים, בניגוד ל-MG בגרסה הסינית שלה.

 

זה לא שה-MG הזו כל כך יקרה כמו שהמותג לא קיים עדיין בארץ, וכדי לשכנע אנשים לקנות מותג לא קיים צריך להציע איזשהו יתרון קונקרטי, ופה אין באמת שום יתרון כזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...