Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש ברשותי סיריון 2006.

מכיוון שזה רכב ראשון שלי (ופעם ראשונה שאני הולך לטיפול שהוא לא שוטף) אני לא בטוח מה הבעיה אבל בגדול אני חושב שהבלמים כבר ממש חלשים.

מחר אני הולך למוסך שקיבלתי עליו המלצות אבל בכ"ז רציתי לדעת בערך כמה זה אמור לעלות.

לפי הבנתי (אם אני טועה תקנו אותי) יש זוג בלמים קדמיים וזוג אחוריים, ורפידות וצלחות.

כולל עבודה ומע"מ לאיזה מחיר אני צריך לצפות בתרחיש של רק רפידות ותרחיש של הכל?

תודה רבה

פורסם

בלמים שומרים על עוצמת הבלימה שלהם לאורך כל חייהם, זה שהרפידה והצלחות נשחקות לאורך הזמן לא משפיעים על איכות הבלימה.

מכונאי אמין ומקצועי יקח את הרכב לנסיעת מבחן וידע לאבחן אם בכלל קיימת בעייה או שזו רק תחשותך הסובייקטיבית.

לעניין מחירים - לרוב קיים פער גדול בין חלק מקורי לחלק תחליפי. לצד מוצרים סיניים זולים יש בשוק חלקי בילום של חברות טובות שמייתרות את הצורך ברכישת חלקים מקוריים.

קשה להעריך כמה תעלה החלפת בלמים, אבל אני חושב ש-500-800 ש"ח זה בערך הממוצע להחלפת צלחות + רפידות מתוצרת טובה כולל עבודה ומע"מ לסרן.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הלכתי היום למוסך, אז ככה:

מקדימה הוא אמר שאמנם לרפידות יש עוד איזה 2K אבל הצלחות כבר על הברזל, אז הוחלף הכל (רפידות צלחות דיסקיות) כולל עבודה ומע"מ עלה לי 470 ש"ח.

מאחורה הם אמרו שיש עדיין את החריטה מהייצור של הרכב (הגיוני בכלל לרכב עם 195K ק"מ?) וצריך לעשות חריטה והדבקה. זה אמרו לי שהמחיר כולל עבודה ומע"מ יעלה כ450 אבל רק שבוע הבא הם יוכלו.

נשמע סביר סה"כ, לא?

חוץ מזה יש לי עוד שאלה - בנסיעה הביתה מהמוסך שמתי לב שעדיין הבלמים מרגישים לי קצת חלשים.. האם יש קשר לבלמים מאחורה או שהם קשורים רק לאמברקס? לפני שנסעתי המוסכניק (בחור אמין שקיבלתי עליו המלצה מבן אדם קרוב) עשה סיבוב ככה שאני מניח שהוא היה שם לב אבל רוצה להיות בטוח (אשאל אותו שבוע הבא גם ליתר ביטחון.)

תודה מראש ושבת שלום לחברי הפורום

בלמים שומרים על עוצמת הבלימה שלהם לאורך כל חייהם, זה שהרפידה והצלחות נשחקות לאורך הזמן לא משפיעים על איכות הבלימה.

מכונאי אמין ומקצועי יקח את הרכב לנסיעת מבחן וידע לאבחן אם בכלל קיימת בעייה או שזו רק תחשותך הסובייקטיבית.

לעניין מחירים - לרוב קיים פער גדול בין חלק מקורי לחלק תחליפי. לצד מוצרים סיניים זולים יש בשוק חלקי בילום של חברות טובות שמייתרות את הצורך ברכישת חלקים מקוריים.

קשה להעריך כמה תעלה החלפת בלמים, אבל אני חושב ש-500-800 ש"ח זה בערך הממוצע להחלפת צלחות + רפידות מתוצרת טובה כולל עבודה ומע"מ לסרן.

רפידות סוג ז, צלחות במצב של חרוצות מאוד, נוזל בלמים בלוי....כל אלה דווקא כן משפיעים על איכות הבלימה.

תודה רבה על העזרה! קראתי את תגובותיכם לפני שהלכתי למוסך ועזר לי לקבל אינדיקציה.

פורסם
איזה צלחות ורפידות הוא שם? של איזה חברה?

את האמת לא זוכר את השם, אמר אבל שזה משהו סטנדרטי. אתה שואל בהקשר למחיר או בהקשר לזה שהבלמים עדיין טיפה חלשים? או שניהם?

אשאל אותו שבוע הבא

פורסם

ניראה לפי המחיר ששם לך צלחות סיניות עלומי שם. במידה וכך הדבר זה יהיה רק עניין של מזל מתי הם ייגמרו/ ייתעוותו. לגבי החולשה של הבלמים תחליף גם נוזל בלמים אם לא ידוע לך מתי הוחלף.

פורסם
ניראה לפי המחיר ששם לך צלחות סיניות עלומי שם. במידה וכך הדבר זה יהיה רק עניין של מזל מתי הם ייגמרו/ ייתעוותו. לגבי החולשה של הבלמים תחליף גם נוזל בלמים אם לא ידוע לך מתי הוחלף.

זה באמת כזה זול? מסקירת מחירים קצרה באינטרנט זה נראה מחיר שטיפה מתחת לממוצע.

שאלתי אותו בנוגע לשרידותם והוא אמר שזה תלוי באופן הנהיגה שלי, אבל בניחוש פרוע כ25-30K.

עשיתי טיפול לפני 9 חודש, די בטוח שהוחלף אז הנוזל בלמים.

×
×
  • תוכן חדש...