Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך שזה נראה - הסנן עצמו "טיפש". החלוקה מתבצעת באמצעות המכסה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יפה. באופן עקרוני תהליך ההחלפה די דומה גם לרכבים אחרים. אמרת החלפת מסנן סולר כל 30K ק"מ. כך גם ממליץ יצרן הרכב שלי, אך כאן בפורום המליצו על החלפת כל הפילטרים (כולל פילטר סולר) כל טיפול, כלומר כל 15K ק"מ. אז מה צריך ? כל 15 או כל 30?

פורסם
יפה. באופן עקרוני תהליך ההחלפה די דומה גם לרכבים אחרים. אמרת החלפת מסנן סולר כל 30K ק"מ. כך גם ממליץ יצרן הרכב שלי, אך כאן בפורום המליצו על החלפת כל הפילטרים (כולל פילטר סולר) כל טיפול, כלומר כל 15K ק"מ. אז מה צריך ? כל 15 או כל 30?

 

זה משתנה מרכב לרכב, אבל אני אישית לא רואה סיבה להקדים החלפת הפילטר.

ה30K שלובינסקי הגדירו זה המלצת היצרן לתנאי עבודה קשים. בפועל לתנאי עבודה רגילים מרווח ההחלפה גדול בהרבה.

כיוון שאני נוסע די הרבה בין עירוני, אני שוקל אפילו להעלות את מרווח ההחלפה ל45k.

יום טוב גם לך

פורסם

מדינת ישראל הוגדרה על ידי פיז'ו-סיטרואן כאיזור עם תנאי שימוש קשים בשנת 2011.

 

האוטו הקודם שלי היה שנת 2009. הוא טופל לפי שגרת טיפולים של תנאים רגילים שזה אומר החלפת פילטר סולר כל 60.000 ק"מ. הכל היה בסדר, השתמשתי בפילטרים מקוריים בלבד.

 

 

פורסם
מדינת ישראל הוגדרה על ידי פיז'ו-סיטרואן כאיזור עם תנאי שימוש קשים בשנת 2011.

 

האוטו הקודם שלי היה שנת 2009. הוא טופל לפי שגרת טיפולים של תנאים רגילים שזה אומר החלפת פילטר סולר כל 60.000 ק"מ. הכל היה בסדר, השתמשתי בפילטרים מקוריים בלבד.

 

נכון - ועם המעבר לטיפול כל 15K, גם הסנן סולר עבר להחלפה כל 45K (בקיצור, כל טיפול שלישי).

 

בהתחשב בכמויות הסולר שדיזל פרטי צורך, גם 45K ק"מ זה בסדר גמור (למחמירים כל 30K - זה בסדר, אפילו מעל ומעבר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה הסיבה שפילטר סולר זקוק להחלפות תכופות יותר מפילטר בנזין? אף פעם לא חשבתי על זה.

 

ברכב שלי צמצמתי את מרווחי הטיפולים ל 10K, פילטר אוויר כל 20, סולר כל 30. עוד 200 ש"ח פעם בשנה וחצי-שנתיים לא יהרגו אותי ואני מאמין שזו תעודת ביטוח טובה בעיקר לאינג'קטורים היקרים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...