Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מצולם] החלפת פילטר סולר בסיטרואן C4 HDI 2011 (מנוע DV6C)


Igalz
שימו לב! השרשור הזה בן 2245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך שזה נראה - הסנן עצמו "טיפש". החלוקה מתבצעת באמצעות המכסה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה. באופן עקרוני תהליך ההחלפה די דומה גם לרכבים אחרים. אמרת החלפת מסנן סולר כל 30K ק"מ. כך גם ממליץ יצרן הרכב שלי, אך כאן בפורום המליצו על החלפת כל הפילטרים (כולל פילטר סולר) כל טיפול, כלומר כל 15K ק"מ. אז מה צריך ? כל 15 או כל 30?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה. באופן עקרוני תהליך ההחלפה די דומה גם לרכבים אחרים. אמרת החלפת מסנן סולר כל 30K ק"מ. כך גם ממליץ יצרן הרכב שלי, אך כאן בפורום המליצו על החלפת כל הפילטרים (כולל פילטר סולר) כל טיפול, כלומר כל 15K ק"מ. אז מה צריך ? כל 15 או כל 30?

 

זה משתנה מרכב לרכב, אבל אני אישית לא רואה סיבה להקדים החלפת הפילטר.

ה30K שלובינסקי הגדירו זה המלצת היצרן לתנאי עבודה קשים. בפועל לתנאי עבודה רגילים מרווח ההחלפה גדול בהרבה.

כיוון שאני נוסע די הרבה בין עירוני, אני שוקל אפילו להעלות את מרווח ההחלפה ל45k.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדינת ישראל הוגדרה על ידי פיז'ו-סיטרואן כאיזור עם תנאי שימוש קשים בשנת 2011.

 

האוטו הקודם שלי היה שנת 2009. הוא טופל לפי שגרת טיפולים של תנאים רגילים שזה אומר החלפת פילטר סולר כל 60.000 ק"מ. הכל היה בסדר, השתמשתי בפילטרים מקוריים בלבד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדינת ישראל הוגדרה על ידי פיז'ו-סיטרואן כאיזור עם תנאי שימוש קשים בשנת 2011.

 

האוטו הקודם שלי היה שנת 2009. הוא טופל לפי שגרת טיפולים של תנאים רגילים שזה אומר החלפת פילטר סולר כל 60.000 ק"מ. הכל היה בסדר, השתמשתי בפילטרים מקוריים בלבד.

 

נכון - ועם המעבר לטיפול כל 15K, גם הסנן סולר עבר להחלפה כל 45K (בקיצור, כל טיפול שלישי).

 

בהתחשב בכמויות הסולר שדיזל פרטי צורך, גם 45K ק"מ זה בסדר גמור (למחמירים כל 30K - זה בסדר, אפילו מעל ומעבר).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסיבה שפילטר סולר זקוק להחלפות תכופות יותר מפילטר בנזין? אף פעם לא חשבתי על זה.

 

ברכב שלי צמצמתי את מרווחי הטיפולים ל 10K, פילטר אוויר כל 20, סולר כל 30. עוד 200 ש"ח פעם בשנה וחצי-שנתיים לא יהרגו אותי ואני מאמין שזו תעודת ביטוח טובה בעיקר לאינג'קטורים היקרים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2245 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...