Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברשותי סיטיגו 2016. שנה ראשונה עשתה 8000 ק״מ וטיפול לאחר שנה, כעת אני שנתיים אחרי הקנייה ויש לי כ 15000 ק״מ. טיפול 30 כולל החלפת פילטר אויר,שמן, מזגן, מנקים מנוע ומסירים פיח.

האם אני צריך לעשות טיפול 30 למרות שיש לי רק 14, בגלל שזה שנתיים ?

אם כן - האם יש לכם המלצה על מוסך באזור השרון שמטפל בסקודה ?

קבלתי הצעת מחיר של 1500 ש״ח ממורשה..

 

תודה רבה

עידן

פורסם (נערך)
דיברנו על זה הרבה פעמים שגם רכב שלא נסע הרבה קילומטרים

עדיין צריך לעשות טיפולים לפי זמן.

רכב שלא נוסע הרבה קילומטרים בשנה עלול לסבול מבלאי גבוה יותר בגלל ריבוי נסיעות קצרות על מנוע קר,

פיוח פלאגים וסעפת יניקה או פילטר אוויר שעובד הרבה "שעות מנוע" ומסנן אוויר מסביבה עירונית מזוהמת.

כמו כן אם הרכב חדש ובמסגרת אחריות יצרן - האחריות לא תחול אם לא תבצעו את הטיפול.

כן צריך לבצע טיפול.

הרם טלפון למספר מוסכים בסביבה - רצוי מוסך יבואן, כך לעתיד תשמר האחריות של הרצון-הטוב:brickwall:.

שאל מה כולל הטיפול, לפעמים יש הבדל במחירים.

תמיד - בקש לשם בצד בשקית, את החלקים אשר הוחלפו.

 

החשוב יותר - בצע חיפוש וקרא ביקורות על המוסך.. והמתן קצת אולי ירשמו עוד חוו"ד

על מוסכים בסביבתך - פ"ת כפר-סבא רעננה.

ראה דיונים נוספים.

א - האיביזה עם 10,300 ק"מ אחרי שנתיים ..האם כדאי לעשות טיפול שנתי?(עשינו אחרי 5K)

 

ב - עברה שנה מאז קניתי את הרכב - האם כדאי לעשות טיפול אצל מוסך מורשה?

 

ג - טיפול 30 אלף לסיאט איביזה 2016 1.0tsi

 

ד - טיפול 30K לגולף דור 7 2015

 

ה - טיפול ראשון לסיאט איביזה - עם המלצות

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...